Spring naar bijdragen

Woensdag 30 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: wijfie
RL: wat herkenbaar, je wilt nog even naar je cluppie, je drinkt niet, je bent op tijd, denk je en dan vallen ze over 5 minuten. Had ik 14 dagen geleden dus ook bij mijn vrijdagavondcluppie. Was ik iets langer gebleven dan ik had afsproken, notabene in de pauze weggegaan, niet gedronken en dan nog zeuren. Ging er met een rotgevoel vandaan en was ook bijna van plan om de kont tegen de krib te gooien en te gaan drinken na thuiskomst, heb het niet gedaan, maar herken zo je gevoel!

Ik meld me even droog af voor vandaag, ik mis mijn maatje Jootje nog, die had zich ook op de dagpact gezet, straks nog even om het hoekje kijken of ik haar zie en anders even een PB tje naar haar sturen, daar zijn we maatjes voor..

RL: niet gaan drinken hoor, je schiet er niets mee op en mannen kunnen gewoon soms onbeschofte boeren zijn op dat gebied, sorry dat ik het zeg...(hoop dat dit mag van tactive).quote>


Ik ben er gewoon hoor wijfie.
Ben een beetje aant mee lezen en tv aant kijken.
:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi...lijkt soms wel man eigen

Ik krijg ook nog vaak de schuld van alles

Ik snap ook dat wij niet de makkelijkste vrouwen waren en dat wij ook

menig keer hun vertrouwen hebben beschaamd maar we kunnen toch niet,

de rest van ons leven met de kop voor over gebogen lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL, je man zit bovenin de dramadriehoek als aanklager. Word jij nu ajb niet de redder of de aanklager; geen enkele rol zit als gegoten.

De een adviseert nu een time out, de ander een begripvol gesprek; ik heb geen idee wat wijsheid is. Het is wat het is en het zal tijdelijk zijn. Hij liet je niet in de steek toen je overduidelijk niet je best deed om een waardige echtgenote te zijn, en hij zal het nu ook niet doen. Er komen wel weer betere tijden, jouw eigenwaarde is niet van hem afhankelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het vertrouwen van mijn man idd goed geschaad Lytse, in de afgelopen jaren.

En nog steeds wel een beetje met de oxa, ook al helpt hij me daar mee. Arme schat!

Hij is ook een echte stugge Fries, een binnenvetter.

Als hem iets dwars zit gaat hij er liever vandoor of wordt hij woedend.

Ik wil alles wel voor hem doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RL: mijn man heeft altijd geprobeerd, zich niet met mijn alcoholgebruik te bemoeien en geen streepjes op de fles te zetten e.d. Dit was aangeraden door een site voor partners van alc. verslaafden. Toch was het eerste wat hij deed als hij thuiskwam, mij aankijken om te zien of ik gedronken had. Ook als ik veel pijn heb heeft hij dat eerder door dan ikzelf. Moet je niet naar bed, vraagt hij dan. Het wordt een soort tweede natuur.

Laatst zei hij dat hij zich nu langzamerhand een beetje durft te ontspannen. Ik schrok ervan hoeveel impact mijn gedrag op hem heeft gehad.

Jij hebt dan ook nog je pilletjes, waar hij in moet voorzien. Daar zal hij ook wel heel dubbel over zijn.

Morgen met frisse moed het er nog eens over hebben, zonder de lading van vanavond. Idee?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Monster
RL, je man zit bovenin de dramadriehoek als aanklager. Word jij nu ajb niet de redder of de aanklager; geen enkele rol zit als gegoten.

De een adviseert nu een time out, de ander een begripvol gesprek; ik heb geen idee wat wijsheid is. Het is wat het is en het zal tijdelijk zijn. Hij liet je niet in de steek toen je overduidelijk niet je best deed om een waardige echtgenote te zijn, en hij zal het nu ook niet doen. Er komen wel weer betere tijden, jouw eigenwaarde is niet van hem afhankelijk.quote>



* I Like*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle lieve woorden en adviezen :sun:

Jullie zijn top!

Ik denk dat mijn man eigenlijk heel bang is en zich zorgen maakt (al lijkt het soms of het alleen maar om hem en geld draait), maar zoals ik al zei is hij een binnenvetter.

Morgen weer een nieuwe (droge) dag!

En Lenie, je weet me te vinden op FB, ik ga nu even gluren of je er al bent!

Trusten frummels! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...