Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Open de draad maar eens een keertje. Weer slecht geslapen. Het theewater staat op. Beboterde ontbijtkoeken staan klaar. Time to start the day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goede morgen Gunn. Hier is de koffie al doorgelopen, en ik neem er lekker een plak ontbijtkoek van jou bij. Wat naar dat je slecht hebt geslapen, weet je waar het door komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 @Yvonne, P(an)iekeren. Ik vrees voor m'n gezondheid. Maandag naar de HA met de hulpjuffer. Ik maak me op voor slecht nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Ohoh, wat naar voor je. Maar wel goed dat je naar de huisarts gaat dan Gunn. Is het doordat je een naar gevoel rechts onder je ribben hebt wat ik een paar dagen geleden las van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Tsja, Yvonne, 'k heb 't er naar gemaakt. Tien jaar drinken gaat niet straffeloos aan je voorbij. Sommigen komen er mee weg. Ik ben daar niet een van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Maar heb je dan al onderzoek laten doen? Ga je voor de uitslag naar de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Neen, ik ga voor bloedonderzoek. Maar de uitslag denk ik al te weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 beunos dias, gunn wat akelig dat je niet slaapt door zorgen om je gezondheid. ik slaap al jaren slecht maar dat was tot voor 9 mnvd door 30 jaar flink doortanken bij tijd en wijle. heb ook vaak angst gehad voor leverkwaal. sterkte maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Aannames kunnen nogal eens verkeerd zijn Gunn. Maar ik heb zo het idee dat je wat dat betreft niet snel iets zult aannemen he? Maar wel heel verstandig dat je als je je zorgen maakt ook inderdaad naar de huisarts gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 het viel bij mij destijds na onderzoek ook mee, de lever was wat vergroot maar heeft zich redelijk hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Meten is weten; gewoon afwachten Gunn en niet meteen het ergste denken. Goede morgen, ik was gisteren maar heel even op deze site omdat ik na werk dat belangrijke gesprek had. Daarna nog gesport en sauna en sporten na een dag verpleeghuis werk is zwaar. Half negen pas thuis. Viel in slaap tijdens het eten. Toch even de dagenraad gelezen en las al die succeswensen van bijna iedereen wel voor dat gesprek. Vond dat echt heel leuk dat mensen meeleven en wil iedereen bedanken daarvoor. Deed dat gisteren ook even kort zie nu de ochtendploeg weer. En zoals altijd dank voor de koffie Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goede morgen Fofies. Ja, het schijnt dat de lever zich enorm goed kan herstellen. Alleen cirrose is niet meer weg te poetsen. Gunn, je weet het gewoon niet. Dus probeer alsjeblieft niet al te donker te denken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Ha die Erik, ja, ik had gelezen dat het gesprek goed was gegaan. Das hartstikke mooi. We zullen duimen voor het vervolg hoor. En hier is het inmiddels tijd voor de douche. Luitjes... laterrrrrrrrrrrrr En voor als Diesel straks nog even komt een dikke knuf voor hem, zomaar ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 De hulpjuffer heeft me geprest om naar de HA te gaan. Ik wou zelf eigenlijk niet gaan. Angst. En de goede man had me in de zomer van 2011 al gezegd dat m'n lever vergroot was. Een vergrote lever herstelt zich in maximaal twee maanden. Ik sta nu twee maanden droog en ik kan nog steeds de 'kwab' onder m'n ribben met m'n handen voelen. Er is dus iets meer aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 ik begrijp je angst....probeer es een mindfull oefening via youtube, mij helpt het om mijn angst/paniek te verminderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 zo na een beker warme melk ga ik proberen om nog n uurtje te slapen......3 uurtjes vannacht zijn niet genoeg om de dag door te komen ajuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie KOFFIE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 @Fofies, Dertig jaar drinken, zei je? Mag 'k je daag'lijkse moyenne weten. Ik zat op om en nabij de zes halve liters per dag. Soms drie á vier. Vaak acht tot negen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 gunn misschien een thee drinken wat zuiverend werkt? bij de 1 duurt het herstel wat langer dan bij de ander he. nou het weekend is zo voorbij en dan heb je zekerheid. geniet in elk geval van het weekend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Ik drink liters kamille thee. En nog een andere infusie dat bijna op is. En heel veel water. Ik plas me een ongeluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 brandnetelthee is bloedzuiverend gunn. maar er is ook nog een thee van knijp () die zuiverend is voor de lever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goeie morgen Frummers, mijn pc was in staking gisteren, ik kon wel lezen, maar niet beantwoorden. En erg traag. Ik zet m snachts altijd op standbye maar nu maar eens echt uit gezet en voila, deze techneut heeft m weer aan de praat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Goedemorgen Gisteravond laat belde ex. Niet opgenomen. Even later gooide hij zn sleutel door de briefbus. Vannacht wel goed geslapen maar wakker geworden van een afschuwelijke nachtmerrie. Ik zal de details besparen. Rugpijn is bijna over. Knie gaat ook beter. Wel beetje last gehad nog vannacht. Plannen voor vandaag....Beetje bedrijfsplan werken en vanavond wil ik naar Museumplein want daar is een meditatie happening (thanx Gwen). Hope i can make it. De buren zijn weer flink aanwezig en ik moet wel slapen vanmiddag. Nou ja rustig aan. Koffie, hondje uit, boodschapje halen. Dat eerst. Kijk al een paar dagen geen tevee meer. Dat bevalt me goed. Way een rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden