Kate Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Snoepje, gefeliciteerd En er kan hier nog wel een gebakje bij hoor Goed dat je de wijn hebt weggegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 A3, misschien is het inderdaad niet streng genoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Oooohh kijk eens naar de tijd... Ik heb zonder mobiel en dus zonder tijd geslapen. Dan slaap ik wel door. Veel gedroomd, diepe slaap. Dat had ik nodig. Nu koffie en dingetjes doen . Yeah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Zijn er nog andere mogelijkheden om misselijkheid tegen te gaan? Want ik heb nu al een week het gevoel met een kater rond te lopen. Ik boer als een onbehoorlijke van de oprispingen en verschrikkelijk misselijk. En ik lust geen melk, al helemaal geen warme. Brrrr. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Originally posted by: jopiedeze mentor gaat uit van kwantiteit:als veel mensen iets zeggenis het meer waarquote> Discussie gelezen, en wat mij in de kop schoot was "gesundes volksempfinden".Nou, daar heb ik niks mee.Laten we dat lekker aan de telegrof lezers laten.Of de geenstijlers.Madeleine, je maakt 't nooit iedereen nar de zin, move on. Dingen gaan wel filteren.Snoep felicitados.Ik ga boodschappen deon, ontie-bossie en 10 ltr. snert maken, 't is nou nog koud.De elitaire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 De meerderheid heeft niet altijd gelijk. En gelijk hebben is ook maar relatief. Onderzoek wat je pijn doet, en vind je eigen waarheid. hinnik. Hannah, gefeliciteerd met de mijlpalen en sterkte met de onderzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Het enige goede van de opvoeding van mn moeder is dat ze mij geleerd heeft niet in te stemmen omdat een groep dat aan me vraagt. Als 10 mensen in de sloot springen doe jij dat dan ook ? Blijf bij jezelf. Als je omgeving het niet met je eens is kun je je afvragen of je wel in de juiste omgeving zit. Er is wel eens een test gedaan over groepsgedrag. Was op tv. 9 mensen zeiden dat 1 + 1 = 3 het juiste antwoord was. De proefpersoon kon niet anders dan conformeren. Als 9 mensen het zeiden dan zouden ze wel gelijk hebben ?? Very scary. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Madeleine, dat komt door de refusal toch? Kan de dosering niet verkleind worden? Heb ook wel eens gelezen dat mensen een kwart namen, of niet elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Kate, het komt inderdaad door de Refusal. Ik moest de eerste dag drie nemen en dan om de dag één. Misschien dat ik het kan beperken tot twee per week? Of misschien één per week? Want las gisteren ook ergens op internet, omdat ik de bijwerkingen e.d. aan het opzoeken was, dat het product twee weken in het lichaam blijft. Dan zou één per week meer dan voldoende moeten zijn? Want ik word echt gek van de misselijkheid. Ik ben zelfs ook een beetje licht in het hoofd. Het doet me gewoon extreem denken aan een kater, maar deze wordt gedurende de dag niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Genoeg voorbeelden waarbij de groep akelige dingen bewerkstelligde. Groepsgeest kan kwaad gedrag versterken. Andersom kan natuurlijk ook voorkomen. Daarom altijd zelf blijven denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Ook hier geldt waarschijnlijk, zelf blijven denken Madeleine. Wat voor jou werkt is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 DAGPACT: Albert Lytse rip Queenie Dune Kunsie RL miranda Gunn Jootje Wijfie snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Snoepje van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Ik moet inderdaad zelf blijven denken. Mag het nogal graag aan anderen overlaten. Niet handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Originally posted by: wijfieSnoepje: goed van je dat je jezelf bij het dagpact hebt gezet quote> gisterenavond is het haast weer mis gegaaniedereen was weg en er was nog wijn overhet was omdat mijn dochter erbij was anders weet ik het nietmaar gauw weg gegooidmaar ben zwak..voel het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Zwak zijn is gelukkig menselijk Snoep, Sta zelf ook weer voor de eerste keer op het dagpact. Ben aldoor aan het schommelen tussen allerlei gedachten. Vandaag hoeft dat niet omdat ik op het pact sta. In ieder geval rust in mijn kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 kunsie wordt gek van die stemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 goedenmiddag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Maar vandaag gaan we ervoor toch? Het pact is gesloten, dus weg met die stemmen:devil: Ik denk aan je, de hele dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Hoi Ira, Hoe is het met jouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 op zich wel goed, Kunz Ben emotioneel wat wankel, mijn zoon wordt morgen 12 en het voelt alsof hij uit huis gaat! zo groot al! We zijn al weken met een school bezig en ineens praat hij met veel 'volwassener' woorden! Loslaten of losser laten is niet mijn sterke ding en ik merk dat ik wiebelig ben gelukkig wel broodnuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Maar je hebt hem nog thuis en dat zal nog wel een aantal jaartjes zo blijven! Heb zelf geen kinderen dus dat gevoel ken ik niet zo goed, van het loslaten bedoel ik. En broodjenuchter is sowieso goed:present: Ik ga ff boodschappen halen, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 middag Pieps! Snoepert!!, gefeliciteerd meis Iru... geniet er maar van...voordat je het weet issie 19 en word je oma.. heeft iemand nog een beetje "puf" over??... ik moet nog stofzuigen en dweilen, maar ik heb zooooooo geen zin meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 nog even doorzetten Leen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden