rip Queenie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goeiemorgen frummers, Aiai, wat een winterweer! Het waait flink en er valt van die koude poedersneeuw uit de lucht, Wat zal dat koud zijn op het fietsje straks.. Bbbbrrrrr Bij jullie ook zo winters? Zo, de koffie is klaar voor de liefhebbers en de rest die neemt maar thee. Er liggen allerlei soorten in de houten kist op het aanrecht. Voor iedereen een zo aangenaam mogelijke dag toegewenst, Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 12 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Oh ja, ff vergeten, Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Dag Queenie. Veel te vroeg wakker hier, en 'k weet niet goed wat ik in deze koude ochtenduren moet beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goedemorgen! Ik zie opeens dat ik nog/weer ingelogd ben. Gisteravond was ik zo verschrikkelijk moe en koud, dat ik maar naar bed ben gegaan om 18.30u. Ik viel in slaap en werd om 05.00u wakker. Vandaag wil ik van alles en nog wat gaan doen. Vooral even een uur wandelen. Denk dat ik zo even ga douchen en dan de deur uit. Dan heb ik dat in ieder geval gedaan. Ik ben 12 dagen nuchter en ik heb er nog geen enkel voordeel van gehad. Behalve dan dat ik niet misselijk wakker werd. Maar goed, dat is alles helaas. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goedemorgen saam, Het ontbijt staat alweer klaar zie ik. Ook hier ligt een witte deken. Bahh, heb het helemaal gehad met die sneeuw. Ik ga nu eerst ontbijtje maken voor mijn man. Madeleine, wacht even tot het licht is en dan gaan we samen -op afstand- een uurtje lopen. Alvast een fijne dag voor iedereen. Dagpact ; rip Queenie Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 'k Geloof dat de voordelen van nuchter zijn eerder op lange temijn komen. Wandelen? Zou 'k meegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik ben gewoon nog nooit zo moe geweest. Lui, ok. Maar echt moe? Dat is zo nieuw. Maar het zal inderdaad op langere termijn wel beter gaan. Kijk er echt naar uit. Ja, laten we met zijn allen gaan wandelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ok Effe mijn kleren aanschieten en ik ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 ZO, de sneeuwman is al terug. Amaai. Brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Wat een ijzige wind staat er! Afvalcontainer moest naar buiten zodat die leeggemaakt kan worden. Ik dacht van dat doe ik even: zonder jas en op m'n teenslippetjes die in binnen altijd aan heb ................... beetje dom ................ tenen bijna afgevroren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goedenmorgen allen.. ja we gaan wandelen! Goed idee, inpakken zodat alleen onze neus nog kan kijken Madelein, je moet toch wel enorme trots voelen nu?? dat gevoel is al een medaille waard denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Zo mensen, ik ga inpakken en wegwezen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Dag Jen, werk ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goedemorgen AlbertRemmo, Dune, jan1000 en Yvonne. Jullie zijn ook al wakker zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goede morgen Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse fijne dag ben laat doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 ook goeiemorgen Suzie tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Madeleine, geef de moed niet op. Toen ik 4 1/2 jaar nuchter was, was ik het eerste 1/2 jaar doodmoe. Komt veel voor. Herstel vraagt nu eenmaal tijd. Je kunt vit B complex slikken. Ga anders even naar de dokter om te zien of je vitamine/mineralentekort hebt. We hebben vaak jaren roofbouw gepleegd op ons lichaam en willen dan dat dat in een paar dagen weer in orde is. Maar dat is dus niet zo. Wees blij dat je 'smorgens niet meer misselijk bent. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Dagpact ; rip Queenie Suzie Albert Lytse Tatum Goedemorgen allemaal. Alles helemaal goed aan deze kant van het scherm Goedemorgen Yvonne. Ruilen, een bloemetje voor een kop koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Hier ook dik pak sneeuw. Niet leuk. Maar: het is zoals het is. Niets aan te doen Een fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Goede morgen luitjes. Inderdaad kkkkouddddd... Hier -5 met een gevoelstemp. van -12 en geen sneeuw gelukkig. Máár wél een lief zonnetje, en dat maakt een hoop goed. Zo, heb heerlijk uitgeslapen, nu eerst een bakje koffie en een beschuitje hagelslag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Zo Tatum,.. je bent vrolijk! werk aanstekelijk ook een hele goede morgen! ik ben weg, ga me nuttig maken, maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 gevoelstemperatuur - 200 maar de koffie is heerlijk warm, thenk ripquennie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik heb even speciaal verse koffie gezet voor je tatum Lekker van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik lees nu dat Tapas jarig is. Tapas, als je dit leest, laat je dan een berichtje achter over hoe het nu met je gaat? Hier is alvast een feestelijke verjaardags-slinger: :present::heart::rose:*:present::heart::rose:*:present::heart::rose:*:present::heart::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 lekker, Yvonne. Dank je wel. En nu ga ik in de benen en opnieuw naar de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden