Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kameo: haar emoties vlakken steeds verder af. Dat maakt het denk ik iets gemakkelijker voor haar. Wel is ze momenteel bozig en geen wonder. Er wordt maar met je gedaan, zonder dat je daar inbreng in hebt. Dat ze op een gesloten afdeling is merkt ze niet, want er moet altijd iemand haar rolstoel duwen. Ze komt dus sowieso niet alleen van haar kamer af.

Gelukkig vindt ze haar nieuwe kamer (zoveel mogelijk ingericht als haar oude kamer) mooi.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Dinah. Ik vind dat ik wel goed bezig ben. De trek in drank wordt gemakkelijker te weerstaan. Mijn lijf blijft hetzelfde, maar toch komt er een klein beetje meer uit mijn handen. Mijn werkkamer is een groot probleem en ik probeer elke dag een beetje op te ruimen en te sorteren. Idem met kasten.

Als ik me rot voel kan dat niet, dan lig ik elke middag in mijn bed.

Ik las je op het dierendraadje.:(

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lenie,

schokkend dit, kinderen die samen denken dat ze de wereld aan kunnen...

als moeder heb je totaal geen invloed op dit soort (impuslieve) beslissingen..

ze gaan met dit soort grote mensen zaken om alsof het niks is,..

alsof ze een hondje kopen...

ik snap je woede/angst/frustraties/bezorgdheid..

en het zou juist zo'n mooi moment moeten zijn,..

als je kind een gezin sticht, en je dan oma word..

in een blije omgeving, een gespreid bedje voor de kleine, een liefdevolle omgeving...

ik durf hier nu bijna niet te vertellen dat we hier met spanning wachten op de testuitslag van mijn dochter, die mogelijk (gepland en gewenst) zwanger is...

hoe anders is dat...

Wens je veel sterkte toe meid! enne koppie erbij houden!

jij ben niet verantwoordelijk voor dit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Lenie, wat een verschrikkelijk nieuws moet dat zijn om te horen van jonge kinderen. Ik hoop dat jullie eruit komen.

Ik zit te twijfelen of ik moet stoppen met Refusal. Ik slik het bijna zo lang als ik nuchter ben en houd me netjes aan de voorgeschreven hoeveelheid. Al snel na het opstaan en de koffie word ik misselijk, alsof ik dus een kater heb, en rond vijf uur ben ik zo moe als een kind dat bijna moet huilen van de moeheid. Om vervolgens even op de bank te gaan liggen en rond 21.00u/22.00u wakker te worden. Dat slapen vind ik niet zo heel erg, al had ik het liever slechts een uurtje gedaan i.p.v. een paar uur, maar het misselijk zijn, het katerig voelen zonder te hebben gedronken en die moeheid vind ik toch echt heel veel minder.

Maar de twijfel zit hem in het volgende... Als ik nu stop, dan weet ik voor 100% zeker dat er dit weekend bier staat als ontbijt. En dat is dus absoluut niet wat ik wil. Ergens een stemmetje natuurlijk wel, maar anderzijds heb ik al zoveel gewonnen om het weer kwijt te raken door de domme drank... Misschien moet ik morgen maar even de huisarts bellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madeleine,

Nou meid, dan heb je zelf je antwoord al gegeven!!!!

Want als je stopt heb je dan wel niet meer die bijwerkingen van Refusal,.. maar dan heb je de bijwerkingen van bier, een kater,..

en om het nog erger te maken... gevoelsmatig gooi je dan een heleboel weg van wat je al bereikt hebt!!

je vertrouwd jezelf kennelijk niet,... dat is winst, je herkent je trigger..

Doe er iets mee!!!!

voorkom ellende door die "domme drank"

succes, enne wens je wijsheid toe meis :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 100% is heel erg veel. Omdat ik in gedachten alweer bezig ben met drinken en het alleen niet doe, omdat ik Refusal neem (waarvan het pilletje innemen nu ook een issue is, want ik wil eigenlijk best wel weer drinken). Het begint dus echt een strijd te worden. Stoppen is geen optie, maar die bijwerkingen zouden nu toch wel over moeten zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...