Spring naar bijdragen

zondag 24 febr


igor

Aanbevolen berichten

Soms zijn het voor mij dagen die wat moeilijker zijn. Vandaag is zo'n dag. Niet echt om een reden. Meer een hele goede week gehad met veel drukte op werk. En vandaag had ik nergens zin in. Dan lijkt het me wel heerlijk om - ongeïnteresseerd naar mijn omgeving - aan de zuip te gaan. Ik had netjes willen schrijven "een wijntje te nippen" maar ik geloof dat ik dat nooit gedaan heb.

Ik heb mezelf wel bij elkaar geraapt. Ik heb niets in huis en ben toch wat gaan schoonmaken. Daar werd mijn humeur werkelijk beter van. Lekker geurtje en alles wordt steeds netter om me heen. En soms met een kopje thee op de bank genieten van wat ik gedaan heb.

Ik kan mezelf er nog niet toe zetten om me opnieuw aan te melden voor de weekpact. Ik hoef dat ook niet tegen mijn zin in te doen. Eerst maar het weekendpact uitzitten. Ik weet nu al dat ik dan morgen op mijn werk weer superblij ben. Sterk genoeg om weer te voldoen aan alle vragen en eisen die er aan me worden gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag vrienden, hoop dat ik jullie zo mag noemen.... heb het zwaar vandaag, zie er super tegenop om morgen te moeten gaan aanhoren hoe vervelend ze het allemaal vinden dat het met mijn opname was misgegaan. Hoeft van mij ook niet, maar wie ben ik, zij willen graag hun straatje schoonvegen en dat haat ik. Zal erheen om het aan te horen, en dan dinsdag aan de slag voor mezelf! Klink dom, maar heb er zin in ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Acer

Albert

Lytse

Jane

miranda!

Will

Tatum

Harjet

Mark

Gunn

Goedemiddag mensen. Ga zo aan 't eten beginnen. Geen honger echt, maar 'k moet toch iets binnen krijgen. Vervelende is dat dan de bereiding een nutteloze handeling lijkt. Nou ja, toe maar dan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ietjefietje
Hey Dylan, dat staat er omdat ik met mezelf de afspraak heb dat ik in het weekend wel een wijntje mag drinken. Ik ben er (nog) niet aan toe om helemaal te stoppen...quote>


OK, ieder zijn ding. Maar dat verklaart dan wel waarom je het moeilijker vindt worden in plaats van makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Ietjefietje


Hey Dylan, dat staat er omdat ik met mezelf de afspraak heb dat ik in het weekend wel een wijntje mag drinken. Ik ben er (nog) niet aan toe om helemaal te stoppen...quote>


Misschien een leuke om over na te denken.
Als je door de week je niet aan je afspraak over drinken houdt, hoeft dat in het weekend ook niet. Je zou vandaag kunnen besluiten niet te drinken. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...