igor Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 goede morgen frummels. zal ik jullie even een ontbijtje op bed brengen? buiten is het wit en koud, dus blijf lekker onder de wol. ik zal meteen alle hondjes uitlaten, kunnen ze even lekker stoeien met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goede morgen Igor , lekker hoor dat ontbijtje. Maar ik was er ook al uit. Verwarming aan, lampjes nog even aan. Het begint gelukkig al licht te worden. Buiten hier geen sneeuw, wel is het hartstikke koud en het waait hard. Eerst maar een een bakje koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Lieve Iggy, Hier je eigenste grote bak koffi he hoor :-) Ik mot er als een gek vandoor, hier helemaal wit , wat een sneeuw weer en we moeten de auto in dus maar vroeger weg he. Nou fijne dag he en grooetjes aan Vonn en de andere koffieleuten he doei woei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Moggeuh Vonnn, ohh wij moeten naar gruning toe, dus hopenlijk dan minder en minder onderweg, hier wel zeker 8 - 10 cm denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goeiemorgen Igor en anderen, Ontbijt op bed? lekker! Zal helaas niet gaan hier, manlief komt zo thuis uit de nachtdienst en die neemt het bed dan over.. (Liefs kruimelvrij.) Maar het is wel een goed idee, buiten is alles wit, t' is weer winter wonderland. De hondjes had ik net uitgelaten voordat ik je berichtje las. Ik was weer eens te snel! Ik wil wel heel graag een bakkie van je, daar ben ik echt aan toe. Wat heb ik toch weer gedroomd vannacht. Weliswaar geen nachtmerrie maar toch, ik moet er even van bijkomen. Lekker bakkie hoor Igor, merci! Fijne dag allemaal............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Het wordt hier nog druk op de vroege zondagochtend, Goeiemorgen vroege volgels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Morgu Queenie, Adrie en Diesel.. Ik zit nog een beetje te gapen en rustig 'op stoom' te komen. Ontbijt op bed is zo allemachtig lang geleden.... dat kan ik me niet eens meer herinneren, Eerst nog maar eens een bakske koffie halen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 dieseltje doe voorzichtig. hier sneeuwt het nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 zal ik je zo maar met de auto ophalen yvonne? of heb je weer een smoes bedacht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hihi, nee hoor Igor, doe maar met de auto..... lekker warm, op de fiets is wel errug ver met dit weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 heb je je tas al gepakt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 hoelaat spreken we af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Tas staat klaar. En kwart voor negen? Zijn we precies om negen uur in de sportschool... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hoi Aak, ook goeiemorgen. Ja, tis koud, niks aan, ik wil lente.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 aak lopend is me net ietsjes te ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 En hier hebben we geen sneeuw Aak, dus dat joggen door de sneeuw zit er ook al niet in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 nou ik maak vast een paadje door de sneeuw, zodat ik straks een veilige weg heb om te rijden see you later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hihiihi, arme Aak,heel pak sprits op. zooo herkenbaar. Morgenochtend vroeg dus maar rennnend naar de winkel voor nieuwe he? Ik ga me ook klaarmaken voor de dag luitjes. inmiddels is het licht en zie ik wéér geen zonnetje helaas. Geeft niet, als de zon maar in je hartje schijnt.... zei ooit de speaker in een groot voetbalstadion bij een optreden van Bob Dylon terwijl de regen gestaag naar beneden bleef vallen... Mensen, maak er een mooie dag van. Je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Hé goeiemorgen allemaal! Is het omdat het zondag is, dat er nog geen dagpact is? Dagpact; Acer Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 goeiemorgen mensen hier ruikt het al naar koffiecake met dadels vroeg opgestaan want belofte maakt schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Mogguh Zo ff genieten van de laatste dag sneeuw Kon maar zo wezen dat we morgen al in bikini rondlopen Ohoh waar moeten we heen met onze winterbanden...dan maar naar de sportschool fine tuning doen Fijne dag nog...maak er wat moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Poeh zeg het heeft hier goed gesneeuwd zeg, kon bijna niet bij m'n comp. komen. Daarom ben ik zo laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Dagpact; Acer Albert Lytse Jane miranda! Will Goedemorgen folks. Buikpijn nog steeds aanwezig, maar draaglijker. Alles hier ook helemaal wit. Blij dat ik er niet door moet. Van mij mag het nu stilletjesaan gaan stoppen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Goeiemorgen allemaal Ik heb ff een vraagje aan de mensen uit Amsterdam Ligt er bij jullie sneeuw of niet. Ik ga vandaag nl wandelen in Amsterdam, ik vind t wel handig om te weten welke schoenen ik aan moet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden