Gunn Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Dune, Woensdag afspraak met de HuisArts. Zowel bloeduitslag als echo onderzoek. Brad Bollenbach is m'n nieuwe held in de strijd tegen drinken. Hij kan verdullemes leuk schrijven! http://30sleeps.com/blog/2007/...quit-drinking-alcohol/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 zo alles klaar hier... pc tijd. Gunn... ik zal aan je denken woensdag. ik ben dan toch al in een ziekenhuis-mood ik kan nog niet aan het eten beginnen...we eten Tjap-Tjoy...als ik dat nu al maak zijn de groentes straks snot...blegh:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik krijg altijd heel erg veel trek van jouw avondeten, Lenie. Volgens mij kun jij heel erg goed koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 het is m'n hobby Madeleine.. ik word er ook lekker rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Mooie hobby! Ik kan wel koken, maar beperk me altijd tot datgene waarvan ik weet dat het ook lekker zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 experimenteren...spannend haha ik ben een buitenlandse koker...hollandse pot is wel lekker...maar niet spannend om te maken. zo... het is weer RH tijd...laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Forummers, jullie kennen me niet goed, maar ik jullie wel. Na maanden en maanden droog, heb ik nu weer een fles wijn gedronken. Aanleiding? Niets. Gewoon weer even in de roes. Het is zo moeilijk om deze verslaving te tackelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik post dit, omdat jullie het waarschijnlijk wel zullen begrijpen. Al die strijd, iedere dag weer, en weten en voelen dat het niet-drinken zo veel oplevert, en toch toch toch even niet-voelen, even die roes, enfin, verslavingsinstituten zouden niet bestaan, als dit er niet was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jammer Tuvalu maar je weet nu dat die bijna 8 maanden weer een nieuwe opstart kunnen krijgen misschien als jij ons jou beter laat leren kennen dat het je ook gemakkelijker afgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Tuvalu..vreselijk jammer. maar je weet hoe het wel kan.. dus?..bek op 't stuur?? RH gedaan..TT al klaar..ben goed bezig..haha het ruikt hier als een Toko...lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 ( vorig bericht) precies een uur later geplaatst. ga weer verder... de was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ja Jane, dat klopt. Ik vind het ook fijn dat juist jij reageert! Ik ben erg verlegen, daarom post ik niet graag. Ik merk wel al de irritaties, maar ook de mooie momenten. Misschien helpt het me inderdaad, als ik me hier vaker laat zien. Dank je voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 @Lenie en Lissy, , dank voor jullie reacties. Ik heb zoveel om voor te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 nou....dat vind ik nog eens goed/ leuk om te horen!! je weet het wel??.. ( zegt zij...ahum) ga er weer voor oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Haha Lenie, ja ik ga er voor. Ben sinds 11 maanden ineens Oma, ja ja. Net als jij, out-of-the-blue. Maar wel heel fijn. Ik crave niet alleen die rot-alcohol, maar ook naar mijn kleinzoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Tuvalu, jammer dat het mislukt is, maar goed dat je het weer oppakt. En vaker schrijven kan inderdaad geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik heb zojuist de langste trek ever uitgezeten. Uren had het mij in mijn greep, wilde mijn pil ook niet innemen, zes keer of meer op het punt gestaan om naar de supermarkt te gaan, hoofdpijn van het piekeren. Hulp willen vragen, maar ik wist zeker dat het vandaag ging mislukken, dus hulp vragen was nutteloos als ik toch al had besloten naar de winkel te gaan. En echt nog maar net vroeg ik me af of ik mezelf vanavond laveloos achter de laptop zag lallen. Wetende dat ik nu zou zeggen vanavond niet online te komen, maar dat ik dat heus zou doen. Treiteren, zeuren, zeiken, alles opeens durven zeggen, teveel domme dingen zeggen etc. Mensen die door zouden hebben dat ik heb gedronken, sommige mensen die op mijn val hadden gewacht en erom zouden gniffelen. Etc. etc. Ik heb net mijn pil ingenomen, vanavond wordt er niet gedronken. Morgen ook niet en dan gelijk woensdag ook maar niet. Maar men, dit was wel mijn hoogtepunt van trek en uitzitten. Hoop echt dat dit beter wordt. Sorry voor het delen, maar ik moest het ook weer even van mij afschudden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 En mijn kleinzoontje prevaleert. Door hem houd ik moed. Dronken oma is not done. Nu dus, even deze dag, ging de alcohol voor hem. Dat is naar,en confronterend. Ga nu verder op het (al aardig ingelopen) pad van het nuchter zijn. Dochter heeft me hard nodig, mijn man is opgeleefd sinds ik niet meer drink, mijn zoon komt vaak op bezoek, en deelt zijn zorgen, en dat alleen, omdat hij weet dat ik niet meer drink, kortom, dat toch weer drinken van vandaag slaat nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Madeleine, snap het helemaal. Ik vervloek dat constante gevecht met die k alcohol. Het klinkt heel raar van iemand die net gedronken heeft, maar echt, de craving wordt minder. Ik had weken en maanden niet echt last, maar nu ineens, sprong het op mijn schouder. Krokodillenbrein nam het over. Alle ratio hielp niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Nou Tuva het enige goeie wat het drinken je opleverde zijn de wetenschap dat je het echt niet meer wilt dus, en dat je de stap terug naar hier hebt gemaakt. Dus het heeft zijn nut gehad en nu is het weer klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: tuvalu1958En mijn kleinzoontje prevaleert. Door hem houd ik moed. Dronken oma is not done.Nu dus, even deze dag, ging de alcohol voor hem. Dat is naar,en confronterend.Ga nu verder op het (al aardig ingelopen) pad van het nuchter zijn.Dochter heeft me hard nodig, mijn man is opgeleefd sinds ik niet meer drink,mijn zoon komt vaak op bezoek, en deelt zijn zorgen, en dat alleen, omdathij weet dat ik niet meer drink, kortom, dat toch weer drinken van vandaagslaat nergens op.quote> het is niet leuk natuurlijk..... maar toch fijn lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 sjemig Wijffie, dan zou ik er niet eens aan beginnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Wel gehoord en over gelezen... maar ik snap het nut niet van het middel. Je kan er bij drinken... maar dat wil je toch juist niet? Het geeft toch ook niet meer rust of vermindering van trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ja Jane, klopt. Net met beide honden weer gelopen, en dat "aardt" gedoe allemaal met dat gedrink... Zometeen koken voor echtgenoot, lasagne zelfgemaakt, is ook altijd goed, eigenlijk is het gewone leven best genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 He Tuvalu is weer terug. Jammer van de reden, maar je weet nu hoe het moet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden