AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik ben nog melkmonsteraar geweest, maar de connectie met biefstuk had ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Oh ja, melk monsteren, Lachen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: rapilosOh ja, melk monsteren,Lachen hequote> was inderdaad lachen Rapilos ik zag op een gegeven moment een boer met een koe op de loop gaan z`n klompen bleven in de modder staan. waren wel lieve mensen trouwens.Maar belachelijk vroeg mijn nest uit, toen al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Berta! Leuk, echt een koeienaam (Sorrie hoor voor alle mensen Berta's) Wij hadden een witkop. Ook tranen met tuiten gehuild toen hij naar de slacht moest. En ja Albert, Zeer vroeg op, als je moest monsteren (net als de boeren dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 @Bol en Jopie, ik heb een greyhound, en zo'n apart karakter. Ze zijn bescheiden en heel rustig, maar ze kunnen ook heel gek doen. Gaat ze heel idioot rondjes draaien als ze het in haar kop heeft. Wij noemen dat 'Wuuf' want ze wuuft dan ook. Zo grappig! Als ik met de twee honden wandel, valt zij heel erg op, ze scheurt iedereen voorbij, heen en weer. En ze is al veertien! De DA was heel verbaasd wat een spierkracht ze nog heeft. Ja dat is gewoon een kwestie van laten scheuren, en niet bang zijn, dat ze de'r vandoor gaat. Doet ze ook wel eens, maar dan staat ze thuis gewoon voor de deur. Mijn andere hond is een echte mix, ook al twaalf, maar een lieve trouwe sok, die haar verdraagd, en heel gericht op ons, hij zou nooit zomaar wegscheuren. Zij wil heel graag gek met hem doen, maar dat vind hij eventjes goed, en dan gaat hij zitten. Nou ja dit hoorde helemaal op het dierendraadje, sorry medefrummers, dit moest ff! BTW vandaag naar eerste verjaardag van kleinzoontje geweest. Hij was de motivatie om te stoppen met drinken. Zijn verjaardag is mijn verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 En mijn greyhoundje komt ook uit Spanje, weet de omstandigheden niet, maar ik heb haar geadopteerd via stiefdochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Johan jij aandachtzoeker toch. Nou haha ik volg je al een hele tijd, dus je doet het goed! Ik weet niet precies wat je zoekt op dit forum. Je drinkt en voelt je heel vaak aangevallen. Maar dat komt dan weer omdat je mensen uitlokt. Nu heb je dat ook bij mij gedaan Johan W, wat doen we er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Dank je Marika, vind ik tof dat jij dat zegt! Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Originally posted by: jopieToen mocht berta blijvenen oud worden op de boerderij van mijn pake.quote> Oude buurman buur z'n stier, Belgisch Blauw, verstapte zich bij het bespringen in 'n greppel.Hij besprong nooit meer.Maar werd oud.Bij navraag zei buurman: hij kealde sa best, ik kin d'r gjin ofskie fan nimme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hee Marika ik ga niet weg hoor. Je bent heel goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Nou een duidelijk beeld heb ik juist helemaal niet van jou Johan. En plezier heb ik er ook niet mee! Maar ja dat hoort bij een forum. En dat juist jij het goeie knopje niet kan vinden, je bent heel goed met knopjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Marika, waarom zouden we weg gaan als jij komt? Ben je mal, je bent super-goed bezig toch! Tuvalu, Wat goed, dat je voor je kleinzoon gestopt bent. Bijzondere verjaardag dus. Heerlijke leeftijd he 1 jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Och Tuvalu dan weet jij als geen ander wat een pracht karakter deze dieren hebben. We hebben ze wel eens meer hoor en dan ga ik altijd even een knuffeltje brengen. Ja heel fijne dieren. Ja Marika je wilt niet weten waartoe mensen in staat zijn met dieren. Ik schaam me soms als ik dingen hoor, om mens te zijn, eerlijk. En chapeau dat je al 6 dagen niet gedronken hebt. Vind je het erg moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Marika, ik heb je gevolgd, en je doet het nu heel goed. Het is niet gemakkelijk om te stoppen met drinken. Ik vind je leuk, moest wel lachen om je woeste postings in het verleden, maar hee, niets menselijks is mij vreemd. Niet verzanden in te veel schuldgevoel, is niet goed. Je bent Marika, je hebt de intentie om te stoppen met drinken, en daarom zijn we hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ha ha Johan, misschien heb ik wel te veel knopjes, raak je in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Grey in nederland gebeurt weinig mee. It's the UK. Of Spanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ja Marika ik heb na een jaar dit forum lezen wel een beetje in de gaten, wanneer iets onder invloed van alcohol gezegd wordt. En dan past mildheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 En Marika, je bent geen klungelaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Gefeliciteerd is met een d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Marika:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik laat de nacht aan de egoloze Kwik, Kwek en Kwak. The monger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Beste mensen, Ik ga slapen. welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik ben en blijf een schooljuf! Alleen zal ik nooit snel iemand verbeteren dus dat is dan wel weer een puntje voor jou Johan :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Goedenavond allen, @ Marika: goed volgehouden vandaag. Dat er nog maar vele droge dagen mogen volgen! @ Tuvalu: gefeliciteerd met jullie beider verjaardag! Je weet waarom je het doet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ja Marika soms blijf je zoeken naar iets wat je verloren bent maar je komt er maar niet achter wat dat is. Stom hé? Ik ken het. Vaak denk ik dan, ach laat ook maar ik zal het nooit weten, maar toch blijft het gevoel van willen weten. heb je wel wat bezigheden zo overdag? Iets wat je leuk vind om te doen en waar je je gedachten een beetje mee stop kan zetten? En heb je ook wat vrienden waar je af en toe bij kan komen. Ik heb bij jou zo vaak het gevoel dat je erg alleen in het leven staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden