nancy Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Lenie, welk compliment wil je horen, het is de juiste dag ervoor!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 geen een hoor Nancy... dat veranderd het toch niet. wel heb ik lekker gewerkt vandaag..ik ging als de brandweer. da's weer mooi meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: AgnietaIk eigenlijk ook een beetje Lenie,same story here..Gaat wel weer over meis:present:quote> jawel hoor lief..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Gunst, zitten we dan alledrie in een dip??? Voor Agnieta en Lenie dan maar een extra En voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 haha, zit al een pak koekjes naar binnen te werken.. het zal wel niets worden op de kilokiller straks . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 haha... koekjes helpen ook hoor. waarom zijn die simpele spritsen zo walgelijk lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 nee nog niet....bijna op de helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 ja?... half uurtje werk? nee tuurlijk niet gekkie:D heb er 2 op..vanavond weer 1 bij de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 En wat schaft de pot vandaag mensen? Hier wat overheerlijke bouillon, harde broodjes en biefstuk met heerlijke saus, en dan maar soppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 neeeeeee, dat mag ik niet met m'n suiker..haha he lekker..heb even gelachen..thanx meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 bolletjes met bitterballen ( klinkt ook stom nu?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 ik jaag nog even hier de stofzuiger door het flatje. wellicht tot later. Nancy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Nou ik zou maar uitkijken Bol, lenie gaat je straks opvreten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: AgnietaBolletjes met balletjes...Net als Bol,is ook een vrouw met ballenB)quote> *vindikleuk* nou hop!!!..weg wezen nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 mij hoor je niet............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Allenig bitterballen Leen? Daar horen toch frieten bij en een heerlijke salaaaade? Dat is ook een van de weinige dingen die lekker blijft ook al komt dat uit de vriezer Agnie:P Mag hoor Kuns, vanochtend onder de douche geweest. Zelfs onder den oksels ruikt het frits. Dus mogen ze me opvreten. Lekker blijven zitten dan Hottie, de rest kan morgen toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 nee Bol...mama heeft een humeur..dus vandaag simpel. en dat vind zoon-lief helemaal niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Voor alle 50jarige en ouder : kennen jullie radio 5 Nostalgie? Zooooo lekker, die muziek uit de tijd dat ik nog jong en onbedorven was Hot, mond houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 ik ben nog niet zo ver...maar ik hou wel van die muziek..mag 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 nou vooruit maar Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 what a day for a daydream:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 die heb ik hier genoeg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 oh Veronica...het is vrijdag natuurlijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Billy Joel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden