Tatum Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Soms zijn het voor mij dagen die wat moeilijker zijn. Vandaag is zo'n dag. Niet echt om een reden. Meer een hele goede week gehad met veel drukte op werk. En vandaag had ik nergens zin in. Dan lijkt het me wel heerlijk om - ongeïnteresseerd naar mijn omgeving - aan de zuip te gaan. Ik had netjes willen schrijven "een wijntje te nippen" maar ik geloof dat ik dat nooit gedaan heb. Ik heb mezelf wel bij elkaar geraapt. Ik heb niets in huis en ben toch wat gaan schoonmaken. Daar werd mijn humeur werkelijk beter van. Lekker geurtje en alles wordt steeds netter om me heen. En soms met een kopje thee op de bank genieten van wat ik gedaan heb. Ik kan mezelf er nog niet toe zetten om me opnieuw aan te melden voor de weekpact. Ik hoef dat ook niet tegen mijn zin in te doen. Eerst maar het weekendpact uitzitten. Ik weet nu al dat ik dan morgen op mijn werk weer superblij ben. Sterk genoeg om weer te voldoen aan alle vragen en eisen die er aan me worden gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En ja ...je lichaam en geest hebben ook tijd nodig om aan een nuchter leven te wennen Daar horen ook gevoelens bij...niet altijd even leuk De kunst is het ook hoe we hier mee omgaan Het leven is 1 grote les..ups en downs Maar de mens kan meer aan dan dat jezelf denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Huttela, Heel interessant wat je schrijft over een ontdekkingsreis. Ik ben avontuurlijk aangelegd dus leuk om het van die kant te bekijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En Wijfie, je vergeet in je rijtje nog de schaamte die je had gehad voor de mensen waarmee je weg was. De andere morgen iedereen weer nuchter en met een kater onder ogen komen. Dat vond ik altijd zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mij heeft het erg geholpen...om het leven van een andere kant te bekijken Kan zielig zijn en wegkruipen...of na tig drankjaren gaan we er eindelijk wat van maken, en kijken waar het schip strand Eigenlijk best spannend...geen 1 dag is hetzelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mooi om te lezen dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt Tatum:present: En dan idd maar lekker aan de sopsop, het lijkt wel of we ons koppie daarmee ook gelijk schoonboenen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goede middag vrienden, hoop dat ik jullie zo mag noemen.... heb het zwaar vandaag, zie er super tegenop om morgen te moeten gaan aanhoren hoe vervelend ze het allemaal vinden dat het met mijn opname was misgegaan. Hoeft van mij ook niet, maar wie ben ik, zij willen graag hun straatje schoonvegen en dat haat ik. Zal erheen om het aan te horen, en dan dinsdag aan de slag voor mezelf! Klink dom, maar heb er zin in ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hoi Mark, Wees egoistisch en denk er alleen aan dat je het voor jezelf en je meiden doet. Vandaag helder blijven, morgen door de zure appel heen en dinsdag je vrijheid tegemoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane miranda! Will Tatum Harjet Mark Gunn Goedemiddag mensen. Ga zo aan 't eten beginnen. Geen honger echt, maar 'k moet toch iets binnen krijgen. Vervelende is dat dan de bereiding een nutteloze handeling lijkt. Nou ja, toe maar dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 @kunsie Ga ik ook zeker doen Wilde het niet zo zeggen maar je verwoord mijn gevoel 100% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Oke Mark, Ga je dinsdag echt helemaal intern voor opname? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hoi Hot, Kom gezellig verder, als je maar niet te dicht in mijn buurt komt dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 80% Kunsie in het weekend mag ik naar mijn meiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dat is mooi Mark. Ik hoop dat het goed voor je uitpakt man. En voor je meissies ook natuurlijk:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenHoi Kunsie,mag ik ook niet heel eventjes bij je op schoot zitten als troost,houd mijn adem dan wel in.quote> Niks drvan, ik troost je wel op afstand:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik kan wel een mutsje voor je breien? Je hoofdmaat en adres even doorgeven en overmorgen heb jij een prachtige muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Nou dan wens ik je veel beterschap Hot:present: Ik ga ff Youp v h Hek kijken op uitzending gemist. Mooie dag nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 leuk Youp van t Hek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenHeel lief Kunsie,maar ik snuit liever in een zakdoek.quote> Hahahaha die kan je opsturen naar "komt een man bij de dokter". Als je dan heel vlug bent kan je nog als figurant mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Iedereen doet het op zijn/haar manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeHey Dylan, dat staat er omdat ik met mezelf de afspraak heb dat ik in het weekend wel een wijntje mag drinken. Ik ben er (nog) niet aan toe om helemaal te stoppen...quote> OK, ieder zijn ding. Maar dat verklaart dan wel waarom je het moeilijker vindt worden in plaats van makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Originally posted by: IetjefietjeHey Dylan, dat staat er omdat ik met mezelf de afspraak heb dat ik in het weekend wel een wijntje mag drinken. Ik ben er (nog) niet aan toe om helemaal te stoppen...quote> Misschien een leuke om over na te denken. Als je door de week je niet aan je afspraak over drinken houdt, hoeft dat in het weekend ook niet. Je zou vandaag kunnen besluiten niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik heb net besloten dat ik een groot stuk chocola mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Net eten gemaakt. Nam een paar happen. 't smaakte me voor geen meter. Alles weggegooid. En nu de avond tegemoet. Joechie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden