Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik zeg niet dat het niet bestaat Alles bestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Wat doe je ermee Hersenstorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Prikkelgevoelig Ik vind dat ook iets moois hebben Da's niet zo raar als je ziet wat je soms te verwerken krijgt filter zou handig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 (T)rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Hersenstorm is een site met praktische tips Die je jezelf ook eigen kunt maken, zelf Maar trek eruit wat je ziet Wel eens de moeite waard Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Autist, geheel op zichzelf gericht Dus, zie ik hier wonderschone dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Jaja Jopie, hoezo? Moet je morgen werken? Heb je haast? De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Mooie stukjes van Nance en Irunalone. De vragen van de frummers waren heel oprecht. Ik heb goede hulp gehad in de psychiatrie en ook goede medicijnen. Ik kom me droog afmelden. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Slaap lekker, Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 goedenavond. @ Lytse: zoals het is... niet meer, niet minder. @ Marika: Lieve meid, voor mij is er geen geloven in.. Het is er of het is er niet..jij kiest voor niet, ik kies voor wel! En dat is het..niet meer, niet minder. Trusten, meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 zijn er nog mensen om mee te kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 @ Bolletje, 16/3 21.48 uur. Ja, Bol, je voelt t meestal als een andere alter t van je overneemt: je wordt licht in je hoofd en je wordt in je hoofd 'achteruit' getrokken. Een soort ver wegzakken in flauwvallen, bijvoorbeeld. "overnemen' door alters, gebeurd op t moment dat je getriggerd wordt door iets of iemand. Als je bliksemsnel getriggerd wordt door bijvoorbeeld een geur kan t ook zijn dat je plotseling switcht, dan ben je je niet bewust van de overgang naar een ander persoonsdeel. En of t vermoeiend is? stel je eens voor dat je met 7 (in mijn geval) personen bent en je wilt samen iets doen, of beter, je moet samen iets doen! Zou de 4 jarige dan dezelfde wensen hebben als de 30-er geweldenaar? De liefhebbende moeder dezelfde wensen als de uitdagende en seksgerichte 20-er? Ja, dus, het is heel vermoeiend en ik moet voor allemaal zorgen en voor allemaal hun behoeften openstaan, wil ik dat ze allen integreren en uiteindelijk kunnen verdwijnen. Het is heel logisch dat t brein een mechanisme ontwikkeld waarin ik als kleuter kon verdwijnen om de helse pijnen van misbruik te ondergaan. Hoop dat je t iets beter begrijpt nu, liefs, Irun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 jammer dat ik hier alleen ben, ik praat over bovenstaande nagenoeg nooit en nu zou ik wel feedback willen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 jammer, weltrusten iedereen en tot morgen / vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ben benieuwd wie dit post, nu er 0 mensen zijn ingelogd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 ik kan niet goed slapen doordat veel weer naar boven komt. Daar is op zich niets mis mee hoor, da's slechts een manier van verwerken. T'is alleen jammer dat t je uit de slaap houdt! Ga het nogmaals proberen met een extra oxaatje en een warme kruik! Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden