Spring naar bijdragen

2-2-13 zaterdag


igor

Aanbevolen berichten

Ik heb alcoholisten gesproken die zelfs spiritus dronken als er niets meer anders was.

En in de Jellenekkliniek mocht je helemaal niets hebben waar alcohol in zat, dus ook je parfum moest je inleveren.

Zelf heb ik het nooit in huis, maar ga vaak halen als ik trek krijg. Bij de supermarkt die tegenwoordig tot 9 uur open is en anders bij mijn ex. Die heeft ook altijd een wijntje in huis. Maar ik gooi het zelf in mijn keelsgat hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Madeleine,

Niet doen madeleine, de meeste removers zijn op basis van aceton en niet op basis van (ethyl)alcohol. En als er alcohol in zit is het altijd methylacohol wat giftig is.

@Ietje,

Je moet het zien als leermoment, volgende keer staat er een fles bronwater in de koelkastdeur.

Zo zal je misschien in andere situaties ook aan de fles herinnerd worden, het zal allemaal leermomenten waar we mee om moeten leren gaan.

Niets voor niets is het droog worden een weg van vallen en direct opstaan.

En echt het doel haal je dat aan het einde van de weg ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is rustig hier dus schrijf ik nog wat gedachten op, die me nogal bezig houden.

Ik denk wel eens dat de naam: Alcohol de Baas, een achterdeurtje openhoud omdat je het kan uitleggen zoals je zelf wilt. De een vind dat hij gerust wat kan drinken, zolang hij/zij maar niet dronken wordt, dus alcohol de baas is.

En de ander vindt dat je droog moet staan om ADB te zijn.

Ik ben af en toe door dat achterdeurtje gegaan om aan mezelf te bewijzen dat ik het de baas ben. Maar het gaat vaker fout dan goed, want ik weet de grens niet meer en zal die ook niet meer kunnen vinden.

Dus voor mij werkt het niet en voor velen anderen ook niet, zo lees ik hier regelmatig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik 3 maanden droog sta kom ik weer op het jaarpact..

Soothe, Ga je nog vaak naar een concert? TEGenwoordig scoor ik goedkoop de kaarten voor het concrertgebouw op vakantieveilingen.

Laatst had ik 2 kaarten samen voor 35 euro ipv 130 van de Messhia

Over 2 weken gaan we ook naar het requim van Mozart .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was ik weer even,..

er is geen speciale aanleiding voor de trek..

het overvalt me simpelweg

het weggaan van de pups vind ik geen probleem...

verder is er niks gebeurd, ben niet depri,

niks eigenlijk...

de gedachte komt bij me binnen..

de stap om het daadwerkelijk te gaan DOEN is mijlenver weg

was zelfs net in de super, en "vergeet" het drankenpad zelfs..

dus bang ben ik niet,..ik weet zeker dat de baclo me helpt met het niet doen.

tussen de trek en het innemen staat het grote STOP-bord wat baclofen heet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Ietje, sterkte!

Nou nou, het moet bij mij niet gekker worden. Was bezig met mijn handen en voeten verzorgen. Voeten klaar, dus nagellakremover gehaald voor de handen en opnieuw lakken. En uit een reflex pak ik het flesje nagellakremover om een slok van mijn drinken te nemen?! :$

Het zit er nog steeds ingebakken...quote>


whahahhahaha, deed je dat wel vaker, remover drinken? :o
en spiritus?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, en ook nog nooit gedaan. Het ging om de handeling, niet het daadwerkelijke drinken. ;)

Ik ga zo eens even het centrum in. Ik ga me even verlekkeren in de drogist. Heb dingen gezien die ik erg graag wil hebben, maar pas volgende maand mag kopen van mezelf, omdat wat ik nu heb nog niet op is. Ach, beetje tijdverdoen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, smakelijk met je soeppie! Bewaar je wat voor mij?

Dune, het zit toch zooo in ons systeem he..

Madeleine, ook ik Heb mn nagels weer eens mooi opgetuigd.

NICE

A3, lekker chillen nu en hopen dat het brakke gevoel snel weer weg is.

Wij hebben zojuist weer wat leuke vogels gekocht voor in onze buitenvoliere.

Ben er superblij mee. Ik was al maanden aan t zoeken naar een bepaalde soort hier in de buurt, en yes, gelukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, smakelijk met je soeppie! Bewaar je wat voor mij?

Dune, het zit toch zooo in ons systeem he..

Madeleine, ook ik Heb mn nagels weer eens mooi opgetuigd.

NICE

A3, lekker chillen nu en hopen dat het brakke gevoel snel weer weg is.

Wij hebben zojuist weer wat leuke vogels gekocht voor in onze buitenvoliere.

Ben er superblij mee. Ik was al maanden aan t zoeken naar een bepaalde soort hier in de buurt, en yes, gelukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh, heb mezelf net getrakteerd met een Kerriepastei van de Vietnamees. Weer zo'n gevalletje van heel lang zin in hebben, niet kopen en nu gegeten en ben ik weer een jaar af van de trek. Hij was nog niet eens zo lekker als hij in gedachten was.

Zo eens kijken wat ik wil gaan drinken. Cola komt me de neus uit, Multivit kwam mijn neus al uit, Ranja heb ik absoluut geen zin in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

Madeleine,

weet je water is net als bv rijst.

Meeste mensen denken rijst een smaakloos iets waar je daarom allerlei sausen moet overkappen.

Nee hoor. Enorm veel verschil in rijst en smaak ook, je moet het alleen leren (her)kennen.

Dus ook met water zo.

Zoveel verschillende soorten zoveel verschillende smaken ook..

In de buurt hier, dus bij jou ook zeker wel want 'hier' is de middle of nowhere , heb je een waterkaart naast de wijnkaart bv.

Misschien es leuk om es te onderzoeken welke watertjes je lekker vindt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een heeeeeerlijke middag gehad :D

vriendje is net weg ( op klus)...maar die is straks weer terug want al z'n pasjes liggen nog hier :), de sufferd.

de kogel is door de kerk..

a.s. woensdag hebben mijn zoon en vriendin een echo.

ze houden het.

zoon heeft meteen even gemeld dat vriendin al ( via haar ouders) een flat heeft, dus hij gaat het huis uit.

man man man... ik hoop maar dat ze het redden...mag me er niet mee bemoeien.

dus bij deze... ik word oma. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjeetje, Lenie. Ik weet niet wat ik moet zeggen...

VM; Enkel de elite krijgt hier een waterkaart. De plekken waar ik kom, hebben ze nog niet eens een wijnkaart. Haha. :) Maar het klopt, er zijn veel verschillende smaken. Ik vind water uit de kraan, gekoeld uit de koelkast, het lekkerst. Mijn vader haalt altijd water in flesjes, vindt hij lekkerder. En ik vind water niet smakeloos, maar de aanzet tot het nemen is op de één of andere manier moeilijk. Maandag moet ik er sowieso aan geloven. Heb mezelf vier weken gegeven voor het nuchtere leven, dus ook met allerlei lekkers erbij (nootjes, koekjes, cola light etc.) en maandag is het tijd voor dieet.

Ik ben wel een maand verlaat. Plan was om in december een begin te maken. Maar ach, beter laat, dan nooit. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine misschien toch maar es wat verschillende watertjes proberen?

Weet maar nooit dat er ene bij is die ge super lekker vindt (zei de cola verslaafde , want ik drink dus ook enorm veel cola en dan alleen de gewone, van het echte merk en liefst nog uit kleine flesjes en heel koud)

Succes iag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...