Dune Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Originally posted by: JootjeIk eet rucolasoep AR, is ook groen.quote> euh Jootje, rucola is toch sla??word dat geen snot als je het onderdompeld in soep dan??of zeg ik iets heel stoms nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ja Dune das sla. Moet er ook pas als allerlaatste in en dan nog met de staafmixer even alles fijn maken. Echt lekker hoor. Keer wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 nou ik heb niet geknoeid, maar ben er wel vol van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Originally posted by: Johan WBlender?quote> bijna goed geraden Johan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Johan mag door voor de foodprocessor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 @ Bollie: gelukkig is je kraan weer gemaakt. Weer een stressfactor verdwenen. Mensen ik ga weer even t.v. kijken: van Bihar tot Bangalore! Mooie serie over India. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Originally posted by: Johan WIk weet niet hoe het bij jullie is, maar hier floten de vogeltjes vandaag alsof het al lente is. Het blijft ook weer merkbaar langer licht en dat heeft een goede invloed op mijn humeur. quote> Ik was gaan hardlopen terwijl het ging schemeren, dat is idd al opvallend later. Maar als het donker is dan is het verre van winter hoor. Heb het niet snel koud met lopen (en een thermoshirt, muts handschoenen en windjack) maar nu was het net aan om niet ziek te worden. Maar een dag met zoveel licht als vandaag is magisch goed voor ook mijn humeur :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 En iedereen bedankt voor alle slingers en felicitaties, op naar de volgende x de 13e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ja, nog gefeliciteerd Erik. Supergoed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 ik ga ff tv kijken en meld me alvast droog af. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Hoi Johan, Dat heb je mooi gezegd over God. Mag ik daar aan toevoegen hoe ik dat zie: God oordeelt niet en heeft alleen maar lief. Als je dat echt tot je door laat dringen moet je inderdaad huilen en lachen tegelijk. Verder heb ik het niet zoveel over God, want daar bestaan nogal wat misverstanden over. Veel mensen krijgen de kriebels van het woord alleen al, of zien God als een straffende God. En al die ellende in de wereld dan, dat zou een God nooit toelaten zeggen ze dan. Maar die ellendige wereld is uiteindelijk een illusie in onze beleving, omdat we denken dat we een afgescheiden stukje bewustzijn zijn. De mensen projecteren hun angst en schuldgevoelens en zien overal aanval. De grap is dat God die wereld niet heeft gemaakt en dat die wereld er uiteindelijk niet eens is zoals wij hem zien. We hebben hem alleen maar bedacht. Dit alles geeft mij veel troost en moed. Nu hou ik er maar weer over op. fijne avond, Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Erik, echt super! Gefeliciteerd. Niet meer blowen, roken en drinken, wat een overwinningen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Welke verslaving vind je eigenlijk het hardnekkigst Erik, als ik dat vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Sjoet.... begin opnieuw met tellen. 5 eenheden bier en een halve eenheid wiet gehad dit weekend. Was voor mijn verjaardag naar philip glass dit weekend en was 2 glazen bier niet de baas... 69 // 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 die 2 glazen waren toegelaten, sieraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Als je de baas wilt zijn wel, jen... alcohol de baas, remeber. Droog interesseert me niet zo. Nuchter wel. Met name die halve eenheid wiet heeft er voor gezorgd dat ik niet meer kon zeggen dat ik nuchter was. Maar wat was die 5 uur durende opera VET!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 E.n.o.r.m. johan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Maar mag de laatste tijd graag de baas spelen over alcohol... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Ik ga zo slapen, mensen. Morgen naar de dokter. *shiver* Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Kan me ook echt niet meer voorstellen dat ik 3 jaar geleden nog 15 eenheden alcohol en 2 gram wiet wegbeukte iedere avond... man, man, man.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Dune, thanx for asking. Ik ben okay. Veel spanning met x. Maar morgen is dat over (hoop ik) Vanavond een productieve avond gehad met mn buikdanspartner. Dat doet me goed. En gisteravond was ook al zo inspirerend dus ik heb nix te klagen en ik richt me op het positieve. Vandaag weer stil geweest en wat diepe inzichten gekregen. Dat is mooi. Gaan slapen met zen muziek werkt erg goed, neem het mee in mn dromen. Morgen weer een drukke dag. Zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Zeker johan. Mertens 4 jaar geleden in anwerp nog gezien. En simeon ten holt 10 jaar geleden in utrecht. Philip glass nu 11 x gezien, 1 x gesproken + hand en handtekening. Maar einstein on the beach ia al 30 jaar mijn favoriete muziekstuk. Was dus echt heel gaaf om het in originele uitvoering te kunnen zien. * Edit wegens typo's * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 weltrusten frummers!! ik heb het weer droog gered vandaag! Woman fijn dat je je verheugd op morgen, benieuw wat je te vertellen hebt.. de rest fijne avond nog, en tot morgen, weer een frisse start van de week!! Liefs voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Lieve Gunn, Het kan ook meevallen! Men lijdt het meest door de pijn die men vreest..... Kop op! Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Succes morgen Gunn en welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden