kunsie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: SowhatNee Kunsie,ook niet noodzakelijk,zeker niet op een forum zoals hier!quote> Ik zei: soms, Sowat. Je moet je soms aanpassen op je werk of gewoon in de wereld.En als je dat niet wilt of doet, dan is het wat mij betreft geen probleem, maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Niet meedoen is tot daar aan toe, trappen is iets anders. Hebben, hebben, hebben, niet krijgen: boos. Ik vind het erg jammer, vond het vanavond aardig hier, maar soit, gepasserd station. Erger me rot, wie weet kom ik later nog ff. Zullen d'r wel weer van die ammehoelas zijn geweest die de zwarte piet graag naar 'n ander spelen. So be it. Goedwillenden, hou 't zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Spike ventileren is goed, schoppen niet, en dat voel ik wel. Jouw onvrede is niet onze schuld, jouw eenzaamheid is niet onze schuld, jouw eetprobleem is niet onze schuld Spike. Ga daar mee aan de slag. Je legt nu alles buiten jezelf, maar jij maakt onderdeel uit van jouw wereld en alleen jij kan die veranderen. Blijven schoppen naar die boze buitenwereld helpt niet. Goed en nu stop ik met aandacht geven aan je. Het heeft weer veel te lang geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Deze jongen gaat maar naar bed ben het zat truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Spike, jouw teksten zeggen soms hetzelfde als mijn gevoel is. Ik haal het niet uit de lucht en niet uit dure woorden. Ik kan begrijpen dat als jouw intelligentie dat van de meesten overstijgt, dat, dat heel eenzaam kan voelen. Maar ik lees alleen maar geschop. Tegen de wereld, tegen het forum, tegen personen. Ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Maar nu word ik er zelf naar van. Ik ben even weg en lees het later allemaal wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: spikewanneer mij verweten wordt dat ik mezelf ergens boven plaatsdan ligt dat aan het perspectief van de anderhoe ik denk, waarneem en schrijfis hoe ik benik ben niet beter of hoger dan anderen,mss hogeropgeleid, mss heb ik last van meer intelligentiestel je 'es voor dat dat mss niet makkelijk isbedanktquote> Good heavens Spike.Echt, ik wordt hier even niet goed van. Dit is dus inderdaad jezelf hoger plaatsen. Wat nou, hoger opgeleid of intelligenter? Waar haal je dat vandaan? Je bent aan het doorslaan meid, en niet zo'n klein beetje ook.Ik ga nu echt afsluiten en mijn bed opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Heddddokkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 @Bolletje, wat ben je toch een lief mens,.. verhelderend inzicht.. je blijft inspireren dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Bericht verwijderd door de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Even een hele serieuze vraag; Is hier nu drank in het spel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 o nee, kom ik even langs en zie weer hetzelfde tafereeltje dat zich hier precies om de zoveel tijd afspeelt ik heb vandaag wel reclame gemaakt over dit forum hopelijk komen ze vanavond niet kijken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: MadeleineEven een hele serieuze vraag; Is hier nu drank in het spel?quote> dat dacht ik ook even.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Hoe is het met jou, Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Gaat wel goed Madeleine, trek kwam ook vandaag voor langsfietsen,... maar heb hem bedankt ;-) wil die 40 dagen halen,.. en dat is bijna zover.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: MadeleineEven een hele serieuze vraag; Is hier nu drank in het spel?quote> bij mij niet..alleen frustratie....kan ik m'n neus al weer om de hoek steken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Goed zo, Dune. Goed streven ook! En goed dat je de trek hebt weerstaan. Zei jij vanmiddag niet dat de trek er wel is, maar dat het er naar handelen steeds minder wordt? Want daar moest ik vanavond aan denken toen mijn trek wederom op kwam zetten. Was dat drie weken geleden geweest, dan zat ik al bij de tweede gedachte aan bier in de auto, nu stond ik gewoon niet op en werd het uitzitten dragelijker. Ik wil sowieso de maand halen. Leuk doel, eigenlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Lenie, gewoon om de hoek steken die neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Djunieeee, wat ga je na die 40 dagen doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Goed zo, A3. Ik hoop dat je een goede nachtrust pakt en dat je er sneller uitkomt dan de 4 a 5 dagen waar je eerder over sprak. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 succes A3 nou Mdeleine...ik durf zowat niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: Hannah1Intelligentie wil zeggen dat je het vermogen hebt tot probleem oplossend gedrag.[/qHehe, dat is lekker duidelijk. Dank, Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: Johan WHoi Yvonne. Het is een leugen die u schrijft. Een leugen die u is aangeleerd dus laten we daar niet al te moeilijk over doen. Het is niet ik die maakt dat mijn leven is wat het is, net zomin als het jij is die jou leven maakt tot wat het is. Het is in samenhang met anderen en met omstandigheden dat mijn leven is zoals het is en jou leven is zoals het is. De leugen van de individuele verworvenheid is er 1 die veel mensen in verwarring brengt. Want stel dat je geen leuk leven hebt, heb je dan schuld?quote> Nee Johan maar het is wel je eigen verantwoording hoe je met omstandigheden omgaat. Hoe ga je met die omstandigheden gevoelsmatig om. Dat is de levensles. En zo creëer je je eigen gevoelswereld, en dan pas kan je groeien.O en ik ga afsluiten.Dune:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 ja Dunie dat vroeg ik me ook af wat wil je gaan doen na die 40 dagen? als ik vragen mag uiteraard btw jij gooit hier echt wel steeds positieve nootjes in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Spike, we kunnen blijven praten, maar we komen er vandaag samen niet uit. Misschien bagatelliseer ik jouw gevoel hiermee op dit moment, maar voor mij lijkt het nu een eindeloze discussie waar we niet uit gaan komen. Jouw kijk op zaken is anders dan de mijne. Laten we het gewoon gezellig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden