rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedemiddag allen, Net een bakje pinda,s leeg gegeten. Bah, dat is zooo niet goed voor de lijn. Maar ja, flitste even de gedachten, van een heerlijke pizza en dito flesje wijn voorbij. Dan maar een bakje pinda's. Hoop, dat het niet de zien is op het kilodraadje, maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Lekker he Sofie; Hardlopen, in de natuur. ik loop wel geen hard, maar wandel graag, en soms ook noodgedwongen. Van de week, met die sneeuw bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Danseresje is geweest hahaha Ze is 8 Dat is leuk. Ze heeft al een eigen dansje op Shakira en als ik tegen haar zeg kijk eens met spannende ogen dan doet ze dat meteen. Volwassen beginners durven dat niet. Onbevangen. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Leuk woman, Geeft een voldaan gevoel he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 haha, leuk Woman... ik ga even douchen...ik heb het zo koud!!! toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Al een koppie erwtensoep gegeten Kunsie? Het is er anders wel weer voor he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nu broodje eten en chillen. Kan niet lekker op de bank. Vervelend is dat. Alleen bed of dansen gaat zonder pijn. Heel irritant. Nou ja maar beetje afwisselen dan, bank liggen, zitten, lopen. Ga toch echt niet in mn bed liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hoi Rapilos, Ik installeer me net voor de PC met mijn eerste bakje snert!! Het is er zeker net weer voor. Ik heb 2 en een halve liter gemaakt (want minder kan ik niet vanwege de verhoudingen) dus ik ga straks maar bij een koek en sopie staan in de buurt. Dan kom ik het wel kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Zonnetjes, beterschap met je blaasontsteking.... Ik hoop dat je ABkuur aanslaat. Wat hebben veel mensen griep! Hier in Italië ook.... Ik heb vandaag heerlijk buiten kunnen werken, en nu bij de kachel.... Kom maar door met die snert, kunsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Komt eraan Gwen, met een speciale Fedexvlucht. Over een uurtje of 3 hebben jullie snert:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 och Gwen hou op... ik hoor niet anders. zelfs m'n mams ligt zwaar ziek op bed... ik zei al, mij zie je even niet hoor haha eten staat in de oven... *trek* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 De rest invriezen Kunsie, in kleine eenpersoons porties. Gaat heel goed met snert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Als jullie mij maar niet aansteken met die griep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja Rapi, Mijn ex krijgt eerst een portie (moet hem eerst omkopen) dan mag de rest in zijn vriezer. Want ik heb maar zo'n klein tafelmodel koelkastje met bovenin zon luikje. Die zit al stampvol want ik ben een beetje aan het hamsteren met dit weer hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 en dan nog hamsterweken ook, toch maar eens op MP kijken voor een vrieskistje dan. Kate ik heb op MP op UGGS handschoenen geboden als die niet warm genoeg zijn dan weet ik het niet meer. Bever is ver boven mijn begroting idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ff de keuken in nu couscous met Mar. gehaktballetjes lekker en makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Zijn bonen wel of geen koolhydraten? Daar heb ik al een half uur een discussie over. Niet hè? Lekker Jane! Die snert van kunsie is ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 nee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 peulvruchten zijn toch koolhydraten Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @Gwen, Wel degelijk. Alleen zijn 't langzame koolhydraten. Dat wil zeg dat ze de bloedsuiker spiegel langzaam verhogen. Goede voeding voor diabeten dus. Maar ook voor gezonde mensen om vooral ook gezond te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik zeg nee omdat je bonen niet kan vervangen als koolhydraten. Het is bijv niet zo dat je je aardappels kan laten staan en daar voor in de plaats bonen kan gaan eten. Bonen kunnen wel vlees vervangen als proteine. Ohh en ik ben geen dietiste, maar iemand die eet volgens de schijf vh voedingscentrum.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 oftewel veel suiker :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dank jullie wel. Hmmm, dan zijn bonen dus koolhydraten. Gezonde koolhydraten. Javier! Dank je voor de tip, Sofie. Ben benieuwd of ie open spreekt over zijn verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nou, ik eet vanavond bonen! Ik ga nu even opzoeken waarom bonen zo gezond zijn. Behalve voor mensen met aanleg voor jicht, maar dat ga ik ook ff checken. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Volgens mijn manneke waren bonen erg gezond voor de darmen Gwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden