Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen gefrummelde Lytse, van harte gefeliciteerd vandaag met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoepje je hebt professionele hulp nodig en als je die stap niet zelf zet nu, dan is het forum alleen niet genoeg voor je ben ik bang. Kom op meis. Huisarts, verslavingsarts, maar doe iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 sha kanjer...vandaag 14 maanden droog ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ja sowhat..graaaag als ik drink zonder ik me eigen af..want dan hoef ik niet te denken ik weet dat ik moet stoppen maar het is zo moeilijk..en weet wat er komen gaat nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Vandaag dag 1 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, Van harte gefeliciteerd! Je bent een kanjer! Altijd een fijn woord voor iedereen. Een hele fijne dag toegewenst. En nu duik ik mijn bed weer in. Ik ben geveld door de griep. Allen een fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoep, doe ik vandaag met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: ShahireVandaag dag 1 Snoep quote> ja net als jou 14....maar wel 14 maanden achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoep kun je niet een pb. sturen naar Tactus? Misschien weten hun een oplossing. Wel ben ik blij te lezen dat je wilt stoppen. Dat gaat ook gebeuren maar soms moet je heel diep zitten voordat je die keuze wilt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heel veel sterkte Made. maak maar een lekkere kruik en houd jezelf warm hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: bolletjeSnoep kun je niet een pb. sturen naar Tactus? Misschien weten hun een oplossing. Wel ben ik blij te lezen dat je wilt stoppen. Dat gaat ook gebeuren maar soms moet je heel diep zitten voordat je die keuze wilt maken.quote> ga het eerst zo proberen...moet gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: snoepje Originally posted by: ShahireVandaag dag 1 Snoep quote> ja net als jou 14....maar wel 14 maanden achterquote> Ik liep destijds ook achter Snoepmaar het is gelukkig geen wedstrijdhet gaat om het hier en nuen we doen het voor ons zelf hè14e....mooie datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: SowhatSnoep,Ja het ontnuchteren is niet fijn,maar je bent al een eind op weg als je de dag zonder drank doorkomt,denk je dat dat gaat lukken?quote> vandaag lukt dat wel...ben zo brak als watnu maar even douche..vanmiddag gesprek op school dus moet erwel normaal gaan uitzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Madelief, beterschap, op afstand werp ik je een fruitmandje toe :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoep, Doen!! Met hulp gaat het je zeker lukken. Gelijk zeg ik ook even hoi tegen Jane en tante Bol! En natuurlijk alle kanjers die hier elkaar door dik en dun steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: ShahireMadelief,beterschap, op afstand werp ik je een fruitmandje toe :heart:quote> Dank je Sha!Ik heb je op een ander draadje gefeiliciflapstaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Nu mijn bed weer in. Doeg doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lieve Snoep. Ben net even weer aan het meelezen.... ik doe met je mee vandaag, beloofd. Je kunt het, weet ik heel heel zeker. En nu moet ik echt weg, heb avondddienst vandaag en moet nog zooooo veel. Snoep, sterkte, je gaat het doen, echt wel. Made, jij beterschap hoor. Von........opzouten en aan de slag nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Fijne dag mensen hier even douchen en mijn zonde overdenken zoefffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, :moon:hiepderdepiephoeraaa!!!! Happy Birthday and many happy returns. :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedemorgen allemaal, @Lytse van harte gefeliciteerd @Shahire prestatie meid, van harte Voor iedereen een prachtige droge dag toegewenst en Snoepje kop op je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: SowhatHeb je nu nog contact met je vriend?quote> ja heb contact nog..lig ook niet aan hemdit heb ik zelf gedaanben van het weekend thuis gebleven met een smoes dat ik ziek wasmaar wilde gewoon lekker los gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedenmorgen lieve Frummers, Lytse van harte gefeliciteerd!!! Weer een jaartje wijsheid erbij, en je was al zo wijs, in je mooie waardevolle en inspirerende postings! Snoepje, vandaag dag 1, enne je loopt niet achter, maar juist vooruit!!! bedenk dat, en samen kunnen we het.. ik had zelf al nooit gedacht dat ik al 19 dagen droog zou kunnen staan... en zie het is me met behulp van forummers dus wel gelukt!!! goed in elk geval dat je wel hier komt. Dat is in elk geval stap 1 in het slagen van je missie, dat weet ik zeker! Acer lieverd, ook weer een hele goedemorgen Verder wens ik iedereen een mooie droge dag, en volgens de sneeuwradar krijgt Zeeland vandaag sneeuw! nu eerst koffie! liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: SowhatEerst nu maar aan jezelf denken en aan jezelf werken.Denk je dat je met hem om kunt blijven gaan zonder dat jij drinkt,of is dat een te grote trigger voor je/Ben je al in aan het bedenken hoe je vanavond gaat aanpakken?quote> nee dat een ander drinkt triggert mijn nietik heb het eerste jaar van mijn stoppen altijd vroeg op bed gelegentv kijken...dan heb ik geen last ervanen ik ga weer aan de thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ben werken kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden