Jootje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja en wéér opnieuw en wéér opnieuw en wéér opnieuw. Om moedeloos van te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 lieve Jane, Heintje, je bent er nog dus je bent geen Heintje. Deze keer niet haha Wou effe kwijt dat ik al heel veel van je geleerd heb. Hopelijk ga je nooit minderen met schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 verslaafd monster dat ben ik:D je hebt me door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Marjo, voor wat het waard is, antwoord op je vraag. Ik heet Monster omdat mijn vorige naam mijn privacy geweld aan deed. Monster ga ik niet uitleggen, wederom om privacy redenen. Ik had ook Rood kunnen heten, maar die naam had al een eigenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ok Johan. Maar ik snap het niet. Waarom zou ik jou ooit op je ziel trappen? Heb ik geen reden toe. Nee. Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Marjo, wat is er met je aan de hand? Ik herken je schrijfstijl niet van andere dagen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Okee Monster Maakt ook niet zoveel uit Toch bedankt dat je zonne banaale vraag serieus nam Be Monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoe kan ik dat uitleggen, Monster Ik weet het niet Ik ben ook maar niet alleen dat Veel gezien afgelopen tijd Maar dat is okee... Ook al ben ik het er niet altijd mee eens Ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik geloof dat ik de laptop maar eens uit ga gooien. Want ik blijf alweer zitten en zit totaal niet meer op apegapen. Ik heb trouwens stress en ik weet niet waarom. In mijn hoofd is het gewoon rustig, net als altijd, maar het slaat bij mij direct op de spieren. Mijn schouderbladen zitten vast, mijn schouders doen zeer (aan en uitkleden gaat zeer moeizaam) en bij tijd en wijle heb ik last van gevoelloze vingers. Echt typisch stress. Echt dom hoe mijn lichaam werkt. Het kan ook zo over zijn. Jaren geleden naar de fysio geweest met de klachten en zo snel als hij de knopen tussen de schouderbladen haalde, zo snel waren ze ook weer terug. Fysio moest ik dan ook maar niet meer doen, verspilde moeite, zei hij. Nu er nog achter komen waar ik stress van heb. Goed, ik begin te ratelen. Tijd voor bedje. Dag 23 droog afgesloten. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Toevallig had ik Facebook al afgesloten. Spy'en doe ik morgen even. En ja, je kunt nu alles zien haha. Ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Iedereen lijkt hier boos te zijn vandaag. Geen idee waar het aan ligt. Ik vind het trouwens nogal ver gaan om mensen hier uit te gaan maken voor trollen. Want trollen verzinnen een verhaal om reacties bij anderen uit te lokken en zich hierdoor beter te voelen, een lolletje te hebben. Trollen komen veelal voor op reguliere forums. Dit is een forum voor een specifiek probleem. Ik snap niet hoe je iemand hier een trol durft te noemen of een meerdere mensen van trollen te verdenken. Maar dat is mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik lees het morgen wel weer. Ik ga nu echt richting bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: SmikkieRickert jij bent ook zo boos de laatste tijd, waarom?Vindt het echt jammer.quote> Door een reactie als deze. Je gaat niet in op inhoud en neemt een aanname. Moet ik jou als dom beschouwen voor je Vindt.... met de t erachter bijvoorbeeld? Ik vind van niet maar zo gaat het wel.... En nee ik bennie boos... alleen teleurgesteld:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 ik ben mezelf aan het verliezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Johan W Het zit me dwars Als je wilt Kun je me bellen Zie maar Dit klopt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik vind dat de mensen die zich teleurgesteld voelen nogal hoge verwachtingen hebben van hun medeforummers. En dan kan je idd wel eens teleurgesteld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik weet het niet Smikkie. Ik drink om aan de gang te blijven momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik ben nog aan het bijlezen Smik. Oostende geloof ik? Heel toffe stad! Ik moet morgen naar opleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik was het beu om constant moe te zijn. Maar 'k ga me herpakken. 't Gaat wel slecht weer zijn, vrees ik. Wij gaan dit weekend naar Bouillon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Jen houd je koppie erbij!! Je bent niet alleen!! .. .. .. Truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik zit er doorheen in het opzicht dat ik altijd moe ben. Ik heb meer energie als ik drink. Een hele lastige... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Dank voor je reactie, Johan. Ik moet inderdaad proberen om dicht bij mezelf te blijven, maar ik lijk in een aantal opzichten van mezelf vervreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Is inderdaad niet vol te houden, Smik, maar ik wil deze week even door. En daarna zien we weer. Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Als een soort brandstof Ooit eerst naar de winkel voor Vodka En dan op pad De dag door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden