Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gunn,

vind ik echt fijn voor je

weet niet hoe je je nu precies voelt maar ik hoop beter dan in het begin

ik zal je zo eens even opzoeken op de draden van de laatste dagen

raak ik wel op de hoogte daarvan :D

fijne dag verder hier op de draad

voor elkaar, met elkaar

dan kunnen we hèèl veel aan!

zoeffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik breek zomaar midden in maar vandaag is weer mijn eerste dag stoppen met drinken. Het ging een tijdje goed maar helaas is het in december weer mis gegaan en in januari heb ik al twee keer een bingebui gehad. Ik vind deze strijd zo moeilijk en wil graag jullie steun. Ik baal van mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire, doe geen moeite. Ik voel me helaas niet beter sinds ik gestopt ben. De pijn 'in-'t-midden-onder-mijn-ribben' wordt steeds heviger. Vorige week maandag bloed laten prikken en afgelopen donderdag een echo van m'n onder- en bovenbuik. Hopelijk komt daar een beetje duidelijkheid in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi, was mijn maatje en die is nu niet meer. Daarna ging ik werken en deed hard mijn best om niet te drinken. In december was ik zo moe van de stress dat ik weer in een bingebui terecht kwam van 7 dagen. Met de feestdagen gewoon gewerkt en niks gedronken tot de tweede week van junuari toe ging ik verplcht minder werken en opeens ging een knop bij mij om.

En nu ben ik weer nuchter en dat gaat wel goed maar ik wil zo graag nuchter blijven en niet in de valkuil stappen. Ik weet dat mijn remblokken stuk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allemaal

Dagpact

Dune

rip Queenie

Kunsie

miranda

Acer

Albert

Lytse

Gunn

Jootje

Rosa

Ik mocht eerder vertrekken van mijn werk en ben tóch naar de supermarkt gegaan om een fles port te kopen (scoren) . Ja voor mijn moeder natuurlijk. Ja, ja.

Want zij komt morgen op visite.

:present:Sandra, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

normaal bemoei ik me niet zo met adviezen omdat ik daar misschien niet zo geschikt voor ben.

Maar Niwi was wel meerderen, velen zijn maatje....

Jij bent jij; een maatje ok; maar laat het daar niet van afhangen.

Jij kunt dat en alleen jij moet dat doen, als je dat wil tenminste..

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte Sandra. Misschien, als je kan, iedere dag even melden hoe het is.

Kunsie, Niwi was voor ons allemaal heel erg belangrijk. Hij stond al 25 jaar droog en was een heel groot voorbeeld voor ons allemaal.

Helaas is hij afgelopen jaar gestorven maar hij staat nog steeds boven aan de lijst van het jaarpact. En hopelijk mag dat zo blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

We zullen nooit genezen van deze ziekte of hoe je het ook noemen wilt.

En het is altijd overal om ons heen aanwezig.

En mijn petje af dat je het al zolang goed hebt gedaan:present:

(helaas geen emoticons met petjes afnemen:))

Ik ben nog maar een beginneling hier en ben ook al een paar keer de mist in gegaan.

Kom hier weer lekker lezen en schrijven.

En zet jezelf op een of ander dag/weekend/week/jaarpact, als dat je gaat helpen!

Zelf doe ik mee aan het dagpact omdat ik daar mijn handen al vol aan heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor jullie medeleven en adviezen. Ik denk dat ik geschikt ben voor zowel de dagpact als de maand pact en als dat lukt kan ik verder.

Bij mij zit de koppigheid en niet willen geloven zo diep van binnen. daarnaast woon ik alleen dus geen haan die wat van merkt.

Ik drink vaak uit verveling of uit eenzaamheid, heb namelijk geen partner. Daarnaast heb ik het financieel niet breed dus kan weinig acties ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, heel veel succes vandaag!

Inmiddels ben ik terug van de supermarkt. Mijn auto startte in één keer, dus ik had niet met de auto weggehoeven, maar weten dat de auto het doet, maakte dat ik ook wilde rijden. Auto getankt, boodschappen gedaan (geen bier) en een toeristische route gemaakt van 30km. Voor de supermarkt op mijn snufferd gegaan, haha. Het was glad en ik gleed zo weg op mijn schoentjes. Oeps!

Nu zo lekker een Kebabwrap eten. Ik weet niet wat het is, maar het was een euro en dan wil ik alles wel proberen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou niet echt Vlaamz Meisje. Mijn slinger voor Rapi is grandioos mislukt. Er staat af en toe het woordje "sun'' tussen, was niet mijn bedoeling.

Maar zonder gekheid, lief dat je het vraagt:present:

Pfff, ik heb het wel moeilijk. En ik heb het voor mezelf nu nog extra moeilijk gemaakt om zo'n fles te kopen. Ik heb de afgelopen drie dagen gewerkt. Nu eindelijk ontspanning (ontsnapping?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

jij denkt dat het dat is, een ander denkt dat ze/hij drinkt juist omdat ie een partner heeft, nog een andere juist omdat ie/ze alleen is mer de kinderen.

Teveel werk, te weinig....

Altijd wel wat en dat met iedereen.

Was het nu Big B die altijd zegt, geen reden is een reden om te drinken, of was het nu elke reden is een reden om te drinken?

Komt er dus op neer, hoe dan ook ...

of je drinkt, en vindt dat prima, maar dan was je niet op dit forum.

Of je probeert alles wat je kunt om dat dan niet te doen.

Waar je ; zo lezende , mee bezig bent.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sandra
bedankt voor jullie medeleven en adviezen. Ik denk dat ik geschikt ben voor zowel de dagpact als de maand pact en als dat lukt kan ik verder.

Bij mij zit de koppigheid en niet willen geloven zo diep van binnen. daarnaast woon ik alleen dus geen haan die wat van merkt.

Ik drink vaak uit verveling of uit eenzaamheid, heb namelijk geen partner. Daarnaast heb ik het financieel niet breed dus kan weinig acties ondernemen.quote>


Mocht het je steunen: Ik woon ook alleen en heb geen partner, ben straatarm maar ik geef gelukkig niet veel om geld en kan mezelf goed redden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmmmm Rozie,

je doet natuurlijk wat je wil, ik zal je daarom niet minder leuk vinden.....

Maar tja als je nu al weet dat ge der later spijt van gaat hebben???

Waarom zou je dan he?

Maar t werk dan? Is t toch een beetje wat je verwacht had?

Is t ook wat kwa sociale contacten enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...