Spring naar bijdragen

vrijdag 18 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond iedereen!

Als de nieuwe 40, 30 is... Dan is mijn 30, waarschijnlijk de nieuwe 20. Doe ik het voor. :D

Ik ga alweer afsluiten. Wilde dit keer niet zo maar vertrekken. Ik meld me dus droog af en ik hoop 1u nog even te halen, want er is nog best wat interessants op rond deze tijd.

Voor de mensen die het nodig hebben: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijffie,

VETTE PLUIM!!!!!!!!!!!!

Alleen, als de rook van alle applaus is opgetrokken, dan moet ik bij mezelf toegeven dat manlief al heel vaak geduld en verdraagzaamheid heeft betoond toen ik nog dronk.

Herkenbaar?

Nu ik niet meer drink, is hij minder verdraagzaam geworden, alsof hij wil laten blijken dat de rollen niet zozeer omgedraaid moeten zijn, maar wel dat hij nu wat terug verwacht. Hij hoeft zich niet meer weg te cijferen, hij is nu aan bod (in zijn beleving).

Misschien is dat terecht, misschien is dat even pathologisch als ons drinken.

Ik denk soms: ik voel behoefte aan applaus maar ik ga er niet om vragen. Mijn man voelt óók juist nu behoefte aan applaus, en dit is zijn manier om dat te vragen. Dus geef ik hem alle complimenten die ik maar bedenken kan, niet overdreven, maar alles wat ik positief zie dat benoem ik. Want hij hield het toch maar de slechtste jaren van mijn leven met mij uit. Dat ik zelf wel complimentjes wil, net zoals jij dat beschrijft; wel, GEEF JEZELF DIE WANT JE DOET HET TOCH VOOR JEZELF?

ondertussen blij dat je vanavond niet gedronken hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...