snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 spike je draaft teveel door........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Wooowwwww wat een drukte hier zeg! Zie m,n Donnie ook;) @ Ietje: kom op hè,we gaan er niet aan toegeven! Laat die koffie maar mooi zitten vandaag dan! Zeker niet naar de supermarkt gaan! Willempie onze nieuwe Koning;) Maxima is ook leuk;) Frisse wind int koningshuis kanonnen kwaad denk ik;) Lytse al een beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Later, Aaakie!!!! Dweilse Sorry, Spike, ik mos dit toch ff kwijt, komt er weer rot uit. Wat ik bedoel is dat ik je vaak lees en waardeer, maar echt niet snap dat je er toch op leunt. Je bent zeker niet gek, echt verwend lijk je me ook niet. Nou, ja, zie maar of je reageert, we kennuh altijd nog op mekaar inbeukuh op 30 april. De nietdweilert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: yajalaWillempie onze nieuwe Koning;)quote> Hahaha, Willempie roepen ze me na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hoi allemaal, was laat thuis. heb niet bijgelezen en ga `k niet meer doen ook drukke dag gehad en ga zo m`n bed in truste alvast:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Een fantastische koningin krijgen we. Wow. Niet de driekusman, maar warm tango bloed!! Mega mooie meid. Viva la reina Máxima. Saludos amigos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Lekker vroeg je bed in dan zit dag 1 er iig al op;) Dus....niet teveel koffie ook hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 n'avond mensen... heb nog totaal niet bijgelezen,.. ga ik zo "even" doen.. zal wel een vogelvlucht zijn van de 184 postings... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: spikehad, mocht ik je treffendan geef ik je een zoenquote> Heel mooi, Spiky, hou'k je an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 wijfie vond de bouman helemaal niks heb ook wel eens een half uur in de wachtkamer moeten zitten tussen junks..mensen kwamen ook voor hulp maar voelt toch niet lekker en de gesprekken die ik had hielpen mijn totaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: SootheMega mooie meid.quote> Hahaha, daar is de ouwe ladiesman!!!!Ik vind d'r d'r wel aardig uitzien, maar niet megamooi.Andre v. D. heeft er wel 's over gezongen, dat ze in de gang stond of zoiets...., bij buurvrouw JansenDe lelijkerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Haddock One man's meat is... Zeker nu ze ouder wordt, een zekere allure. Wordt een klasse koningin denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: MadeleineHij heeft zijn eerste stempel al gezet, Koninginnedag is niet meer en al helemaal niet meer op 30 april. Nee, nu moeten we daadwerkelijk zijn verjaardag gaan vieren, op 27 april. Heb er nu al niets mee. Ik vond de korte toespraak nog wel te doen. Ik vond het een lieve toespraak, moet ik eerlijk bekennen. Rutte's toespraak duurde me al te lang. We moeten er een fantastisch, maar toch sober feest van maken? De wat? Hoe dan? Want sober is niet bepaald fantastisch. En daarna Willem, die tegendraads is. Willem, die een rokkenjager is. Tot drie keer toe zie ik 'de traan van Maxima' en hoor ik ze 'ja' tegen elkaar zeggen. Hij is ook twee keer naar de kostschool in Wales gestuurd (In het echte leven maar één keer, maar hetzelfde filmpje lieten ze twee keer zien), want het klikte twee keer niet in het gezin (zelfde filmpje) om later twee keer terug te keren, twee keer het leger in te gaan, twee keer Geschiedenis te studeren en om zich daarna twee keer bezig te houden met het IOS. Ben blij als alles morgen weer normaal is en ik met grote vrezen moet vrezen voor 'Koninginnedag'. Nu wilde ik een grapje maken, maar dat laat ik maar even.quote> hahahahahhahahaha ik heb weer kunnen lachen!!!leuk geschreven Meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Toch niet dat er een paard in de gang stond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Haaa V Meissie Aak, lekker, een bakkie thee, doe mij ook ff! Snoep, alles goed? n'avond Haddock!!! Bolletje Truste AR,.. slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 De mooiste hangt hier op de bank wat verongelijkt tegen m'n opgetrokken benen. Zij houdt wel van dat decorum, m'n prinsesje. Ik heb er helemaal niets mee, maar heb geen hekel aan Bea en had het ook niet aan Claus. Ik denk wel dat ze oprecht bewogen zijn/waren. Nou, ik ga ff naar Elizabeth op 8 kijken, kijkfeessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Hoi Djoen, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 dune alles goed hier meld me gelijk even af..en ga lekker naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 We krijgen nu koning Willem Bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: haddockHoi Djoen, laterssssquote> laterszz Heddok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Slaap lekker Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Ik was dus ook al weg maar zag idd rae en wilde zeggen ook, dat de positie van pluto niet zo heel lang meer gaat duren. Ik ben meer een Jupiter figuur, ook al is dat altijd even leuK. Maar der komen betere tijden zong ooit een of ander tiener idool. ik heb heel veel gescrold dus ik weet niet of ik ergens iemand beledig of nie. Zou altijd zo maar kunnen. Jajaaaaaaaaaaa Spijker lach ons maar uit met onzer Fabiola, heb trouwens nog ooit es haar broer gekend. Kapsels vergelijken? Max vs Fab?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Wijffie, wat is er mis aan tussen de junks zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Snoep en wijffie.... Hier dezelfde ervaring met bouman. Heb er detox gedaan (wat overigens totaal onnodig was) maarja wist ik veel. Gek genoeg was dat wel een hele ervaring voor me. Ik was snel de lolbroek en kletsert en veel gelachen en verhalen gehoord van de mensen daar. En ja, velen dakloos, heroïneverslaafd enz... Maar hulp voor mij? Totaal niet. De medewerkers zijn ingesteld op de junks die in de jaren 80 en 90 in de stad zwierven... en dat kunnen ze ook, dat hebben ze bewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Rickert, waarom heb jij problemen met mensen die een opiaat verslaving hebben 1 en twee waarom noem jij daklozen en heroine verslaafden in 1 zin alsof elke daklaze een junk is? Of een alcoholic natuurlijk want net zo als jij er een bent zijn er wel meerderen, die eventueel ook dakloos zijn ja. Hey kijk es donnie ook weer es hier. Blij da alles goed gaat met de Gooische deerne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden