Spring naar bijdragen

Donderdag 7 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: truitje
lieve jootje
helaas ben ik niet jarig maar vind je berichtje leukquote>


Oh ja dat is waar ook. Vaak is er fictief een geboortedatum ingevuld, of maand en dag andersom dan de bedoeling was. Nou truitje toch wens ik je een fijne droge dag!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha truitje, je had mij ook hoor. Sla hem dan maar op voor de "echte" verjaardag hé ;)

Ja Kate, zij heeft er twee en ik heb het er echt wel moeilijk mee. Maar ik moet nu even weg, dingetjes doen. Kom straks netjes terug :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: truitje
lieve jootje
helaas ben ik niet jarig maar vind je berichtje leukquote>


Iedereen feliciteerde je vanmorgen, dus ik nam aan dat je jarig was.
Nou ja dan alvast gefeliciteerd met je komende verjaardag.

Foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinusitis of bijholteontsteking is een aandoening die veroorzaakt wordt door bacteriën, virussen of soms een allergie in de slijmvliezen van de neusbijholten. Dikwijls als gevolg van een verkoudheid zijn de bijholten, die door kanaaltjes in verbinding staan met de neus, gevuld met dik slijm. Het neusslijmvlies is ontstoken en dus gezwollen. Hierdoor kan het slijm en/of pus niet goed weglopen. Het gevolg hiervan is een pijnlijk en drukkend gevoel aan de bovenkant van het gelaat, en rond de ogen. Bij voorover bukken kan het drukkende gevoel toenemen. Ook is er soms sprake van hoofdpijn. De aandoening komt vooral veel voor bij volwassenen. Bij kinderen tot 8 jaar nooit, de sinus is dan nog niet voldoende ontwikkeld.

(met dank aan wiki :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lenie,

Dank je VM voor de uitleg, dat komt mij wel bekend voor en heb ik lang geleden ook wel eens gehad!

Lenie, ik heb gekeken op de site. Het ging mij niet om dat kleine hondje maar om die wat grotere witte, Jolie genaamd.

Ik heb het er met ex over gehad, maar die heeft geen zin meer in een hondje en ik

kan het alleen niet aan. Want als ik op fietsvakantie wil moet ik het hondje wel bij een vertrouwd adres kunnen brengen. Ex is bijna 70 jaar en wil niet meer.

Gelukkig was Jolie gereserveerd en krijgt hoop ik een goed baasje binnenkort.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja die over dat hondje!!!

Je weet toch mijne Mush ook van Spanje komt he?

Was wel andere organisatie, wat was het ook alweer, stray dogs spain ofzo???

Maakt eigenlijk verder niet uit.

De meesten zullen wel goed werk leveren.

Ik ben er iag heel erg blij mee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...