Spring naar bijdragen

dinsdag 5 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Originally posted by: chrisjelief
@harjet, ben helemaal blij met elk opstekertje hoor. Vanmorgen lekker alle halve flessen drank door de gootsteen gegoten. De rest blijft dicht voor als bezoek, heb geen zin zo'n ouwe verdroogde blauwe knoop te worden die zn gasten alleen cola voorzet.quote>



TOP chrisjelief!
Wat goed van je! Ik hoop dat je in trekmomenten de andere flessen die voor het bezoek bestemd zijn ook dicht kan laten voor mij is dat wel een valkuil ik heb niets in huis maar goed als ik wil de supermarkt is dichtbij dus...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harjet en Chris, voor mij is dat ook te gevaarlijk.

Als ik wijn in huis heb weet ik dat continu.

Ook al kan ik tegenwoordig wel zo'n fles 3 weken dicht laten, hij gaat er op een gegeven moment aan.

Ik vond nog een fles port zondag in de garage, die is al meer dan twee jaar in huis en ik had hem denk een tijd geleden daar neergezet om weg te gooien. Hé dacht ik, dat ga ik proberen. Ik heb dat nooit gedronken - maar hij is nu wel bijna leeggegaan.

En waarom?

Gewoon ziek is het van mij, om maar achter elkaar die glazen vol te gooien.

Yayala, gecondoleerd met het verlies van je oma.

Sterkte!

En Suzie, het wordt ook een gewoonte om niet eens aan drank te denken als je in de supermarkt bent - ook al staat het her en der opgesteld.

Het doet vaak niks meer met je en dat is een leuke constatering:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde eigenlijk het balkon ontgroenen, want het is zulk lekker weer. Toen bedacht ik me; Hoe wordt het de komende twee weken? Nooit doen, kijken naar het weer. Want het wordt weer onder nul en er komt weer sneeuw..... Dus ik laat het balkon nog wel even voor wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, wat een kotsverhalen vandaag.

Kan me een keer herinneren dat me verteld werd dat ik na een feestje had gekotst, maar wist het echt niet meer. Ook genant.

Chrisje, ik vind het juist wel slim als mensen geen drank in huis halen als ze weten dat ze dan misschien wel een keer voor de bijl gaan. En eigenlijk heel moedig om hun nuchterheid bovenaan te zetten en dat ook tegen bezoek durven zeggen.

Ik kreeg gisteren knallende koppijn, maar de pijnstiller helpt goed. Dus maar een beetje rustig aan op mijn vrije middag, lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, het is hier al vaak gezegd, en ik zeg het dan ook nog maar een keer.. met hier wegblijven verander je niets. Jij blijft met dat rotgevoel zitten en degeen die je dat bezorgd heeft, heeft dat misschien niet eens in de gaten.. Commentaar, zowel positief als negatief, zegt vaak een heleboel over de commentator.

Natuurlijk is het rot als je je aangevallen voelt of zelfs aangevallen wordt. Maar "verstoppertje spelen" is nou juist datgene waar wij alcoholisten ons steeds mee in de vingers snijden.

M.a.w. ga niets en niemand uit de weg, en laat je door niets en niemand wegjagen. Geef jezelf de kans te groeien door ervaringen, zowel fijne (die hier ook veel te vinden zijn) als de niet zo fijne..:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Weet iemand hier hoe je je wachtwoord kan wijzigen?

Sofia heeft zich aangemeld bij wie is wie, op het draadje van Huttula, maar ze is haar wachtwoord vergeten en kan nu niet meer inloggen.

Ik heb gezegd dat ze bij ditjes datjes moet kijken en ik daar de vraag stel.

En dat iemand het antwoord hierop kan geven.

Dus jongelui, doe je best!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker stuk gefietst, maar verkeerde kleren aan. Te warm voor een jas, te koud voor een trui. Verkeerde laarzen aan, geen water mee, dus na 10 km hing mijn tong op mijn stuur van de dorst. Ben maar omgekeerd en heb evengoed 20 km. gedaan.

Lekker beginnetje alvast.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Goeiemiddag allemaal,

Weet iemand hier hoe je je wachtwoord kan wijzigen?
Sofia heeft zich aangemeld bij wie is wie, op het draadje van Huttula, maar ze is haar wachtwoord vergeten en kan nu niet meer inloggen.
Ik heb gezegd dat ze bij ditjes datjes moet kijken en ik daar de vraag stel.
En dat iemand het antwoord hierop kan geven.

Dus jongelui, doe je best!quote>


Volgens mij gewoon via profiel. Nieuw wachtwoord invullen.
Oh nee, daar kan ze natuurlijk ook niet komen. Want ze kan niet inloggen.
Duh..............of je bent ff blond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Goeiemiddag allemaal,

Weet iemand hier hoe je je wachtwoord kan wijzigen?
Sofia heeft zich aangemeld bij wie is wie, op het draadje van Huttula, maar ze is haar wachtwoord vergeten en kan nu niet meer inloggen.
Ik heb gezegd dat ze bij ditjes datjes moet kijken en ik daar de vraag stel.
En dat iemand het antwoord hierop kan geven.

Dus jongelui, doe je best!quote>


Volgens mij gewoon via profiel. Nieuw wachtwoord invullen.
Oh nee, daar kan ze natuurlijk ook niet komen. Want ze kan niet inloggen.
Duh..............of je bent ff blond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...