Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Open de draad maar eens een keertje. Weer slecht geslapen. Het theewater staat op. Beboterde ontbijtkoeken staan klaar. Time to start the day.

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goede morgen Gunn.

Hier is de koffie al doorgelopen, en ik neem er lekker een plak ontbijtkoek van jou bij.

Wat naar dat je slecht hebt geslapen, weet je waar het door komt?

Geplaatst

@Yvonne,

P(an)iekeren. Ik vrees voor m'n gezondheid. Maandag naar de HA met de hulpjuffer. Ik maak me op voor slecht nieuws.

Geplaatst

Ohoh, wat naar voor je.

Maar wel goed dat je naar de huisarts gaat dan Gunn.

Is het doordat je een naar gevoel rechts onder je ribben hebt wat ik een paar dagen geleden las van je?

Geplaatst

Tsja, Yvonne, 'k heb 't er naar gemaakt. Tien jaar drinken gaat niet straffeloos aan je voorbij. Sommigen komen er mee weg. Ik ben daar niet een van.

Geplaatst

beunos dias, gunn wat akelig dat je niet slaapt door zorgen om je gezondheid. ik slaap al jaren slecht maar dat was tot voor 9 mnvd door 30 jaar flink doortanken bij tijd en wijle. heb ook vaak angst gehad voor leverkwaal. sterkte maandag

Geplaatst

Aannames kunnen nogal eens verkeerd zijn Gunn.

Maar ik heb zo het idee dat je wat dat betreft niet snel iets zult aannemen he?

Maar wel heel verstandig dat je als je je zorgen maakt ook inderdaad naar de huisarts gaat.

Geplaatst

Meten is weten; gewoon afwachten Gunn en niet meteen het ergste denken.

Goede morgen, ik was gisteren maar heel even op deze site omdat ik na werk dat belangrijke gesprek had. Daarna nog gesport en sauna en sporten na een dag verpleeghuis werk is zwaar. Half negen pas thuis. Viel in slaap tijdens het eten. Toch even de dagenraad gelezen en las al die succeswensen van bijna iedereen wel voor dat gesprek. Vond dat echt heel leuk dat mensen meeleven en wil iedereen bedanken daarvoor. Deed dat gisteren ook even kort zie nu de ochtendploeg weer.

En zoals altijd dank voor de koffie Yvonne.

Geplaatst

Goede morgen Fofies.

Ja, het schijnt dat de lever zich enorm goed kan herstellen.

Alleen cirrose is niet meer weg te poetsen.

Gunn, je weet het gewoon niet.

Dus probeer alsjeblieft niet al te donker te denken hoor.

Geplaatst

Ha die Erik, ja, ik had gelezen dat het gesprek goed was gegaan.

Das hartstikke mooi.

We zullen duimen voor het vervolg hoor.

En hier is het inmiddels tijd voor de douche.

Luitjes... laterrrrrrrrrrrrr

En voor als Diesel straks nog even komt een dikke knuf voor hem, zomaar ff :sun:

Geplaatst

De hulpjuffer heeft me geprest om naar de HA te gaan. Ik wou zelf eigenlijk niet gaan. Angst. En de goede man had me in de zomer van 2011 al gezegd dat m'n lever vergroot was. Een vergrote lever herstelt zich in maximaal twee maanden. Ik sta nu twee maanden droog en ik kan nog steeds de 'kwab' onder m'n ribben met m'n handen voelen. Er is dus iets meer aan de hand.

Geplaatst

@Fofies,

Dertig jaar drinken, zei je? Mag 'k je daag'lijkse moyenne weten. Ik zat op om en nabij de zes halve liters per dag. Soms drie á vier. Vaak acht tot negen.

Geplaatst

gunn misschien een thee drinken wat zuiverend werkt?

bij de 1 duurt het herstel wat langer dan bij de ander he. nou het weekend is zo voorbij en dan heb je zekerheid. geniet in elk geval van het weekend .

Geplaatst

Goeie morgen Frummers,

mijn pc was in staking gisteren,

ik kon wel lezen, maar niet beantwoorden.

En erg traag. Ik zet m snachts altijd op standbye

maar nu maar eens echt uit gezet en voila, deze

techneut heeft m weer aan de praat.

Geplaatst

Goedemorgen

Gisteravond laat belde ex. Niet opgenomen. Even later gooide hij zn sleutel door de briefbus.

Vannacht wel goed geslapen maar wakker geworden van een afschuwelijke nachtmerrie. Ik zal de details besparen.

Rugpijn is bijna over. Knie gaat ook beter. Wel beetje last gehad nog vannacht. Plannen voor vandaag....Beetje bedrijfsplan werken en vanavond wil ik naar Museumplein want daar is een meditatie happening (thanx Gwen).

Hope i can make it. De buren zijn weer flink aanwezig en ik moet wel slapen vanmiddag.

Nou ja rustig aan. Koffie, hondje uit, boodschapje halen. Dat eerst.

Kijk al een paar dagen geen tevee meer. Dat bevalt me goed.

Way een rust.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...