Kate Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Will, ik vermoedde al zoiets ja, je had verteld dat je aan je relatie twijfelde. Je vriendin heeft al kinderen toch? Of is het de bedoeling dat er nieuwe bij komen? Bezint eer ge begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: truitjelieve jootjehelaas ben ik niet jarig maar vind je berichtje leukquote> Oh ja dat is waar ook. Vaak is er fictief een geboortedatum ingevuld, of maand en dag andersom dan de bedoeling was. Nou truitje toch wens ik je een fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ha truitje, je had mij ook hoor. Sla hem dan maar op voor de "echte" verjaardag hé Ja Kate, zij heeft er twee en ik heb het er echt wel moeilijk mee. Maar ik moet nu even weg, dingetjes doen. Kom straks netjes terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ik ga nooit naar de kapper Ook niet naar de tandarts Ben er nooit bang voor geweest Maar vind het maar flauw-je-weet-wel geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Maar goed, ik ben dan ook gezegend met een prachtig gebit en een weelderig bos haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 niemenad wil ruilen met mijn gebit of piekjes:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Nope! Hoeft ook niet Je ziet het door de ogen Dat is genoeg Bovendien, geloof ik er niets van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 echt wel marjo vraag het mn tandarts maar een kapper heb ik al 14 jaar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Maakt toch niet uit Jane Lekker belangrijk! Ik zei toch ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Middag, wat ogen pfff zelfs da niet! Heb ondertussen lenzen EN twee brillen..... over mijn gebit en haar zal ik al maar helemaal zwijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Originally posted by: truitjelieve jootjehelaas ben ik niet jarig maar vind je berichtje leukquote> Iedereen feliciteerde je vanmorgen, dus ik nam aan dat je jarig was.Nou ja dan alvast gefeliciteerd met je komende verjaardag.Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 En toen waren we nog met drie.... Hoi Joo, Hoi Kunsie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hoi VM en Jootje!! Alles goed dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Bwaaaaa, paar dagen al heel slecht geslapen, verkouden en nu weer sinusitus.... veel werk.. Wil nie klagen maar kon beter. Jammer want het is net zo n goei weer hier! Jij alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Slaap ook niet zoals ik graag zou willen, maar ik heb gelukkig geen last van sinusitus, al heb ik geen idee wat dat betekend:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Wacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Sinusitis of bijholteontsteking is een aandoening die veroorzaakt wordt door bacteriën, virussen of soms een allergie in de slijmvliezen van de neusbijholten. Dikwijls als gevolg van een verkoudheid zijn de bijholten, die door kanaaltjes in verbinding staan met de neus, gevuld met dik slijm. Het neusslijmvlies is ontstoken en dus gezwollen. Hierdoor kan het slijm en/of pus niet goed weglopen. Het gevolg hiervan is een pijnlijk en drukkend gevoel aan de bovenkant van het gelaat, en rond de ogen. Bij voorover bukken kan het drukkende gevoel toenemen. Ook is er soms sprake van hoofdpijn. De aandoening komt vooral veel voor bij volwassenen. Bij kinderen tot 8 jaar nooit, de sinus is dan nog niet voldoende ontwikkeld. (met dank aan wiki ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Was ik maar nog zeven jaar, snik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hallootjes... Kunsie?, had je nog op die site gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 he vervelend VM.. beterschap.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hoi Leen, nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig he, welke site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 http://www.fuertedogs.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Hoi Lenie, Dank je VM voor de uitleg, dat komt mij wel bekend voor en heb ik lang geleden ook wel eens gehad! Lenie, ik heb gekeken op de site. Het ging mij niet om dat kleine hondje maar om die wat grotere witte, Jolie genaamd. Ik heb het er met ex over gehad, maar die heeft geen zin meer in een hondje en ik kan het alleen niet aan. Want als ik op fietsvakantie wil moet ik het hondje wel bij een vertrouwd adres kunnen brengen. Ex is bijna 70 jaar en wil niet meer. Gelukkig was Jolie gereserveerd en krijgt hoop ik een goed baasje binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ah ja die over dat hondje!!! Je weet toch mijne Mush ook van Spanje komt he? Was wel andere organisatie, wat was het ook alweer, stray dogs spain ofzo??? Maakt eigenlijk verder niet uit. De meesten zullen wel goed werk leveren. Ik ben er iag heel erg blij mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden