Spring naar bijdragen

vrijdag 1 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt A3, wandelen, maar de laatste zondag ben ik al afgehaakt. Eerlijk gezegd ben ik dinsdagavond na mijn avondcursus gaan slapen om niet meer op te staan. 'k Moet het toch eens gezonder gaan aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier nog zo'n luiaard die moeite heeft uit haar stoel te komen. Terwijl dat toch echt wel nodig is. Nou ja misschien ga ik vandaag nog wel een stukje wandelen als het zonnetje erdoor komt. Voorlopig is het hier in de Peel zwaar bewolkt en fris, zeg maar koud. Verlang naar de lente met wat warmte en zon. Maar dat lijkt volgende week te komen.

Hoe dan ook, vandaag houd ik het weer droog. Een vriend van mij is vandaag 30 jaar nuchter. Met hulp van de kerk en de AA.

Maak er een mooie dag van! :rose:

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Zat ik met smart te wachten op 1 maart, blijkt het nu al een rotdag te zijn. Hallo Belastingdienst! Dag geld! :( Er klopten dan wel een paar gegevens niet op de aangifte, waar ik me over moet inlezen om ze wel kloppend te maken, maar vooralsnog 'krijgen' ze geld van mij. En ik had liever gezien dat ik nog een beetje geld van hen kreeg. Nou ja, lost zich ook wel weer op. Hoop ik.

Ontbijt gehad, koffie gedronken, afwaswater staat klaar, afval straks wegbrengen, huis schoonmaken etc. En dan vanavond tijd voor Flikken in Maastricht, B&B en moordvrouwen. Kijk er nu al naar uit. :D

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen A3.

Nou ik weet niet of jouw berichtje niet ondersteunend is hoor, het kan mensen toch wakker schudden. Van de andere kant heb ik me al een tijd geleden voorgenomen dat ik ga proberen om mensen te accepteren zoals ze zijn. Voor mij een stuk gemakkelijker, maar als je je ergert moet je dat zeker schrijven.

Ja ikzelf durf nooit te zeggen dat iemand gedronken heeft, alleen als men het zelf op het forum zet, dus vind ik dat toch moeilijk, maar goed ik heb zoveel niet in de gate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Ik zal maar niet zo enthousiast meer doen als eergisteren

want jullie mochten nog gaan denken dat ik gedronken heb:D

Heb ik niet, het gaat eigenlijk heel goed met niet drinken!

Harjet, blijf je thuis in je vakantie of moet je de hort op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk heb je daar moeite mee A3 om mensen te accepteren zoals ze zijn, ik heb dat ook, maar door toch te denken, ach laat het maar, neem ik het ook meestal niet mee naar bed. Soms willen of kunnen mensen niet veranderen omdat ze dat gedrag nodig hebben om zich te handhaven en staandend te houden. Dan kan je wel proberen om die ander te veranderen maar dat lukt gewoon niet.

Mij helpt het heel vaak om te denken, laat maar, het lukt niet dus beter om mijn energie ergens in te steken dat wel lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 hoi,

Ach ja, flagrante onzin, zo is het maar net.

Gespeend van ieder gevoel voor realiteit.

Aperte onzin met een hoog zweefgehalte.

Vroeger kon ik er heftig tegenin gaan.

Nu laat ik het maar voor wat het is.

Probeer maar een beetje met de voetjes op de vloer te blijven.

Ik hoop voor het heden en de toekomst op innerlijke rust.

Dus laat ik het voor wat het is.

Een hoge amusementswaarde heeft het zeker.

Wijzer worden doe je er echter niet van.

De stelligheid waarmee één en ander neergezet wordt.

Het is niet; 'ik zie het zo'... of 'ik denk dat'.

"Wellicht zou het kunnen zijn dat...."

Nee, zo is het!!

De ziener.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...