Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik heb ook geen kinderen. Afgelopen herfst gebroken met 5 'vrienden' Tot een half jaar geleden had ik ook geen familie. na 14 jaar kreeg ik contact met een zus van mn vader. We bellen elkaar 1 x in de maand. Ik heb een hondje. ik weet ook niet of ik nog wel zo close wil met anyone....dat onthechte gevoel bevalt me wel. En tijdens tijden van crisis zie ik ze toch niet so what's the point. ik ga veel dansen en hard werken. geen gezeur ook. lekker mn eigen gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 wat is er met Krekel? ik kan zo snel niets vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 69 // 5 en 2 kinderen, 1 met mijn vrouw en 1 bij een van mijn beste vriendinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 @Woman, Goed bezig meisje,.. en je klinkt ook blij! denk dat je emotioneel groeit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Thanxx Dune Krekel was niet zo aardig tegen mij vanmiddag. Kwaaie dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Is je vrouw dan niet jaloers op die vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Nee... allemaal happy... mijn dochtertje (van mijn vrouw) is daar zelfs wezen logeren ( bij mijn 'ex' en mijn zoon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 hoe kan iemand nou niet aardig tegen jou zijn, hihi oh jee,.. dus gedronken diec krekel... jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ja volgens mij was het gewoon willekeurig. Ik was er toevallig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Tof als het zo kan lopen, sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Hoi allemaal, sorry ik heb eten gemaakt toen ik thuis kwam vervolgens gegeten en toen kwam er een film op tv die ik graag wilde zien. Ben niet heel erg bijgelezen dus. Woman:heart: verkeerde tijd verkeerde plek zal ik maar zeggen. En ik vind je een hele wijze vrouw. Dune:heart: Het is zéér gepast dat je hier in de huiskamer bent, ik lees je erg graag. Lytse:heart: wil ik even sterkte wensen verder weet ik niks Nu ga ik zo weer zonder die drank naar bed dus truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Dag Alberto Zachte Nacht x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Nuchter wilde ik me weer afmelden! Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Slaap lekker Acer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Originally posted by: womanJa volgens mij was het gewoon willekeurig. Ik was er toevallig.quote> was effe benieuwd naar krekel,.. ik zag dat ze ook ooit een keer een melding maakte appeltje is dead.. daar viel ze toen jen ook zo aan!raar hoor,..dat doe je toch niet?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Dank je wel AR, doet me goed truste Jen en AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 nee, maar mensen doen wel meer gekke dingen als ze gedronken hebben.... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik heb ook rare dingen gedaan toen ik zat was, Dune. Bij mij waren het geen willekeurige mensen, dat niet, maar toch. Ik herken me er wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 ik ga ook lekker slapen,... had me niet aangemeld voor t dagpact.. maarre kan wel melden dat ik lekker nuchter ga slapen! To morgen lieve Frummels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Ik ben nog niet weg Dune, ik wens iedereen die wél weg is welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Zachte nacht Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 En ik ga slapen, lieve mensen. De maand Januari vordert in dagen. Morgen alweer de achttiende. Gaat snel! Goed, welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 ZZZZZZzzzt Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 oh ik zie net op tv feeenwater: kan water, beetje groene thee erbij. En dan kruiden enzo wat je lekker vindt. grof gesneden. komkommer, steranijs, bloemblaadjes, munt enz Net wat je in huis hebt. leuk drankje omdat er dan soort pot pourri in de kan drijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden