Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 januari 2013


Gunn

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meten is weten; gewoon afwachten Gunn en niet meteen het ergste denken.

Goede morgen, ik was gisteren maar heel even op deze site omdat ik na werk dat belangrijke gesprek had. Daarna nog gesport en sauna en sporten na een dag verpleeghuis werk is zwaar. Half negen pas thuis. Viel in slaap tijdens het eten. Toch even de dagenraad gelezen en las al die succeswensen van bijna iedereen wel voor dat gesprek. Vond dat echt heel leuk dat mensen meeleven en wil iedereen bedanken daarvoor. Deed dat gisteren ook even kort zie nu de ochtendploeg weer.

En zoals altijd dank voor de koffie Yvonne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Erik, ja, ik had gelezen dat het gesprek goed was gegaan.

Das hartstikke mooi.

We zullen duimen voor het vervolg hoor.

En hier is het inmiddels tijd voor de douche.

Luitjes... laterrrrrrrrrrrrr

En voor als Diesel straks nog even komt een dikke knuf voor hem, zomaar ff :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hulpjuffer heeft me geprest om naar de HA te gaan. Ik wou zelf eigenlijk niet gaan. Angst. En de goede man had me in de zomer van 2011 al gezegd dat m'n lever vergroot was. Een vergrote lever herstelt zich in maximaal twee maanden. Ik sta nu twee maanden droog en ik kan nog steeds de 'kwab' onder m'n ribben met m'n handen voelen. Er is dus iets meer aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Gisteravond laat belde ex. Niet opgenomen. Even later gooide hij zn sleutel door de briefbus.

Vannacht wel goed geslapen maar wakker geworden van een afschuwelijke nachtmerrie. Ik zal de details besparen.

Rugpijn is bijna over. Knie gaat ook beter. Wel beetje last gehad nog vannacht. Plannen voor vandaag....Beetje bedrijfsplan werken en vanavond wil ik naar Museumplein want daar is een meditatie happening (thanx Gwen).

Hope i can make it. De buren zijn weer flink aanwezig en ik moet wel slapen vanmiddag.

Nou ja rustig aan. Koffie, hondje uit, boodschapje halen. Dat eerst.

Kijk al een paar dagen geen tevee meer. Dat bevalt me goed.

Way een rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...