Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Yvonne,

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Ik vind het heerlijk om te lezen dat mensen gewone dingen doen, zoals eten koken, tv kijken, sporten gaan, elkaar helpen op allerlei manieren, kinderen opvoeden, moeilijkheden hebben met partners. Kortom gewoon mens zijn.

Dat heeft mij een stukje realiteit terug gegeven die ik kwijt ben geraakt door lang teveel te drinken en daardoor eenzaam geworden ben.

Ook Spike zijn berichten lees ik altijd, maar ze gaan soms boven mijn petje:D

maar ik kan overal van leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike, je hoeft dat niet te zeggen.

Post wat jij wilt posten en laat een ander zijn/haar ding doen.

Dat maakt het er voor jou toch niet beter of slechter van.

Nu wrs een gesprek over je een buitenstaander voelen of weet ik veel wat.

Je kunt ook gewoon schrijven wat jij wilt zonder te oordelen over anderen.

Wat Yvonne schrijft is zeker waar: veel mensen 'checken' in om alert te blijven. En die hoeven niet altijd hele drank gerelateerde gesprekken te voeren.

Het forum is wat jij ervan maakt.

Als jij iets wilt delen; deel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, mij hielp het iets te gaan doen.

Wandelen, opruimen, poetsen, spelletje op mn computer, douchen, in bad gaan totdat de trek over was.

Ik dronk in het begin ook vaak een colaatje of iets met wat suiker.

In alcohol zit veel suiker en dan zakte mn trek ook vaak wel even.

Ik kon niet goed lezen of tv kijken in het begin, daar was ik te onrustig voor.

Laat je trek er zijn, vecht er niet tegen. Het moment gaat weer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vlaamz meizje.

Ik zou nu graag wat willen drinken ter ontspanning.

Maar ik weet dat ik daar morgen spijt van zou hebben.

Verder gaat het goed!

Ik heb na mijn boventalligverklaring weer ander werk gevonden en een jaarcontract gekregen. Na een proefplaatsing van twee maanden.

Hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, dank. Sound of Music is geweldig maar ik zie die trieste film al voor mn ogen.

Het is bijna vier jaar geleden dat mijn ex is overleden en daar denk ik veel aan.

En vandaag moet ik er veel van/over/om huilen.

Dat is oke, dat is goed. Het is wat het is. Het is niet zo bewust dat ik er bij stil sta maar het komt. En dan zie ik alles weer voor me en dat maakt me verdrietig.

Tegelijkertijd kan ik genieten van de houtkachel, mn nieuwe cd van Amy Winehouse, haar laatste die na haar dood is uitgebracht.

Heb mn buikje vol en rond en ga lekker vroeg mn mandje in. Dusssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En is t een beetje leuk werk roos?

Tja dat wat drinken he, maar wat dan, drie glazen en opgefokt zijn en op stap willen of praten en gezellig zijn, of dan toch maar niet en doordrinken tot je in slaap sukkelt? of erger nog , mensen gaan lastig vallen met sms, msn, fB, twitter etc want je kan veel kanten op he tegenwoordig B)

met mij? met mij gaat het zoals het gaat en pak, of probeer ik dingen aan te pakken die zich onverwachts aandienen.

Kwa drinken, heb ik het dan weer niet zo moeilijk op dit moment maar dat wil niks zeggen....

Ik ben sowieso altijd een raar soort van alci geweest....

Maar ja dat bedoel ik dus, dat ik hier nog regelmatig kom om toch mensen te zien waar ik iets mee heb....

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou W, zou ik toch bijna weer AMEN zeggen. Maar je hebt het mooi gezegd.

Kun je je wel voorstellen als je woorden gebruikt die weerstand oproepen je ook naar jezelf mag kijken om dat tegen te gaan. En te onderzoeken wat de toegevoegde waarde daarvan is? Juist omdat het weerstand oproept en dat wellicht niet is wat je beoogt?

En ja, het is alleen maar mooi als mensen die zichzelf in elkaar herkennen klikken. Ja toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaams meisje, het werk is leuk genoeg. Ik ben al lang blij dat ik weer wat anders heb gevonden. Ik heb het nodig om te werken. Niet alleen qua geld.

Mijn man is ook een half jaar geleden wegbezuinigd. Hij heeft de hoop opgegeven op nieuw werk. Vind ik zo irritant!!

Ik heb alles op alles gezet om iets nieuws te vinden. Ja ik werk nu op "onmogelijke" tijden voor minder loon. Maar alles beter dan thuis zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Vlaams meisje, het werk is leuk genoeg. Ik ben al lang blij dat ik weer wat anders heb gevonden. Ik heb het nodig om te werken. Niet alleen qua geld.
Mijn man is ook een half jaar geleden wegbezuinigd. Hij heeft de hoop opgegeven op nieuw werk. Vind ik zo irritant!!
Ik heb alles op alles gezet om iets nieuws te vinden. Ja ik werk nu op onmogelijke tijden voor minder loon. Maar alles beter dan thuis zitten.quote>

BB: Vlgs mij ben jij n bikkel Rosa.
Dat is goed maar pas ook goed op jezelf he!
Okee, doeiiii
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...