Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 hey Dinah! jij bofbips haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ha, dan begin je toch een hondenpension? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: sieraad@marika, gedaan... niets mis mee, mits mensen oprecht lezen en reageren.@lenie, sorry, ik begrijp je. Jij mij helaas niet... (ben daarnaast ook taalnazi)Samenvatting:- seroxar wordt ik niet blij van en geeft rare afkickverschijnselen- oxazepam heeft wel het gwenste effect waarvoor ik ooit paroxetine kreeg- ik voel me goed en vrij e stukken beter b- Na de bewusrwording van de adb behabdelinhg- Ik heb zin om t werken en dingen te doen en dat gaat erg goed- Mijn vrouw is weer terug na een maand afwezigheid- lichamelijk voel ik me stukken beter dan toen ik een half krat + dronkMij krijg je nu niet gek...Nou, dikke slaaptuut!quote> ik wil je niet gek maken hoor, maar je maakt nogal wat taalvautjes.vandaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hondendraadje, speciaal voor jullie aangemaakt..... Oeoeoe, wat gaik nu ontzettend naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: DinahJa, lekkah....Heb je m'n poesje gezien?quote> nee? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Oxazepam is verslavend als de pest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Welterusten Sieraad! Ook mijn oculi worden zwaar, mensen. Dus, maffen! Welterusten! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: DinahJa, lekkah....Heb je m'n poesje gezien?quote> En dÃt mag van tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Tablet met louzy pen, vandaar... ag en chech ben ik tog al *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 ja wrom niet Jen?...ik heb ook een poes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 oh god ja die..ja..maar die van mij is net even lichter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Jen, die heeft ook kluizenaarsneigingen, maar hij komt structureel 1 x per week naar zijn vader/zus en moeder/zus, net waar zij is dus. En hij zit voor havo-examens te leren. Is een jaar aan het oefenen om helemaal zelfstandig te gaan wonen, met wel begleiding die af en toe, langskomt. Maar nog steeds wajong-uitkering en pc-verslaafd. Eigenlijk erg goed vergeleken bij wat het was. En hij zal altijd zijn unieke zelf blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik meld me droog af voor vandaag. Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 dito!!!! stront vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Straks gaan jullie de beharing nog vergelijken... Klinkt allemaal goed toch, jane? Zolang kluizenaarsneigingen niet tot eenzaamheid leiden, dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 die van mij is kortharig en 3-kleurig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hij kent geen eenzaamheid dat ik weet tenminste. en dat zegt hij ook zelf. In het altijd buitenbeentje zijn zal hij zich niet begrepen/verongelijkt voelen, aamr dat is anders dan wat jij en ik onder eenzaamheid verstaan. Even aangenomen dat wij dat al hetzelfde ervaren:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 ik lig helemaal gestrekt hier.. en dat komt mooi uit. lekker slapen... dag dag... jij ook Poes..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 ja ietsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 oeps sorry Dinah... omdat men het niet snapt is het niet leuk en mag het ook niet leuk zijn. welterusten meis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Afmelden maar weer even, en tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 humor? laat me niet lachen:D ik heb mezelf beloofd nog deze maandag op bed te komen haasten om te gaan ontspannen dus truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: Lenieoeps sorry Dinah...omdat men het niet snapt is het niet leuk en mag het ook niet leuk zijn.welterusten meis....quote> ?Mij storen jullie niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Daar zeg je wat jane, wie zegt dat wij dat hetzelfde ervaren? We gebruiken dezelfde taal, maar niets zegt dat we hetzelfde bedoelen. Oftewel: iedereen is intrinsiek eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden