Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 mart 2013

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen frummers,

Aiai, wat een winterweer! Het waait flink en er valt van die koude poedersneeuw uit de lucht, Wat zal dat koud zijn op het fietsje straks.. Bbbbrrrrr

Bij jullie ook zo winters?

Zo, de koffie is klaar voor de liefhebbers en de rest die neemt maar thee. Er liggen allerlei soorten in de houten kist op het aanrecht.

Voor iedereen een zo aangenaam mogelijke dag toegewenst,

Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Ik zie opeens dat ik nog/weer ingelogd ben.

Gisteravond was ik zo verschrikkelijk moe en koud, dat ik maar naar bed ben gegaan om 18.30u. Ik viel in slaap en werd om 05.00u wakker. :huh:

Vandaag wil ik van alles en nog wat gaan doen. Vooral even een uur wandelen. Denk dat ik zo even ga douchen en dan de deur uit. Dan heb ik dat in ieder geval gedaan. Ik ben 12 dagen nuchter en ik heb er nog geen enkel voordeel van gehad. Behalve dan dat ik niet misselijk wakker werd. Maar goed, dat is alles helaas.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen saam,

Het ontbijt staat alweer klaar zie ik.

Ook hier ligt een witte deken. Bahh, heb het helemaal gehad met die sneeuw.

Ik ga nu eerst ontbijtje maken voor mijn man.

Madeleine, wacht even tot het licht is en dan gaan we samen -op afstand- een uurtje lopen.

Alvast een fijne dag voor iedereen. :present:

Dagpact ;

rip Queenie

Suzie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ijzige wind staat er! Afvalcontainer moest naar buiten zodat die leeggemaakt kan worden. Ik dacht van dat doe ik even: zonder jas en op m'n teenslippetjes die in binnen altijd aan heb ................... beetje dom ................ tenen bijna afgevroren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, geef de moed niet op. Toen ik 4 1/2 jaar nuchter was, was ik het eerste 1/2 jaar doodmoe. Komt veel voor. Herstel vraagt nu eenmaal tijd. Je kunt vit B complex slikken. Ga anders even naar de dokter om te zien of je vitamine/mineralentekort hebt. We hebben vaak jaren roofbouw gepleegd op ons lichaam en willen dan dat dat in een paar dagen weer in orde is. Maar dat is dus niet zo. Wees blij dat je 'smorgens niet meer misselijk bent.

Sterkte

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes.

Inderdaad kkkkouddddd...

Hier -5 met een gevoelstemp. van -12 en geen sneeuw gelukkig.

Máár wél een lief zonnetje, en dat maakt een hoop goed.

Zo, heb heerlijk uitgeslapen, nu eerst een bakje koffie en een beschuitje hagelslag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees nu dat Tapas jarig is. Tapas, als je dit leest, laat je dan een berichtje achter over hoe het nu met je gaat? Hier is alvast een feestelijke verjaardags-slinger:

:D:present::P:heart::D:rose:B)*:D:present::P:heart::D:rose:B)*:D:present::P:heart::D:rose:B)*:D:present::P:heart::D:rose:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...