rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Hoi Mup, Herkenbaar hoor. Heb ik ook, vooral als ik moe ben.! Best moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Avond, fijne dag gehad Dune? Hoe groot zijn jouw kids eigenlijk, bedoel nu nie in meters he ma in leeftijd. Weet dochter al wat ze ev wil gaan studeren Mai en doet boy nog fietsen? Hier verder rustige dag, kou, niks voor mij zoveel mogelijk binnen dingen doen. Mark, ik zou er met een kalashnikof naar toegaan denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ik ga naar mijn avondcursus mensen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: rapilosHoi Mup,Herkenbaar hoor.Heb ik ook, vooral als ik moe ben.!Best moeilijk!quote> Het word wel steeds gemakkelijker om de gedachte terzijde te schuiven merk ik nu. Dat is dan de goeie kant van deze ervaring weer.Ik moest vandaag op het werk een groep toespreken. Het waren bijna allemaal onbekenden en het was mijn vakgebied niet eens. Dat had ik een half jaar geleden niet gekund. Daar krijg ik dan wel weer energie van. Toch ben ik nog steeds moeeee. Lichamelijk. Door de sneeuw neem ik nu het OV naar het werk maar dan blijft er nog een half uur!! lopen over omdat er geen trein of bus in de directe omgeving stopt. Zwaar lopen is dat zeg door de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 eigenlijk ben ik zwaar naar de ....... ratsmedee zullen we maar even braaf zeggen nee nee ik drink niet,,, maar ik hang op het randje hoor!!!! oh god oh god...pffffffff zo terug..hond zeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ja Mup, Dat is zeker zwaar lopen door de sneeuw. ik weet er alles van. Ik fiets nog steeds alles, behalve waar geen fietspaden zijn, dus..dan maar weer lopen naast de fiets, met spikes onder mijn schoenen, en een regenbroek aan, tegen de vieze sneeuw, en kou. Fietspaden,zijn soms redelijk gestrooid. Gisteren in het donker naar huis gefietst Dan weet ik dus echt niet, of die glimmende stukken, nu glad wegdek of nat wegdek is. Dus..kwam ik helemaal verkrampt thuis, van het heel voorzichtig fietsen. Van mij mag die winter over zijn. Zucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Wat bedoel je Lenie, Ben je zwaar aan de diaree? Maar daar ga je toch niet van drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: rapilosJa Mup,Dat is zeker zwaar lopen door de sneeuw.ik weet er alles van.Ik fiets nog steeds alles, behalve waar geen fietspaden zijn, dus..dan maar weer lopen naast de fiets, met spikes onder mijn schoenen, en een regenbroek aan, tegen de vieze sneeuw, en kou.Fietspaden,zijn soms redelijk gestrooid.Gisteren in het donker naar huis gefietstDan weet ik dus echt niet, of die glimmende stukken, nu glad wegdek of nat wegdek is.Dus..kwam ik helemaal verkrampt thuis, van het heel voorzichtig fietsen.Van mij mag die winter over zijn.Zucht!quote> Er ligt nog best veel sneeuw hier he? Dat je zo durft te fietsen zeg!Ik vind de sneeuw wel fijn deze keer. Ben alleen een beetje zat van mn zware benen.Ze zijn niet echt zwaar hoor. Maar zo voelen ze wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Sneeuw, vind ik helemaal niet fijn. Jaa, als je niets te doen hebt, en denkt; Kom laat ik eens een ommetje maken! Maar elke dag in het totaal 10 km. fietsen, omdat je anders niet op je werk komt, vind ik een ander verhaal. En..Ik ben een echte angsthaas hoor, Durf ook eigenlijk niet te fietsen, als het een beetje glad lijkt, maar anders moet ik lopen, en echt een uur onderweg En op besneeuwde stukken stap ik gauw af hoor. Trouwens Mup, die zware benen van jou is idd vermoeidheid. Gewoon, elke dag zwaar door de sneeuw baggeren, dan raak je vanzelf "getraind":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Oh, bijna half acht Even journaal kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: rapilosTrouwens Mup, die zware benen van jou is idd vermoeidheid.Gewoon, elke dag zwaar door de sneeuw baggeren, dan raak je vanzelf "getraind":Dquote> Vandaag was de tweede dag. Hoe lang duurt dat dan voordat ik goed getraind ben? Ik hou wel van wandelen. Lange afstanden vind ik een hele goeie manier om mn hoofd leeg te maken. En dan ben je daarna fysiek ook moe. Daar slaap je dan wel lekker op he? Jij wandelt toch ook graag Rapi? Kunnen we niet eens samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: rapilosOh, bijna half achtEven journaal kijken!quote> Time flyes. Ik ga voor DWDD.Tot later misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 @Mupke, maar je hebt het niet gedaan!??? dat verdiend een heel herkenbaar dit,.. en als ik het overwóóg,.. was er in verreweg de meeste gevallen geen weg terug,.. en gebeurde het echt.. dat ben jij een stap voor geweesd... TOP een goed stap op weg naar ADB denk ik.. @ Vlaams meisje,.. pirma dag gehad, geen trek, ook wel prettig.. mijn kids zijn dochter 23, zoon 22, jongste dochter 20.. zijn heerlijke jongelui geworden,.. daar ben ik zo blij mee ;-) @Jopie @Rapilos,.. wel heel stoer hoor 10 km fietsen,... dat is topsport bij deze kou! voor jou deze dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Boy heeft maar één passie Free Style Biking Dat is zijn leven Machtig om te zien Elk weekend naar Eindhoven per trein om te stunten 040 The girl is gone mad wel gezond trouwens International buisness had ze het de laatste keer over Laat maar schuiven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Heej Dune, Dat is lief, Zo'n onverwachts roosje Dank je wel hoor! Ja, Mup, ik hou ook van wandelen, maar denk niet dat je bij mij in de buurt woont Samen, ..altijd gezellig! Doe het op zondag ook wel eens met LATex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Marjo!! Ik vind jouw postings gelijk aan een gedicht. Zo mooi... Typefoutje: jou ipv jouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 @ Jopie: droom mooi. Beterschap. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 @ Roos: vandaag gewerkt? Hoe is het met de sneeuw bij jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: rapilosWat bedoel je Lenie,Ben je zwaar aan de diaree?Maar daar ga je toch niet van drinken:Dquote> neuh!!!, was dat maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Leen, sterkte! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 dank je mop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 @ Lytse ik heb vandaag gewerkt. De sneeuw is bij ons al minder dan gisteren. Ik heb weer iets nieuws geleerd op mijn werk, op een andere afdeling. Ik ben erg onzeker, maar volgens mijn "mentor" doe ik het heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 ik zal het globaal even melden... zoon(19).. vriendin (17) = zwanger.. mama niet blij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 @ Roos: was het te doen met de auto? @ Leen: wijsheid gewenst in grootverpakking! Ik mis Kameleon. Weet iemand iets? Heb ik iets gemist? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Originally posted by: Dune@Mupke,maar je hebt het niet gedaan!??? dat verdiend een quote> Ik las nog even mee.Dank je wel dune.De reden waarom ik schrijf is overigens niet om te vissen naar complimentjes. Al zijn ze wel leuk natuurlijk. Het heeft mij in het verleden vaak wel moed gegeven als ik van anderen hier las dat ze gestopt waren. Dan moest ik het toch ook kunnen? En opeens was hier de knop om. Ik wil niet meer. Dat wens ik anderen, die het nu nog moeilijk hebben ook toe! Roosje terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden