Lytse Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Sorry, werd weggeroepen aan de telefoon. @ Bol: wat jij zegt over de man van Wijfie was ook door mijn gedachten gegaan. Toch blijft het een vervelende situatie als je goed bezig bent en eigenlijk een schouderklopje zou hebben verdiend. Schouders ophalen is gemakkelijker gezegd dan gedaan. @ Jootje en Wijfie: fijn dat jullie nu steun aan elkaar hebben. Dag 12 alweer. Ik zal vanmiddag aan je denken Jootje en ik hoop dat de man van Wijfie vandaag in een beter humeur is. toegestuurd! @ Witte: prettig weekend toegewenst. Geniet ervan. Nu gauw verder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Dag lieve mensen. Ik werd wakker met een hartverwarmend mailtje van ons danseresje. Wat een schatje. Ik voel me emotioneel om x. Hoe het gaat. Ik weet wel dat hij het zeker niet makkelijk heeft. Ik vind het soms hard om afstand te nemen van iemand die door de slijk gaat. En toch moet dat. Maar dat doet wel pijn. Ik denk dat ik voorlopig voorzichtiger word met mensen dichtbij me laten. Op de een af andere manier storten mensen altijd hun hart uit bij mij. Schijnt iets in mn ogen te schijnen wat dat veroorzaakt. Voorheen zag ik dat als een soort gave, dat mensen mij dus vertrouwen en hun diepste taboes opbiechten. Nu heb ik zoiets van hou het maar bij jezelf want ik heb genoeg aan mn eigen diepste taboes. Prioriteit is nu echt dat mn zaak gaat lopen, dat mn huis leefbaarder wordt, dat mn fysieke pijnen wat minder worden. Daarna ga ik me weer bezig houden met het wel en wee van andere mensen. Strak plan. Leerlingen werven. Kostuum verkopen. Schrootplankjes timmeren. Maar eerst naar het park met da dog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Originally posted by: Lytse@ Bol: wat jij zegt over de man van Wijfie was ook door mijn gedachten gegaan.Toch blijft het een vervelende situatie als je goed bezig bent en eigenlijk een schouderklopje zou hebben verdiend. Schouders ophalen is gemakkelijker gezegd dan gedaan.Lytse.quote> Lytse een schouderklopje kreeg ik bijna nooit van hem omdat het de normaalste zaak van de wereld was dat ik m'n benen onder m'n kont vandaan liep. Hij was erg ziek (vond hij) dus dat was het allerbelangrijkste. Als ik iets mankeerde werd dat weg gewuifd omdat ik een gezonde meid was.Ik voelde het eigenlijk als heel ondankbaar dus herken ik wel veel in wijfie's situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Herkenbaar Bolletje. In de ogen van deze mannen zijn vrouwen een soort supermama's die sterk zijn en nooit ziek zijn of pijn hebben. En die geboren zijn hun te behagen en te vertroetelen. x heeft dat ook heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Gek hé Woman dat er mensen zijn die denken overal maar recht op te hebben. Vind dat een hele narcistische gedachte. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die zo denken, niet alleen de mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Precies. Kan me nog vers herinneren dat ik zoveel pijn had dat ik niet wist hoe ik zitten of liggen moest. En dat hij werkelijk in staat was te piepen over een pijntje in zn arm en of ik dat even wilde masseren.... Ik heb vanaf dag 1 gezegd dat ik geen troetelvrouw ben. Maar laatst nog toen ik het voor de 1001e keer uitlegde was hij werkelijk verbaasd, want alle vrouwen hebben dat toch ? Een zorggen ? Razend word ik daarvan. Omdat hij dan blowt krijgt ie een vreetkick. Snoep en koek. Jammer dat ik geen chocola heb. Echt zwaar irritant. Nou ja. Voorlopig even rust. Mischien als hij vrij komt dat ie dan wat minder pretenties heeft en waardeert wat hem toekomt. We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik weet niet zo goed wat ik moet doen vandaag. Kan wel geforceerd mn atelier induiken maar dat is niet zo verstandig. Eigenlijk een rustdag inlassen. Morgen komt een dame dansen en savonds een collegadanseres. Rustig aan dan maar. Beetje vervelen en lantefanteren. Stilte kan niet want de buren zijn weer flink aanwezig. New age radio doet het ook goed. Pompidompidom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Goeiemiddag! Tatum, wat fijn dat je dochter weer bij je is Wijffie, lijkt me erg lastig allemaal. Toch je eigen weg zoeken en er zo goed mogelijk mee om zien te gaan. Gisteren zei je iets liefs over je zoon, dat vond ik wel ontroerend eerlijk gezegd. Dat lees ik niet vaak van je. Woman, laat je nu toch een achterdeur open voor je ex? Dan zul je het toch ook fijn met hem hebben naast de irritaties, of begrijp ik het nu verkeerd? Of is het iets verslavends, net als de relatie met de drank, wat je nog niet los kunt laten. In slechte relaties kunnen mensen heel afhankelijk van elkaar worden. VM, wat een rotnieuws, COPD. Ik hoop dat je nu extra gemotiveerd bent om te stoppen met roken. Op het stopdraadje voor rokers zul je heel welkom zijn geloof ik. Niet op anderen wachten tot je stopt hoor, je eigen keuzes maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Knap van je Woman hoe je met de burenherrie omgaat. Je eigen sfeer creëren in huis en eigen relaxmuziek. Ik vind het juist altijd zo fijn om in totale stilte thuis te komen, na een dag herrie in de kantoortuin. Nou ik ga maar weer eens verder knutteren, het nieuwe woord van vandaag. Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Kate, ik moet het wel verdragen van de buren, ze hebben ook last van mijn danslesmuziek..... Wat x betreft ben ik er niet uit. Maar dat hoeft ook nog niet. ik heb 3 maanden de tijd, en dan is alles anders want dan is het lente en hebben we allebei weer nieuwe dingen meegemaakt. Ik denk niet dat dit verslavingsgedrag is, van mij, want dat herken ik wel. Hij is een dierbare. Hij zit wel diep in mn hart. Het is ook wat hier geschreven wordt, hij heeft van mij ook echt heel veel gepikt en geslikt en verdragen. Hij is het wel voor mij. Als het met hem niet lukt wil ik geen ander meer. Iedereen heeft zn ellende en zn prut. Hij ook, ik ook. dat hij nu moet zitten is nog een staartje uit zn verleden. Dat is zijn zaak. Niet de mijne. Als je naar mijn verleden kijkt met een negatieve bril ben ik een alhoholist, junkie en ook nog hoer. Jawel. Dan krijg je dat gedoe met de eerste steen werpen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Morgen komen twee danseressen tegelijk. Twee zussen. Dat is wel leuk, ga ik een duodans met ze maken. En weer een beetje cash. heb nu voorwaarden gemaakt, waaronder annuleringsregels. Afzeggen enzo. Bekijk het fenomeen geld en boodschappen nu heel anders. Omdat ik elke euro nu met liefde verdien geef ik het niet meer zomaar uit. Voorheen haalde ik gewoon lukraak boodschappen. Nu is dat een heel andere ervaring. Heb ik 10 euro over dan voel ik me rijk. De waarde van geld heeft dus ook met je eigen beleving te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Oproep aan dierenliefhebbers. Maatje belde net of ik iemand weet die heel graag een Newfoundlander wil hebben. Het gaat om een reu van 4 jaar. Ook weer een scheetje. Dus plaats ik die vraag ook maar even hier neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Bolletje Ik zou wel een huis vol dieren willen...zucht. Maar met al die danseressen in en uit... Hapje eten maken. Goedkoop maar wel errug lekkur En mn zithoek beetje gedraaid. Zat wel beetje op de tocht. En ik zit nu ergonomischer voor de tevee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Wat ga je eten woman. Ben ik altijd benieuwd naar. Heb zelf nog geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Iemand nog een tevee tip voor vanavond ?? Het is stil zeg JEEMIGDEPEEMIG !! Nou ik babbel gewoon door. Puh Volgens mij is mn knie weer okay. Dat betekent hardlopen !! Oewie !! Zal ik het wagen ? Nog een paar dagen en dan ?? Heel voorzichtig opbouwen Can't wait Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Woman ik ook maar ik moet dat niet doen. Ja en misschien dat er mensen zijn die zeggen dit hoort niet op het forum thuis maar hier zitten veel dierenvrienden en ik zou niet weten aan wie ik het anders moet vragen. Er komt bij mij dan altijd wat stress en spanning, omdat ik dan denk, wat kan ik er aan doen om het diertje weer een goed tehuis te geven. Ja en dan plaats ik het hier maar neer. Sorrie aan de mensen die daar aan storen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ah Jootje, ik heb voor vanavond gekruide goed doorgebakken aardappelen met een heelgroot bedje erop van tomaten en gegarneerd met kaas. En beetje afgemaakt met zeer smaakvolle biomayo. Beetje simpel maar wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Klinkt goed hoor woman. Lust ik ook allemaal. Smakelijk alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik ga ook maar eens even voorbereidingen voor het eten treffen. Tot laterssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Woman een tv tip: Atonement om 21.45 u op RTL 8. Een drama wat zich afspeelt in 1935 en rond de tweede wereldoorlog. Geen oorlogsfilm maar wel op de achtergrond aanwezig. Lijkt mij een mooie film en heeft in mijn gidsje 4 sterren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Allright. Dat ga ik kijken. Thanxx !! Ben weer uit mn dipje. Bezinningsmiddag gehad. Is wel goed voor den mensch. Even gewoon zitten en voor je uitstaren. Vanavond nog rustig en morgen en overmorgen drukke dagen. Dus dan ben ik weer opgeladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik zou wel eens een game willen ontdekken op de pc. Ik heb geen geld om iets aan te schaffen. Weet iemand een leuke die gratis is te downloaden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Moet het legaal zijn? The longest journey anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Zo ik heb gegeten. Eergisteren een beste pan macaroni gemaakt, daar 2 borden van gegeten. De rest 5 x een bord vol ingevroren. Gisteren dus nieuwjaarsreceptie gehad met genoeg te eten. Vandaag maar 1 deel ontdooit en opgewarmd dus macaroni gegeten, maar heb zin in nog wat:$ heb dus maar 4 frikadellen in de pan gemikt en die ga ik zo nog verorberen met mayonaise;) en dan een kopje koffie of twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 leuk Sofie dat je er van genoten hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden