Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Welkom "verandering". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 vandaag, voor het eerst in maanden, kreeg ik midden op de dag weer die *knal* van verdriet. zomaar! het lijkt wel of het kreng ligt te wachten tot ik me beter voel, om me dan onverwacht op mijn nek te springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 En ik kan niet slapen................ Hoi Lydia denk niet dat elkaar al kennen. Verdriet? Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jane al weg?? Niks geen Macha-umeboshi-nori-tofu rijstsoep? Jen ook al weg? Wat ik wel heel erg jammer vind is dat ik Zon heb "gemist". Zon als ge nog leest... ik ben jouw e mail adres van israel kwijt, nieuw noteboekske, en andere hard disc, die van vroger gecasht dus alles weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 hoi Vlaamsmeisje, nee ik ben redelijk nieuw. beetje veel mensen kwijtgeraakt in een korte periode. blijft me maar overvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Jootje!!!! Jij bent er nog! Ook jou ken ik niet zo goed. Maar vind je altijd wel leuk met je 'droge' humor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 ik moet het er ook niet over hebben, zeker niet als ik al lang in mijn bedje hoor te liggen. hopelijk lukt het met slapen, Vlaamsmeisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Lydia, ik heb nog niet bij "wie is wie" gekeken, maar hoezo, mensen weg?? En gaat het wel een beetje met stoppen/minderen of wat je plan ook is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ja VM, ik ben er nog. Welkom terug. Goede "vakantie"gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ja inderdaad, misschien niet zo n goed onderwerp net voor het slapen gaan. Slaap lekker Lydia, en welkom hier nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ach ja jo, zo op dat "eiland" he, dan lees je wel en wil vanalles "zeggen" maar hoe hard je ook roept, flessenpost, wat dan ook, internetverbindingen al helemaal niet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Heb wel zo ongeveer "gevolgd" hoor!!! Dus ook dat jij het heel goed doet zo de laatste tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik drink voor het slapen gaan altijd een beker thee. Kamille of Sterrenmunt. Schijnt een beetje kalmerend te werken. Ik slaap er goed op. Dus...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik doe mijn best VM. Hoe gaat het met jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ja kamille is ok... Bwaaaaaaa met mij gaat het op gebied van niet of amper nog, dan drinken wel goed.... verder zijn er altijd wel "dingeskes" he.... en het moet maar es lente worden ook!! Dat vooral! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Waar ik de laatste tijd vooral mee bezig was/ben is nicotine verslaving.... wat is dat een erge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Rook jij Joo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Da gaat morgen gebeuren. Dus zet alvast de ramen en deuren maar open. Haal de korte broek en t-shirt maar uit de motteballen. Smeer je maar in met zonnebrandcreme en zet je zonnebril op. En laat dan de lente maar komen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 En toen was er niemand meer.... ach ja, kan ik ook nog tegen mezelf hier wat zitten praten maar dat kan ik zo thuis ook he.... dan ga ik dat maar doen . Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik rook af en toe. Rookte wel veel als ik alcohol dronk. Ben dus een gelegenheidsrookster zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Oh daar was je toch nog.... Jaaaaaaaaaaaaaa dat heb ik al de hele winter "klaar" staan!!!!! Het zou zo maar es moeten zijn dat de aarde toch nog op warmt!! Dan moet men voor bereid zijn he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja laat mij maar in de steek. Negeer me maar. Ben je niet thuis dan VM?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: JootjeIk rook af en toe. Rookte wel veel als ik alcohol dronk.Ben dus een gelegenheidsrookster zeg maarquote> pfoe dat je dat kan!!!!!!!!!!!!!!!veel erger dan met drinken kan ik dat dus NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja is ook een verslaving hee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik begin volgens mij een eetverslaving te ontwikkelen. Het één ruilt zich in voor het andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden