Spring naar bijdragen

zondag 3 maart

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen frummers,

Allee, zal ik maar weer eens koffie, thee en de hele handel klaarzetten..

Alles voor mn lotgenootjes:D

Ik zit hier te stomen, heb nu echt griep. De tafel staat vol met dampo, hot jeweetwel, aspro, zakdoeken, keelspray ed. Over 3 uur vertrekken we naar Duitsland. Hopelijk is de buikgriep vandaag over. Misschien kan ik nog wat incontinentie materiaal bij het bejaardencentrum ophalen....

Ik wens iedereen een goede, gezonde en fijne week toe!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Hts,

Lekker laten staan hoor, je draadje! Dan is er meer koffie enz.

Ja, ik hoop ook dat ik snel opknap, liefs in een kleine 3u.

Hou je goed he! Ik ben zelf sowieso altijd melancholisch op zondag.

Gewoon je dagje zo comfortabel mogelijk uitzitten.....

Knuffel van Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen,

het gaat helemaal niet goed met mij!!!

donderdag gedronken, gisteren gedronken..

het afbouwen van de seroxat heb ik veel te luchtig genomen, mensen het is een HEL!!!!!

ik heb me ingelezen, daar word ik niet vrolijk van

ik zat op 30 mg per dag, nu op 28,.. de wereld is ineens helemaal anders, mijn lijf doet raar, tintelingen in mijn handen, droge mond, duizelig, jeuk op mijn huid, gespannen lijf, ik denk steeds dat ik een bril op heb, die ik niet op heb, misselijk de hele dag tot overgevens toe soms..

en tot overmaat van ramp is de baclo volkomen zinloos...

en heb ik cravings van 10....

wat moet ik nou????

ik wil het zo niet meer, het is zo'n puinhoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels.

dune even de huisartsenpost bellen. klinkt niet echt gezond. en 1 advies wat ze geven kan ik je alvast wel vertellen, alle alcohol de deur uit. niet bang zijn gewoon even bellen

zo en nu koffie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, als ik jou was, zou ik helemaal niet afbouwen met Seroxat. Gewoon weer terug naar de dosis van 30 mg,

alcohol verzwakt de werking. Probeer je motivatie om te stoppen met drinken weer heel sterk naar voren

te halen. Het is geen puinhoop, je bent even van het padje af.

Je zult zien, dat als je dit uitzit, zonder alcohol, dat het beter gaat.

Je voelt je nu waarschijnlijk heel rot, en dat wordt alleen maar erger als

je blijft drinken.

Meis, sterkte en ik denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, heel veel sterkte! Misschien is het inderdaad handig om de huisartsenpost te bellen. Probeer vandaag de eerste niet te nemen en als het kan, is het misschien handig om nog wat slaap te pakken?

Goedemorgen!

Vannacht ben ik extra laat naar bed gegaan, zodat ik sneller in slaap zou vallen. Nog even snel wat gelezen en ja hoor, de oogjes werden moe en vielen dicht. Perfect! Kwartier later schrok ik wakker van zogenaamde pruiken aan de wand, ik droomde dus, en sindsdien ben ik wakker. Ik zet maar even een bakkie koffie en smeer maar een boterham.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn HA weet verder niets van baclo hij heeft het me meegegeven om zelf te kijken hoe en weet.

Hij weet dat een een nieuwe methode is, waar eigenlijk nog niemand het fijne van weet.

het afbouwen van de seroxat heb ik niet met hem besproken...

maar ik overweeg sterk om weer terug te gaan naar 30mg....

zeker omdat ik er nu meer van weet via google...

ik ben daar erg van geschrokken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen en een heerlijke lange nacht gemaakt. Beter dat de voorgaande dus.

Dat mooie weer moet even wakker worden nog Tatum, ik verwacht het rond een uur of elf straks ;)

Was het uitje gisteren leuk met je dochter? Lijkt me best mooi daar.

Dune, ik heb ook even zitten zoeken op xerosat afbouwen.

Mijn hemel, wat een ellende kun je daarvan krijgen.

Nou laten mensen het meestal niet horen als ze zonder een centje pijn iets hebben 'ondergaan' , het positieve is niet zo interessant dan vaak, en ze schreeuwen het van de daken als iets fout of moeizaam gaat, maar toch...het afbouwen kan heel heel veel ellende veroorzaken.

Ik zou dit dan ook alleen maar doen in heel nauwe samenspraak met je arts hoor.

Heel veel sterkt ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dune, blijven proberen om door te pakken. Het gaat je weer lukken. :present::sun::)

Madeleine, ik heb trouwens de verkoper van de nieuwe telefoonset aangesproken over het feit dat de telefoons niet altijd op de lader mogen staan. het antwoord komt er op neer dat ik 1 vaste avond per week de telefoons op de lader ga zetten en de rest van de tijd de telefoon op tafel ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat ken ik helaas maar al te goed. :(

En ik kan nu honderdduizend dingen zeggen die je 'moet' doen, maar je zult hier zelf weer uit moeten komen. Ook wanneer het voor jou weer tijd is om eruit te komen. Je weet hoe het is om nuchter te leven, je weet ook hoe je, je nu voelt, die combinatie moet ergens het begin zijn om er weer voor te gaan. Maar ik weet ook dat als het nog niet is, het niet is. Neem de tijd om eigen gedachten onder de loep te nemen, bij voorkeur zonder alcohol en als je er klaar voor bent, dan ga je weer verder. *knuffel*

En de huisarts bellen of verslavingsarts (ik weet niet welke hulp je krijgt?) om het gebruik van Seroxat en Baclofen onder de loep te nemen. Er is toch nog een medicijn, Campral ?, dat de trek onderdrukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, het uitje was erg leuk. Het was groter dan ik had verwacht.

De bloemenweelde (wat overigens binnen was, maar dat moet ook wel met nog mogelijke nachtvorst) bestond voornamelijk uit tulpen. Maar er waren ook lelies, hyacinten en ook erg veel Amaryllissen verwerkt in enorme boeketten.

Daarnaast kon je diverse soorten en kleuren groenten proeven (paarse wortels etc.) en was sterrenkok Lucas Rive een gerechtje aan het maken van ui, fijn gesneden bloembol en bloemetjes van snijbonen en appelbloesem :o

We konden ook een klein beetje proeven; de bloemetjes van snijbonen en appelbloesem zitten inderdaad vol smaak. Het moet uiteindelijk nog groente en fruit worden dus de kracht zit er ook nog in. Erg leuk.

Verder waren er flink wat standjes, waarbij dochter het liefste stilstond bij sieraden en proeverijen. En we hebben allebei nog een armband gekocht met magneetjes er in. Dat zou dan moeten werken tegen straling van mobieltjes (dochter) en computers (ik).

We zullen het wel merken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb trouwens nog even een stukje van gisteren teruggelezen, begin dan altijd helemaal achteraan.... wat een venijn weer.

Kreeg het gevoel dat er best wel eens weer echt 'gedronken' zou kunnen zijn.. en ja hoor, nog een stukje terug was dat weer te lezen.

Het valt me op dat mensen met drank op toch vaak zo veel lichtergeraakt zijn of zelfs gewoon vijandig worden.

Vroeger had men het wel over een 'goede' en een 'kwade' dronk die mensen over zich konden hebben. Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet meer in die 'goede' dronk....

Ik kom ze in ieder geval niet tegen, de mensen die met een behoorlijke slok op vriendelijker en begripsvoller worden.... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...