Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 maart 2013

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Bolletje, 16/3 21.48 uur.

Ja, Bol, je voelt t meestal als een andere alter t van je overneemt: je wordt licht in je hoofd en je wordt in je hoofd 'achteruit' getrokken. Een soort ver wegzakken in flauwvallen, bijvoorbeeld.

"overnemen' door alters, gebeurd op t moment dat je getriggerd wordt door iets of iemand.

Als je bliksemsnel getriggerd wordt door bijvoorbeeld een geur kan t ook zijn dat je plotseling switcht, dan ben je je niet bewust van de overgang naar een ander persoonsdeel.

En of t vermoeiend is?

stel je eens voor dat je met 7 (in mijn geval) personen bent en je wilt samen iets doen, of beter, je moet samen iets doen!

Zou de 4 jarige dan dezelfde wensen hebben als de 30-er geweldenaar? De liefhebbende moeder dezelfde wensen als de uitdagende en seksgerichte 20-er?

Ja, dus, het is heel vermoeiend en ik moet voor allemaal zorgen en voor allemaal hun behoeften openstaan, wil ik dat ze allen integreren en uiteindelijk kunnen verdwijnen.

Het is heel logisch dat t brein een mechanisme ontwikkeld waarin ik als kleuter kon verdwijnen om de helse pijnen van misbruik te ondergaan.

Hoop dat je t iets beter begrijpt nu,

liefs, Irun :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...