Lytse Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Dag allemaal, Met frisse tegenzin toch weer een kast opgeruimd. Schoonma begint voorzichtig te wennen. We waren daar vanmiddag. Ondanks dat ik me niet geweldig voel dus toch weer wat gedaan! Die IQ-test weet ik nog niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Had ik ook Jane, Das Boot of de test. Maar ik kies voor de test want ik heb die film wel eens gezien, lang geleden. Dus ga ik voor de test en daarna Jaws! Ook al 5 keer gezien maar is wel erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hoi Lytse, Goed dat schoonma een beetje begint te wennen! Geen zin in de test? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 das boot??? daar ga je toch niet aan beginnen jane??? maar is je goed recht hoor. Dan hoef jij alvast de iq test niet meer te doen. Behalve als je in de helft in slaap zou vallen. watte Kunsie, weet jij dat nog niet dan? Dat jopie er eigenlijk uitziet als een dyno? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Nee VM, wist ik niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Goeie avond kanjers. Nientje er zit teveel fijn stof bij jullie in de lucht dus lekker binnen blijven hé? Zo maat is geweest, en ik ben moe. Tja nu wil hij misschien naar Den Bosch omdat ze daar D. Amb. vrijwilligers tekort komen. Heb gezegd dat ik dat wel zie zitten. Maar van de andere kant moet ik dit ook niet al te serieus nemen want maatje is zo chaotisch dat dat wel eens niet door kan gaan. Wel wil ik volgende maand een paar weken vrij hebben van de d.a. Deze maand sta ik ingedeeld met de carnaval en dan hebben ze al zo weinig mensen maar denk er nog steeds wel goed over na hoe nu verder. Vind het ook moeilijk omdat ik er zeker al 11 jaar, maar misschien ook wel veel langer werk en je toch mensen graag ben gaan mogen. Maar goed we zien wel hoe het allemaal gaat verlopen. Hé hé poeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Zo mensen, ik ga afsluiten en de grijze massa laten werken:D Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Succes Kunsie. Manlief komt halverwege thuis en ik weet niet of ik het dan nog kan blijven volgen. Ik ook: tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hey grote B , hoe gaat t, je staat al een tijdje ingelogd maar heb je nog niks horen roepen of gillen ofzo.... Jij ook last van de donkere dagen na oud en nieuw? (zo noemde ons Moe die maanden altijd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 En toen was ze weg. Jaja, een bikke dino talk en Big B trekt zich terug onder hare fleece.... ps. gaan wij zo ook maar es doen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ben wat weemoedig... Weet niet wat het is Maar zal wel weer overgaan Zo'n soort van heimwee gevoel Kennen jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Iemand, met wie ik het onlangs had over mijn visie op relaties en ergens wonen vroeg onlangs aan mij of ik niet onthecht was. Wat is dat onthecht? Ik kan me daar zelfs niks bij voorstellen? el bij weltsmertz enzo dat wel maar onthecht? nee/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 is onthecht niet hetzelfde als heimwee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Zoiets zou het kunnen zijn Ik weet dat ik het als kind soms al had Net of ik buiten het leven sta Ik denk dat ik in zekere zin ook ben onthecht Al vind ik het een groot woord Een soort van missen Meestal sta ik in hier en nu Denk er niet eens bij na Soms overvalt me dit Sentimentele nostalgie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: marjoBen wat weemoedig...Weet niet wat het isMaar zal wel weer overgaanZo'n soort van heimwee gevoelKennen jullie dat?quote> Constant, scherp, keihard, ongenaakbaar, nietsontziend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Herkenbaar dus Mooi hoe jullie het zien Zondag ga ik voor het eerst van mijn leven een dienst bij de Baptisten meemaken Pure nieuwsgierigheid Kijken wat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik was baptist Marjo maar mag de kerk niet meer in omdat ik onder tucht en censuur gesteld ben door hun. Ach past ook wel weer bij me:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: jopie Originally posted by: BamBamJammie.quote> je zou gillend wegrennen....wedduhhhhhh????(marjo niet, die zei: moet je erbij?)quote> whahahahahahhaha, echt te grappig, wel humor hoor Marjo!!!en wat zei hij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Gisteren trouwens thee gezet met te weinig suiker, bah. Heb het potje ook niet leeg gemaakt dus Vandaag is ie veeeel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Verbaast me AR, ik dacht dat de baptisten vrij zijn en niet aan dat soort onzin doen Mooi Jopie Ik laat het op me inwerken Maar er is meteen herkenning jaja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Dune, hij zei: Oeps, sorry! Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik dacht eerst dat er stond: Verlangen naar iets wat je niet wilt hebben .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden