VM1 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dune, ikke zes en veertig en al uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren op weg naar mand; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 truste Dune:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: AlbertRemmo40 is het nieuwe 30 Jen:present:quote> Die hou ik erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 en ik ben 52 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Mijn broer haalde dit jaar de 50. Vond ie niet plezant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Wijfie Omdat je op de moeilijkste dag (voor jou dan ) van de week niet gedronken hebt en een hart onder de riem effe in de hoop dat jullie er toch in kalmte over kunnen praten dat je nu toch echt wat steun nodig hebt van hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedenavond iedereen! Als de nieuwe 40, 30 is... Dan is mijn 30, waarschijnlijk de nieuwe 20. Doe ik het voor. Ik ga alweer afsluiten. Wilde dit keer niet zo maar vertrekken. Ik meld me dus droog af en ik hoop 1u nog even te halen, want er is nog best wat interessants op rond deze tijd. Voor de mensen die het nodig hebben: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Nina:heart: 46 jarige jonge bloem van me ouderdom komt met gebreken zeggen ze, maar jij krijgt het écht wel voor je kiezen ook hè. Laat je goed adviseren en begeleiden voor wat te doen en kop op hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 wat ga je kijken Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 44 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik wilde nog even kijken wat Dr. Phil dit keer nog heeft. Niet heel erg boeiend. Ik zit alleen al te knikkebollen...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: JenMijn broer haalde dit jaar de 50. Vond ie niet plezant.quote> als hij de 50 niet had gehaalddat zou pas weinig plezant zijn:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 truste voor zo dan Madeleine:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ben er VM, nog ff met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ik ga richting 60 hoe zou je dat dan noemen jen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 zo oud om mijn moeder te zijn jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 stramme knieen maar even strekken om te bedde te gaan dan maar sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ach, mijn lievelingsschoonbroer is alweer 53. Ik let eigenlijk alleen bij mezelf op de leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 truste Wijfie:lips: truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 wijffie, VETTE PLUIM!!!!!!!!!!!! Alleen, als de rook van alle applaus is opgetrokken, dan moet ik bij mezelf toegeven dat manlief al heel vaak geduld en verdraagzaamheid heeft betoond toen ik nog dronk. Herkenbaar? Nu ik niet meer drink, is hij minder verdraagzaam geworden, alsof hij wil laten blijken dat de rollen niet zozeer omgedraaid moeten zijn, maar wel dat hij nu wat terug verwacht. Hij hoeft zich niet meer weg te cijferen, hij is nu aan bod (in zijn beleving). Misschien is dat terecht, misschien is dat even pathologisch als ons drinken. Ik denk soms: ik voel behoefte aan applaus maar ik ga er niet om vragen. Mijn man voelt óók juist nu behoefte aan applaus, en dit is zijn manier om dat te vragen. Dus geef ik hem alle complimenten die ik maar bedenken kan, niet overdreven, maar alles wat ik positief zie dat benoem ik. Want hij hield het toch maar de slechtste jaren van mijn leven met mij uit. Dat ik zelf wel complimentjes wil, net zoals jij dat beschrijft; wel, GEEF JEZELF DIE WANT JE DOET HET TOCH VOOR JEZELF? ondertussen blij dat je vanavond niet gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 hi leeuw, hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Slaap lekker schone richtingzestiger. Deze 56er geniet nog regelmatig van je lampie na 'n koude avond/nacht. De nietlichtschijnermaarontvanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Als je des nachts hier een lampje ontwaart, dan ben je soms even, zomaar, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 komt Heintje nog even rap voor terug:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden