rip Queenie Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goeiemorgen frummers, Rise and shine! Let maar niet op mijn gehoest en gesnotter. Ik zal een theedoek tegen mijn mond houden terwijl in de koffie en thee zet. De algehele malaise is dus nog steeds aanwezig, nu ja, positief blijven en hopen dat de collega's snappen dat ik niet volle bak kan werken.. Neem een lekker bakkie zou ik zo zeggen! Fijne dag aan iedereeen, Queenie Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Queenie al lang weer weg dus. Ik zit aan een bakje koffie en ga me dan ook snel douchen. Voor iedereen een fijne dag met hopelijk een beetje zon zo langzamerhand.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie..... ik wil zomer, ik wil vakantie, ik wil lekker in het zonnetje liggen m.a.w ik ben moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goedenmorgen frummels.... ik zet mij maar eens even op het dagpact! Dune maak er een mooie dag van, en ik met nog nodig bijlezen, gaak doen vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goede morgen Dagpact ; rip Queenie Dune Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goeie morgen koffiedrinkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goedemorgen lang geleden dat ik hier was .... ik kwam bij toeval het forum in mijn mail tegen ... moet even kijken hoe dit weer werkt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Dune Albert Lytse miranda Acer fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Of chocolade roomsoesjes voor het ontbijt, met een bak sterke koffie, mjam mjam! Maar goed het wordt gewoon een bolletje met kaas, ook lekker. 7 dagen Marika, goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ja Marika de stap is gezet Top hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goeie morgen Bloempje. Hoe is het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hoi Bolletje het gaat fantastisch met mij . Ik heb afgerekend met een heel groot probleem waar ik beter mee om kan gaan dan verwacht en ik leef weer . Woon inmiddels aan de andere kant van het land en heb een heel ander leven gekregen Dus echt Top en hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 hello and goodbye frummers ik mag weer naar mn schrijfcursus toe; mijn huiswerk was een verhaaltje over een reis; ik heb mijn fakirmatreis beschreven. Zal eens kijken of ik het kan plaatsen later, als het tenminste goedgekeurd gaat worden. fijne dag!! En marika, mooi meis: 7 is een geluksgetal he! (maar je gaat wel mooi door naar de 8, 9 enz enz he!) voor je eerste week weer: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hey Jane have fun today . Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ja hier gaat het ook prima bloem. Druk bij de Dierenambulance en schilderles, dus ik ben lekker bezig. Krijg zo bezoek van een maatje van de d.amb. Hij komt met een grote lieve lobbes dus nu ff aan de poets weer. Maar leuk dat je even je neus om de hoek hebt gestoken. En natuurlijk heeeeel fijn dat het goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ja als je langer van de alcohol af bent houd het je niet meer echt bezig . We zijn er achter gekomen dat ik een aangeboren hartafwijking had hier heb ik als kind veel last van gehad . Hier ben ik in Antwerpen aan geholpen en omdat ik dit nooit wist bleek toch dat dit van grote invloed was op mijn drinkgedrag >dus wel prettig om te weten < Ik ben blij dat het jou ook goed gaat en veel plezier met je maatje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Hoi Ietjefietje Alcohol vrije wijn kan een trigger zijn . Als ik jou was zou ik hier mee uitkijken. < zeg ik uit ervaring > Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Maar mensen ik ga er weer vandoor en kom snel weer even kijken ... Nu zo stilletjes hier ( : latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Dune Albert Lytse miranda Acer Jootje Goedemorgen iedereen! Donderdag alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Dune Albert Lytse miranda Acer Jootje Goedemorgen iedereen! Donderdag alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dubbel gepost??? Gebeurt tegenwoordig wel vaker. Hoe komt dat? Druk kmaar één keer op beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Goedemiddag, Even een groet. Hier alles goed al heb ik op dit moment zin in een pilsje. Maar ik begin er maar niet aan. Begint het gezeur weer van voren af aan. Iedereen die dit straks lees een hele fijne laatste februaridag. Het is hier nog koud en somber. Maar de lente zal zeker komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie Dune Albert Lytse miranda Acer Jootje Gunn Goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ik verwacht zo de hulpjuffer. Ik voel me echt heel slecht! Wat is er toch aan de hand met me man?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ha Gunn geen idee, vanaf hier lijk je zo goed te gaan. Elke dag aan en afmelden, je drinkt niet. Maar ik weet uit ervaring dat mijn eerste periode er ook geen was van halleluja en oh oh wat is het leven ineens een feest. Bij mij moest er een knop om en ik was helemaal òp destijds. Het gif ging er langzaam uit, maar er kwam niet zomaar iets voor terug. Mijn lijf en psyche waren burn out van de voorgaande jaren. Roofbouw, dingen ophouden, overleven. Al die moeheid moest eruit en dat resulteerde ook in sjacharijn. Toen ik eenmaal beter ging slapen ging ik pas echt oogsten, maar dat kon ook alleen maar doordat ik veel voorwerk heb gehad op gebied van therapie, mindfullness, meditatie en lichaamswerk. En pas het laatste jaar valt alles op zijn plaats en is er meer rust. Maar of het bij jou ook zo werkt? Misschien maar eens uitgebreid met de hulpjuf erover hebben en kijken wat zij adviseert of oppert? sterkte joh en wel blijven volhouden he, maar dat weet je wel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden