Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 januari 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Sofie
Gisteren alle 10 delen van "Rain in my heart" gezien.
De vrouw in haar duster in haar eigen kleine wereld dat had ik kunnen worden.
Pfffff....:(quote>

Ik was tot deel 8 gekomen toen viel ik in slaap. Dat zou ik kunnen worden gevoel bleef bij mij ook hangen. Vooral bij die vrouw die overleed en waar de before pictures in beeld waren. Dat was een doodgewone mooie vrouw en een wandelend lijk voor ze bezweek. Wel nuttig om dit soort horrorscenario's op mijn netvlies te hebben als ik weer eens in de verleiding kom.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 317
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Igor

Nee oorzaak was niet drank, eerder blowen en de lakse houding die daar uit voortkwam. En ik heb niet gedronken maar ik observeer de trigger wel en erken dat die trigger er is.....om me vervolgens niet te laten triggeren erdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. dat was leuk. Iedereen op de slee. Dit heb ik 20 jaar niet gezien smorgens.

Lekkere broodjes gehaald. Daarna film, douche en slapen. Vanmiddag weer veel doen en vanavond eigenlijk ook.

Buurmeisje wil misschien komen dansen, erg leuk, bijdehandje van 12 ofzo. hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen :present:

zonet de kippen bevrijd uit hun hok

de dametjes durfden er niet uitkomen wegens het pak sneeuw

het is zo prachtig nu!

Ik ben eronder tussen achter dat er in feite maar een klein stukje van mij is dat wil drinken.

Het andere grote stuk van mij heeft daar geen behoefte aan.

Maar ik ken dat stuk nog niet zo goed, door veel nuchter te zijn leer ik dat kennen.

Het is de kunst om dat klein stukje niet haar goesting direct te geven

Enfin, ik denk toch dat deze theorie klopt? Mijmer, mijmer...

Ik vind dat er niet genoeg van zulke documentaires kunnen gemaakt worden.

Ik werd er alvast misselijk van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Bollie, fijn dat we eens samen on line zijn. Alles goed?

Ja, je hebt gelijk, ik heb in al mijn stoppogingen zo vaak gedacht, nu kan het wel weer.

De ene keer stond ik kort droog, de andere keer een stuk langer maar telkens ging het toch weer mis.

Dan maakte ik een plan: alleen maar in het weekend, of alleen maar twee glazen per dag.

Het weekend begon dan uiteindelijk donderdag al en de glazen werden groter, of ik dronk in de keuken een dikke slok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad bolletje en jeetje, wat ben ik hard gevallen.

Vanmorgen mijn man gebeld en opgebiecht. Die snapt het niet zo geloof ik.

Die zegt ""je bent toch nog steeds gestopt""?

Nee, dat ben ik niet. Eerlijk zijn en opnieuw beginnen met tellen.

Hij vindt dat ik best wel een wijntje mag in het weekend.

Ik vind dat niet. Nooit meer. Ik heb nu toch echt weer laten zien dat mijn rem stuk is.

En ik heb niet het vertrouwen meer dat die ooit nog gaat werken.

Enige oplossing is dus stoppen en nooit, maar dan ook nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nicky, nooit kun je beter niet zeggen, dat is echt te lang en dan benauwd het op den duur, neem dat van mij aan hoor.

Ik zeg ook niet nooit.

Voor de grap zeg ik wel eens, als ik in het bejaardenhuis zit, als die er dan nog zijn, drink ik voor de nacht een wijntje.

Maar ik ben zo ontzettend gelukkig nu, ik kan me niet voorstellen dat ik het echt ooit nog ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Em. en dan gaat het mis. Zodra je denkt ééntje kan geen kwaad of alleen in het weekend, geef je jezelf al toestemming en gaat die mallemolen in je hoofd draaien. Dan richt je je weer op de drank, en dan gaat het geheid fout.

Precies Nicky nooit meer. Die rem is inderdaad kapot en ze verkopen geen remvoetjes die goed werken bij ons.

En inderdaad, iemand die niet verslaafd is, kan dat heel moeilijk begrijpen.En dat is ook niet uit te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon vreemd hoe mijn gedachten gaan op het moment (of vlak voor het moment) dat het mis gaat, en ja dat zal de verslaving zijn.

En eigenlijk is dat al weken aan het sluimeren. En dan gebeurd er iets gisteren wat dan de ""reden"" is om het weer helemaal mis te laten gaan.

Ik moet daar gewoon heel alert op zijn nu.

Ik moest blijkbaar nog een keer onderuit gaan, jammer!

Maar goed, dan maar met vallen en opstaan, het is niet anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truitje hier wordt heel vaak gezegd, accepteren dat je nu trek hebt, het uitzitten maar er niet aan toegeven. En zorgen dat, als je trek hebt, je maag vol zit, dat vermindert de trek.

Ja en als het heel moeilijk blijft, zou je Antabus of Refusal kunnen gaan slikken. Ikzelf doe dat al heel lang. Krijg ik dan trek dan weet ik dat ik toch niet kan gaan drinken en de trek verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
goedemorgen iedereen :present:

zonet de kippen bevrijd uit hun hok
de dametjes durfden er niet uitkomen wegens het pak sneeuw
het is zo prachtig nu!

Ik ben eronder tussen achter dat er in feite maar een klein stukje van mij is dat wil drinken.
Het andere grote stuk van mij heeft daar geen behoefte aan.
Maar ik ken dat stuk nog niet zo goed, door veel nuchter te zijn leer ik dat kennen.
Het is de kunst om dat klein stukje niet haar goesting direct te geven
Enfin, ik denk toch dat deze theorie klopt? Mijmer, mijmer...

Ik vind dat er niet genoeg van zulke documentaires kunnen gemaakt worden.
Ik werd er alvast misselijk van.
quote>

morgen allemaal

Dat stukje kleine stukje van mij is in slaap stand...
OP de raarste momenten kan hij nog even wakker worden om te laten zien dat hij er nog is
Hij is niet echt gewild in mijn lichaam...
Ik kan toegeven aan dat stukje...maar bij de gedachte waar ik vandaan kwam..word ik misselijk
De wereld van ik en drank is wel heel klein
Ben toch wel blij dat ik de wereld van de andere kant mag ontdekken

Zo en nu de witte wereld in :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé zo ik ben klaar met m'n slaapkamer dus vannacht slapen we weer in onze vertrouwde omgeving beneden. Joepiedepoepie. Gisteren toch maar een andere kraan gekocht en die er vanochtend opgezet.

Voelde me wat onzeker omdat het met die ouwe niet zo goed lukte, maar tocht het risico genomen en het lekt niet meer. Klusjesman had er wel een andere opgezet maar ik kreeg helemaal geen heet water. Maar ik kan vanavond weer lekker douchen en slapen in m'n eigen bed. Heerlijk.

Vanmiddag weer schilderen hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...