Spring naar bijdragen

woensdag 27 februari 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bol en Jopie, ik heb een greyhound, en zo'n apart karakter. Ze zijn bescheiden en heel

rustig, maar ze kunnen ook heel gek doen. Gaat ze heel idioot rondjes draaien als ze het

in haar kop heeft. Wij noemen dat 'Wuuf' want ze wuuft dan ook. Zo grappig! Als ik met

de twee honden wandel, valt zij heel erg op, ze scheurt iedereen voorbij, heen en weer.

En ze is al veertien! De DA was heel verbaasd wat een spierkracht ze nog heeft. Ja dat

is gewoon een kwestie van laten scheuren, en niet bang zijn, dat ze de'r vandoor gaat.

Doet ze ook wel eens, maar dan staat ze thuis gewoon voor de deur. Mijn andere hond is

een echte mix, ook al twaalf, maar een lieve trouwe sok, die haar verdraagd, en heel

gericht op ons, hij zou nooit zomaar wegscheuren. Zij wil heel graag gek met hem doen,

maar dat vind hij eventjes goed, en dan gaat hij zitten.

Nou ja dit hoorde helemaal op het dierendraadje, sorry medefrummers, dit moest ff!

BTW vandaag naar eerste verjaardag van kleinzoontje geweest. Hij was de motivatie

om te stoppen met drinken. Zijn verjaardag is mijn verjaardag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan jij aandachtzoeker toch. Nou haha ik volg je al een hele tijd, dus je doet het

goed! Ik weet niet precies wat je zoekt op dit forum. Je drinkt en voelt je heel

vaak aangevallen. Maar dat komt dan weer omdat je mensen uitlokt.

Nu heb je dat ook bij mij gedaan :)

Johan W, wat doen we er mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie

Toen mocht berta blijven
en oud worden op de boerderij van mijn pake.

quote>


Oude buurman buur z'n stier, Belgisch Blauw, verstapte zich bij het bespringen in 'n greppel.
Hij besprong nooit meer.
Maar werd oud.

Bij navraag zei buurman: hij kealde sa best, ik kin d'r gjin ofskie fan nimme.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Tuvalu dan weet jij als geen ander wat een pracht karakter deze dieren hebben. We hebben ze wel eens meer hoor en dan ga ik altijd even een knuffeltje brengen. Ja heel fijne dieren.

Ja Marika je wilt niet weten waartoe mensen in staat zijn met dieren. Ik schaam me soms als ik dingen hoor, om mens te zijn, eerlijk.

En chapeau dat je al 6 dagen niet gedronken hebt. Vind je het erg moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, ik heb je gevolgd, en je doet het nu heel goed. Het is niet gemakkelijk

om te stoppen met drinken. Ik vind je leuk, moest wel lachen om je woeste

postings in het verleden, maar hee, niets menselijks is mij vreemd.

Niet verzanden in te veel schuldgevoel, is niet goed.

Je bent Marika, je hebt de intentie om te stoppen met drinken, en daarom

zijn we hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marika soms blijf je zoeken naar iets wat je verloren bent maar je komt er maar niet achter wat dat is. Stom hé? Ik ken het. Vaak denk ik dan, ach laat ook maar ik zal het nooit weten, maar toch blijft het gevoel van willen weten.

heb je wel wat bezigheden zo overdag? Iets wat je leuk vind om te doen en waar je je gedachten een beetje mee stop kan zetten?

En heb je ook wat vrienden waar je af en toe bij kan komen. Ik heb bij jou zo vaak het gevoel dat je erg alleen in het leven staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...