Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 AR, je hebt gelijk. Ik ken het gewoon, net weer gestopt, al is het maar twee dagen drinken en ik slaap gelijk een maand amper. En ik zie tegen die keukenlui op, ga ik liggen piekeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Truste Lenie, Agnieta en Dune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Sorry Lenie, ik dacht ook dat je ging slapen;) nou ja gezellig toch nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 nog 1 ik ga niet naar bed zit een serie te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 tegelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Wat zit je te kijken Leen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik weet niet wat voor maan het is, maar de hond doet niks anders dan binnen /buiten willen.... pfffffffffff ik lijk wel een portier ofzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Lie to me op RTL 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Reclame is weer afgelopen Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hey AR (om tien uur ga ik slapen he, heb ik met mezelf afgesproken) Hoi xietje. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 wilde nog toevoegen, twijfelde, maar doe het toch maar... AR ken ik al minstens 500 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjewilde nog toevoegen, twijfelde, maar doe het toch maar...AR ken ik al minstens 500 jaar quote> Hahaha grapjas omdat je me een keertje gezien hebt?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Das best lang VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 TADAAAAAA Nieuwe single Agnetha na 8 jaar Misschien niet jullie stijl, mijn stijl ook niet zo, maar ja ABBA hè MOET IN BEZIT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 zat je ook te kijken Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 truste Nina:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Trouwens pffffffffff he Lies, dat niet slapen.... ik ben net weer bezig om terug mezelf te "forceren" om rond een uur of tien, ten laatste half elf te gaan slapen. Ik kan niet tegen te weinig slapen en de laatste dagen waren op dat vlak noppes!. En dan houdt dat wel in dat ik er overdag wel moet "ZIJN " he; 5tja zoals jullie allemaal ook). Maar ik kan het me niet permiteren om es te zeggen van ok, nu blijf ik liggen tot s middags. Of toch heel zelden kan ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmotruste Nina:heart:quote> Dank je AR, maar ik MAG nog 15 minuten trouwens nog es Xietjeeeeeeeeeeeee.....gaat het wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Inderdaad Lenie, vind ik altijd wel een geinige serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ik ook.... geweldig die vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Dank je AR, maar ik MAG nog 15 minuten die heb je er dus net aangeplakt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heel herkenbaar lief VM! Ik heb mijn slaap ook keihard nodig en kan het me ook niet permitteren lekker lang te blijven liggen de volgende ochtend... Heb nu alweer de neiging op te staan om te gaan sporten, kan morgen lastig omdat die keukenlui er zijn. Hopelijk lukt het pitten vannacht een beetje voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ha! Sierraad! Waarom geen getalletjes meer? Nu niet dat ik dat ooit doe maar t was zo de gwoonte in t begin bij jou???? (ik heb nog 14 minuten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden