Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen lieve Frummels...

Weet niet wie er het eerste aanschuift, maar als jullie dit lezen staat de koffie in een kan klaar... ik heb de timer op 6 uur gezet, want ik heb de boel al klaar gezet gisteravond om 1;19

Djoen is nog even slapen, maar bedien vooral jullie zelf..

oh ja, de oven voor afbak broodjes staat op 7 uur getimed...

dus wie geluk heeft, heeft een vers broodje.. wel eerlijk delen!

de thee moeten jullie zelf zetten, de waterkoker is gevuld...

de theezakjes staan wel al klaar... ook groene voor de liefhebbers..

Wie er nog gaat schaatsen vandaag, kijk goed uit dat je niks breekt!

enne, lekker goed inpakken hoor..

Zal vast een goede daad stellen:

DAGPACT

Dune

Wie haakt in?

Fijne droge dag toegewenst,..

en voor degene die het kunnen gebruiken :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen Frummers, het is nog heel vroeg of (voor mij) heel laat.

Mijn zoon werd vandaag (gisteren) 12 jaar en de laatste visite is net weg.

Het was gezellig, onderhoudend.

Ik heb 3 glazen wijn gedronken en het is goed zo, ik voel mij ook goed, ik heb genoten en weet op tijd te stoppen.

Ik ben emotioneel wat wankel, vind het lastig dat de 'kindertijd' nu definitief voorbij is, maar er komt vast veel voor in de plaats!

Is er nog iemand wakker of is iedereen in dromenland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik ben dus toch nog gespot?

Nee, ik kan nog niet slapen. Ik ben per ongeluk vanavond op de bank in slaap gevallen en na vijf uur, net voor middernacht, werd ik wakker. Dikke oeps!

Ben nu mijn ogen moe aan het maken, door overal even te snuffelen online. En dan straks nog even een paar uurtjes slapen en om 10.00u weer op. Vond ik wel een goede deal van mezelf. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het gaat gelukkig goed met me. :)

Ik dacht, sinds ik niet meer drink, dat iedereen mij vergeten was en dat ik niets meer waard was voor de mensen om me heen en nu blijken ze me toch te missen. Dat is toch wel een beetje een fijn gevoel. Klinkt wel heel treurig nu ik het zo opschrijf, net alsof het me daarom te doen was. Maar nee, zat in de put daardoor en moest de hele tijd tegen mezelf zeggen dat ik nuchter was voor mezelf. Voor mijn eigen betere leven. Nu komt dit er dan even bovenop en dan ben ik wel weer blij. En heb ik een extra drijfveer.

En ik ben vandaag ook niet zo heel erg blij. Want ik heb gisteren een periodieke overboeking laten vastzetten en net nadat ik het had vastgezet, kreeg ik een melding dat het vertraagd over zou worden gemaakt i.v.m. een storing. Vandaag bleek het nog niet overgeboekt en heb ik de bank gebeld. Deze wist mij te vertellen dat de bank een storing heeft en dat deze wel een week kan duren en dat ik daar niets aan kan doen. Ik kan het bedrag niet nog een keer overboeken, ik moet wachten. Maar het bedrag moet voor de 29e op de rekening van de tegenpartij staan. Dus tegenpartij gebeld en zij vertelden me dat ze lak hadden aan de storing en dat als ik niet tijdig wilde betalen, ik wil wel betalen, maar het wordt niet overgeboekt, storing bank, dat ik de consequenties moet dragen. Jippie! :huh:

Een heel verhaal, maar het gaat dus goed met mij. Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen,

Aiai Madeleine, je zou ze toch iets aan willen doen he? Wat een onbegrip, ggrrr.

Irunalone, slaap je nu al??

Dune, wat ben jij toch een lieve meid. Ik kan zo een lekker broodje uit de oven halen. Héérlijk!

Gelukkig zat er ook nog koffie in de kan. Mijn dag is goed..

Ik ben nu voor het 6de etmaal fris en alcovrij en dat voelt goed.

DAGPACT

Dune

rip Queenie

Madeleine en Irunalone, ik weet niet of jullie ook inhaken?

Als ik iemand vergeten ben moet je me maar op m'n vingers tikken hoor!

GOED WEEKEND ALLEMAAL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madeleine

Eis van de bank een antwoord per mail dat de storing bij hen ligt en zij bevestigen dat het bedrag er aan staat te komen. Dan kan je dat mailen naar de tegenpartij en heb je zwart op wit dat het echt zo is en je geen smoezen aan het verzinnen bent.......nu echt off en ik ga geen heintje doen....over een paar uur pas weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Dune,

Van harte gefeliciteerd met je eerste droge maand.

Ik sluit met jou de weddenschap dat er nog vele volgen!

@Erik,

Je weet de kenmerken van ijs hé,

Krak plons, ijs te dun of een wak;

Au, ijs is betrouwbaar, glad, hard en de schaatsen te bot.

Fijne toertocht.

En voor iedereen een fijne droge zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...