Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Goedemorgen vroege vogels! Het is wel erg vroeg voor een zaterdagochtend, maar ik heb niet geslapen en besloten op te staan en een verse pot koffie te zetten. Dus wie wil? Voor het ontbijt staat er sojayoghurt met lijnzaad en frambozen op het menu en voor de sporters onder ons: Bietensap! Maar de warme broodjes liggen ook al onder de theedoek, ik mag er alleen niet aankomen Een fijne dag en een fijn weekend alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Moggûh! Bakkie zwart graag En een croissant met fout vlees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Mogguh! MMMMMMM Roombotercroissant! Past helaas niet in mijn dieet. Ik ben ff douchen, ondanks dat ik strax toch al nat word, van de regen en het zwemmen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Wel, ik ga ook doen wat ik zelf wil! lekker bakkie zwarte koffie Lies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ga je zwemmen, lies? goed meissie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Mar en Run, ik ga slapen, fijne voortzetting anderen: goedemorgen en een fijne dag mss tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Trust, knufs! Ik ga niet alleen zwemmen, maar ook racefietsen en hardlopen. Ik heb de hele dag triatlontraining. Brrr, wel koud! Zal blij zijn als ik in de sauna van het zwembad zit! Eerst nog maar een bakkie sterke koffie. Blijf jij wakker Mar? X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Poeh! Dat weet ik nog niet Ooit liep ik ook 15 km hard Maar! Worry is a total wast of time It doesn't change anything. All it does is steal your joy and keep you very busy doing nothing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Mooie woorden Marjo! Ik liep voor mijn ongeval bijna mijn eerste hele marathon. Ik was hard in training. Toen besloot ik met skiën ondersteboven te gaan en nu 3 operaties verder ben ik er nog niet. I'll be back! Hard in training weer! Lust jij nog een bakkie? Ik neem er nog een (of twee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Wat doe jij hier eigenlijk? Vraag ik me plots af? Als je dat allemaal kan Wat is dan je probleem? Oh god, ik herken het Het kan zomaar anders zijn Blijf opletten voor jezelf doen Ophouden met die bullshit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Doe nog maar een bakkie! Ik had je vorige berichtje nog niet gelezen Maar maakt niet uit Soms zie je niet alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Zo he, al mensen wakker, da's gezellig. Ik ben wakker geworden met rugpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Moggûh Jen! Da's dan weer minder gezellig... Beetje bewegen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja wat doe ik hier? Toen ik gisterenavond mijn functioneringsgesprek had kreeg ik allemaal complimenten en lof! Maar ik dacht: Nee, dat klopt niet, ik ben een zuipschuit, verslaafd aan pillen en psychiatrisch patiënt! Maar juist die dingen hebben me sterk gemaakt. Ik kan de wereld laten zien dat ik er ben, ongeacht wat ik meegemaakt en verknoeid heb. And so can you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja dat lijkt me wel een goed idee. Ben jij nu al de hele nacht wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Mogge Jen! Balen, rugpijn! Neem een vers bakkie met een paracetamolletje... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Nou, dat vind ik dan wel weer mooi RL Tussen aanhalingstekens Yep Jen! Wandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: JenJa dat lijkt me wel een goed idee.Ben jij nu al de hele nacht wakker?quote> Ik wel, Mar ook geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Da's niet gezond 'k Wee nie of wandelen gaat lukken. Er staat museumbezoek en cursus op het programma. En werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik heb een nachtrust van 24 uur in de planning staan voor komende avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Er is wel meer niet gezond Laatste dagen pet hier qua slapen Komt wel weer Gni Jen! Genoeg te doen dus Hoop dat rug meewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Gelukkige verjaardag Travel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Toch nog een uurtje kunnen dommelen... Travel: Gefeliciteerd! DAGPACT: RL Ik ga verse koffie zetten, wie wil komt maar langs. Ik doe er een gratis stroopwafel bij! Fijne dag Frums! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 DAGPACT: RL Mark. En een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden