Dune Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goedenmorgen lieve mensen! @Bambam, gefeliciteeeerd!!! @Truitje vandaag een nieuwe dag! hoop vandaag wat van mijn maatje Barbabob te horen! ik ga me nuttig maken, bedankt voor de lekkere koffie Diesel! liefs voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 morgen mag jij taart Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Luitjes, ik ga er vandoor. Hoop te doen vandaag, maar ik heb er zin in. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 zo even ingediënten scoren voor de virtuele appeltaart die ik vanavond ga bakken voor woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Overigens is ook Johndoe jarig... had ik even over het hoofd gezien.. John ook de beste wensen man, en een heel fijne verjaardag. Enne Dune... woman kan wel een stukje meeeten van de appeltaart van Bam toch?? en nu echt wegwezen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 hier ook maar eens aan de slag. pffft nog een groot lijstje om weg te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Dank, dank, dank:present: Mijn eerste kadootje voor vandaag is de prachtige zonsopgang en de mooie kleuren die dit met zich meebrengt. Heel mooi! Aan de taart wordt gewerkt. Hou het rustig vandaag. Vanmiddag komt mn mem en mn broer. Alweer een verjaardag zonder drank. De andere verjaardagen eindigden meestal in liederlijke dronkenschap, gevolgd door een vreselijke kater:devil: Dit vind ik zoveel beter, heerlijk. Fijne dag allen. Laterrrrr. Nu eerst kofffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ik heb cursus vandaag in Rotjeknor: macht, almacht en onmacht....... brrrrrrrrrrrr Truitje: we leren van fouten meis. Hup, overeindkrabbelen en verderfietsen:heart: straks durf je zelfs met losse handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 En ja, dat geldt natuurlijk ook voor Snoepje en Lynn(?) niet zelf gelezen, maar zet m op meis! en iedereen die graag adb wil leren fietsen. (Madelief had/heeft: ik maak fouten en ik leer. en ik denk vaak: ik probeer en ik leer) fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Succes met de cursus Jane en veel plezier ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goeie morgen allemaal t'is weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Tettereteeeeeeet Van harte lieve Bammie en Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Oei wat een felicitaties vandaag, BamBam en JohnDoe van harte gefelicieerd. Octavia gefeliciteerd met je twee droge maanden en Nancy jij gefeliciteerd met je drie droge maanden. Prestatie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goeie morgen Romusie, ga jij het dit weekend lekker rustigaan doen, of ga je je noren uit de kast halen voor volgende week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goeiemorgen allemaal! Bambam en JD, gefeliciteerd en sterkte op zo'n speciale dag! Is er nog geen dagpact? Bij deze dan... DAGPACT Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goede morgen allemaal BamBam van harte :light::light::light::light::light::light::light: JohnDoe van harte :light::light::light::light::light::light: Nancy 3 maanden :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 eerst de jarigen feliciteren..... van harte!!! wat is me isteren overkomen? ik moest even bloemen brengen naar mensen die 45 jaar getrouwd waren, ik kwam daar aan en ze waren net aan het borrelen, en wat er gebeurde weet ik niet maar truitje ook een biertje? nee dankje wel, dan een wijntje en ik had hem al voor dat ik het door had heb er twee gehad en toen naar huis en het hek was van de dam ik ben thuis verder gegaan eenn halfe fles wijn en toen kwam mijn rot schuldwaardeloos gevoel opdraven en ben ik gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Octavia 2 maanden :sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nancy wat knap 3 mnd. voor jou een grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: acerGoeiemorgen allemaal!Bambam en JD, gefeliciteerd en sterkte op zo'n speciale dag!Is er nog geen dagpact? Bij deze dan...DAGPACTAcertruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hoe is ie Truitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Truitje, het feit dat je uit jezelf gestopt bent vind ik een pluim waard:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 DAGPACT Acer truitje Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 dat die rottige alcohol je maar zo weer even de baas is!! dat wil ik niet weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Heel goed voornemen Trui, maar hoe wil je nu zorgen dat de alc. jou niet meer de baas is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden