lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 ook goeienavond trouwens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Niets is af te dwingen. Welterusten voor de slaperts. De moeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 W, hou je er dan verre van. Volg je eigenste goede advies op. Slaap wel met of zonder genade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Over genade gesproken: daar kan ik wel wat van gebruiken. Heb een fijne dag gehad. Kreeg wel een stomme brief van het UWV en ik had zin om een bulldozer door de ruiten te rijden. Maar aangezien ik geen bulldozer heb leek het me goed dat plan af te blazen... De arrogantie van die brieven. BRAAK. Dus brief maar weer weggelegd. Daarna nog lang met zus twee gesproken. Loslaten, genade voelen, tonen, hebben, het valt niet mee. Ik vind het niet mee vallen. Gek toch dat één rotding zoveel goede zaken even kan overschaduwen. Heb daar laatst iets over gelezen, iets met trial byas ofzo. Artikel ligt niet hier, zoek het morgen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Jopie, dat klinkt GOEEEEDDDDD zo'n vakantie. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Jootje, goed gedaan. Het is te doen, dat niet drinken. Niet gemakkelijk maar te doen. Proficiat voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nogmaals dank voor alle slingers, hartjes, kadootjes. Heel fijn. Ik ben een bevoorrecht mens en gelukkig voel ik dat vaak ook zo. Lukt niet altijd maar wel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 BamBam, alsnog van harte! Jopie: Wauw, genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nuchter, klaar om af te melden. Slaap lekker allemaal, en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nou, hullie en zullie vallen allemaal stil. Zoet naar bed zeker? Beter. Ik wilde nog reageren op een bericht van Jopie over onderzoeken wat drank voor je doet en betekend. Ik zat ooit in groepstherapie waar mijn drankgebruik niet echt onderwerp van gesprek was. Ik keek wel link uit zeg. Maar heel soms vertelde ik wel es wat. Zei één van die peuten dat ik de drank nu blijkbaar nog ergens voor 'nodig' had. Ik snapte er helemaal niets van. Had je mn vriendin es moeten horen toen ik dat vertelde, ooooeeeiiiiii. Maar het was wel zo. Ik had toen nog niet kunnen stoppen, de onveiligheid was nog te groot. En ik heb ook best veel goede herinneringen aan drankgelagen met heel veel lol en gekkigheid. In polonaise door een kroeg in Frankrijk met 14 dolle wijven op ski-vakantie. Om te gillen! Gierend over de stoep na een wedstrijd en vol verhalen en geouwehoer. Prachtig. Het was echter voor mij wel een probleem omdat ik nooit kon stoppen. Ik ging altijd te ver en dronk ook altijd meer dan ik wilde. Ik had geen controle. Ik denk niet dat ik drank demoniseer, ik weet dat elk zijn/haar eigen proces moet gaan. Het is alleen nu ik zelf nuchter ben ik pas kan zien hoeveel voordelen eraan zitten om niet te drinken. En ik gun dat iedereen zo. Daarnaast heb ik al een aantal mensen zien bezwijken aan de drank en dat geeft me een machteloos gevoel. Maar dat zij zo. Daar kan ik niets aan veranderen. Het gaat niet sneller dan het gaat. En om met Johan Cruijff te spreken: '' je ziet het pas als je het doorhebt! Ik deel mijn verhaal en wie er iets mee kan, doet er iets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 trusten, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hoi allemaal! Bedankt voor de felicitaties. Mooi stukkie Dune. Jootje goed van je! BamBam ook gefeliciteerd! Tot de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 John Doe: Op de valreep van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 John Doe, op de valreep; ook nog van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hier nog een. Van Harte. Hier gaat het nog steeds goed en ben lekker gaan sporten sinds deze week. Sport nu vier keer in de week. Daarnaast heb ik het druk met andere afspraken en werk. Afleiding genoeg zo gelukkig. Wist niet dat je zo blij kon worden van sporten. Snap nu waarom mensen dat doen. Anyway ik sta nog steeds droog en daar ben ik blij om. Zie wel enorm op tegen de intake donderdag, maar dat zal wel goed komen. Ik ga in elk geval slapen en wens jullie ook een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Bam, laat je verjaardag niet verzieken door een rotbrief! Gelukkig had je geen bulldozer. Dat geeft zo'n troep! @ Diana: je bent al zo goed bezig. Die intake komt ook wel goed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Bij deze meld ik me ook droog af. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 trusten Lytse: moon; Diana, knap meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 ik wens iedereen een goede en rustige nacht toe. Morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Truste allemaal! Morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Woman nog gespot vanavond? Ze heeft taart tegoed! En nu echt naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 nog niet Dune. slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ben dr en zit lekker aan de taart Was een hele leuke gezellige avond. Bemoedigend gesprek, positief, inspirerend. Gezellige hapjes. Ik ben blij en droog en morgen weer een fijne dag. Bedankt jullie (Dune) voor support !!! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Zo en dan neem ik lekker nog een stuk taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden