igor Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Jen ben je bezig met de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 jen slaapt nog geloof ik, nou dan zal ik maar koffie zetten. voor wie wil wel even je eigen bekerTJE meenemen. Twater staat ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Jen was zich even druk aan het maken. En vraagt zich ook af of ze haar boodschap van gisteren gaat wissen. Goeiemorgen iggy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 geef even een hint, welke boodschap?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 :$ goede morgen frummeltjes, ik was zo met de koffie bezig dat ik m'n fatsoen vergat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Och niks, ben te lui om het op te zoeken Nieuwe goeie dag maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 ik spring maar even onder de douche. het is nu nog rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Maak er een dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goeiemorgen allen, Hier ook errug bbrrr, maar ach, zolang het droog blijft wordt het vast een prachtige dag. Ik denk dat ik eerst een bakkie moet doen want ik weet niets zinnigs te vertellen.. Dagpact ; rip Queenie Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goedemorgen, Ik ben hard toe aan een bak Koffie. Bedankt voor wie gezet heeft. Lekker warm broodje erbij en een bak muesli. Dan moet ik er voorlopig weer tegen kunnen. Ik houd het droog vandaag. Verlang erg naar war warmer weer. Geduld! Iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Wijfie, zet 'em op, veel plezier maken hoor!! Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent.. Have fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goedemorgen luitjes, Ik kom even een gróóóte beker koffie halen... Heerlijk uitgeslapen en weer een drukke dag voor de boeg. Ik hoop dat alles goed is hier? Geen tijd gehad om wat dan ook bij te lezen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Was lekkere koffie. Beker is leeg. Alles weer even bijgepraat hier Ik moet er weer vandoor helaas, druk druk druk..... Jammer want ik vind het hartstikke gezellig zo.... Luitjes, ik maak plaats . Fijne dag , Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr :rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goede Morge vanacht wel aardig geslapen en gister had ik al mn verhaal gedaan omtrend het drinken van mij en de problemen die het opleverd.Dus ik heb me zo 'ie zo aan gesloten bij het weekend pact . ik heb in ieder geval goede afleiding 't weekend want er komt een logé die er op tegen is dat ik ook maar een druppel drink en ze heeft me er al eerder mee gesteunt om te stoppen wat toen in 2011 resulteerde dat ik 9 maanden gestopt was met dat ik dit schrijf denk ik 2011............dat is veel te lang geleden heb daarna we korte perodes droog gestaan maar moet echt weer terug naar de situatie van toen dertijd en nu een bak thee en een broodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Morge jong en lui (meer lui dan jong vrees ik haha ) Pak ook even een bakkie mee terwijl ik hier thuis de tafel even dek voor de dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goedemorgen iedereen! Gelukkig ben ik er nog steeds. Toch een paniekaanval. Denk ik. Ik ben al gedoucht, opgemaakt, al de deur uitgeweest en nu wachten op een pakketje. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Heb me vreselijk verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Mark je schreef van de week dat je glazen wassen bent geweest? Ik dacht dat moet ik niet vergeten, want hoe krijg ik een streeploze glazen tafel? En hoe krijg ik schone ruiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 goeienmorgen relatie uit gemaakt..om verschillende redenen..maar hoofdzakelijk zijn drank verbruik gisterenavond thuis gekomen..en wat doe ik..drink een fles wijn op..na drie weken droog staan ik veroordeel hem ..maar doet het zelf ook het stoppen deze keer is zoveel moeilijker dan toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Acer Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Ja Snoep dat schijnt inderdaad moeilijker te worden. Maar je weet ook dat, de tijden dat je niet gedronken hebt, veel beter zijn voor je. Ik zou willen dat ik je kon helpen met niet drinken, maar dat zijn toch gevechten die je zelf moet doen. Heel veel sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Originally posted by: JoanneSnoepie snoepie snoepie, hou vol. Je doet het voor je zelf. Hoe voel je je om je breuk?quote> ik weet dat het beter is...maar heb gauw medelijden met iemand..en blijf dan telang hangen...maar deze relatie gaat niks worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goeiemorgen frummers, heerlijk uitgeslapen na een prachtfilm gister. Snoep meis:heart: Ik herken dat het moelijker wordt; ooit in een ver en grijs verleden stond ik bijna 7 maanden droog. Eén keer de fout in met een gekregen (en verdiende vond ik) fles wijn, was ik zo weer in mijn oude gewoonte vastgeraakt, en nog vaster ook, want ik zat weer 10 jaar vast aan die afhankelijkheid. Wat mensen er soms ook over schrijven, ik ben er voor mezelf vaster dan ooit van overtuigd dat het voor mij veel beter is dat eerste glas eeuwig uit te stellen. Niet als lokkertje van ooit mag het weer, nee NU hoef ik niet meer. En aangezien ik van mezelf weet dat ik echt niet zo'n bikkel ben (soms ook wel hoor) weet ik dat wat ik kon/kan jij zeker ook kunt. Dus meis, vergeet die fles van gisteren niet, maar gebruik hem goed om je eraan te herinneren, dat je ermee afscheid hebt genomen van de relatie met 2 foute vrienden. En fout, dus niet persé in het algemeen, maar wel voor jou, voor nu. Vandaag is een nieuwe kans. Pak hem meid, en wij zijn er voor je, dat weet je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 to help themselves:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden