Spring naar bijdragen

Zondag... 13 januari

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Johan W
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier floten de vogeltjes vandaag alsof het al lente is. Het blijft ook weer merkbaar langer licht en dat heeft een goede invloed op mijn humeur. :rose:quote>

Ik was gaan hardlopen terwijl het ging schemeren, dat is idd al opvallend later. Maar als het donker is dan is het verre van winter hoor. Heb het niet snel koud met lopen (en een thermoshirt, muts handschoenen en windjack) maar nu was het net aan om niet ziek te worden. Maar een dag met zoveel licht als vandaag is magisch goed voor ook mijn humeur :) :) :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Johan,

Dat heb je mooi gezegd over God.

Mag ik daar aan toevoegen hoe ik dat zie:

God oordeelt niet en heeft alleen maar lief.

Als je dat echt tot je door laat dringen moet je inderdaad huilen en lachen tegelijk.

Verder heb ik het niet zoveel over God, want daar bestaan nogal wat misverstanden over. Veel mensen krijgen de kriebels van het woord alleen al, of zien God als een straffende God.

En al die ellende in de wereld dan, dat zou een God nooit toelaten zeggen ze dan.

Maar die ellendige wereld is uiteindelijk een illusie in onze beleving, omdat we denken dat we een afgescheiden stukje bewustzijn zijn. De mensen projecteren hun angst en schuldgevoelens en zien overal aanval.

De grap is dat God die wereld niet heeft gemaakt en dat die wereld er uiteindelijk niet eens is zoals wij hem zien. We hebben hem alleen maar bedacht.

Dit alles geeft mij veel troost en moed.

Nu hou ik er maar weer over op.

fijne avond,

Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, thanx for asking. Ik ben okay. Veel spanning met x. Maar morgen is dat over (hoop ik)

Vanavond een productieve avond gehad met mn buikdanspartner. Dat doet me goed.

En gisteravond was ook al zo inspirerend dus ik heb nix te klagen en ik richt me op het positieve. Vandaag weer stil geweest en wat diepe inzichten gekregen. Dat is mooi.

Gaan slapen met zen muziek werkt erg goed, neem het mee in mn dromen.

Morgen weer een drukke dag. Zin in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker johan. Mertens 4 jaar geleden in anwerp nog gezien. En simeon ten holt 10 jaar geleden in utrecht. Philip glass nu 11 x gezien, 1 x gesproken + hand en handtekening.

Maar einstein on the beach ia al 30 jaar mijn favoriete muziekstuk. Was dus echt heel gaaf om het in originele uitvoering te kunnen zien.

* Edit wegens typo's *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...