lady jane Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 schot voor open doel bij jou:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 welterusten allen. het gekke was dat ik wel goed kon slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 in de andere volgorde dan maar die tanden en handen:o ja meis valt niet mee he ik kan me dat zo indenken en hulp doet altijd alles anders dan je zelf gewend bent. kun je oedeem niet wegmasseren als de huis geheeld is? de artrose kun je leren knakken, is een beetje eng, maar bij mij helpt het wel goed. kom ik wel een keertje voordoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 houd ik je aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 truste en sterkte en niet zo lang meer wegblijven he! slaap lekker frummers mijn melk is intussen ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 had gewoon geen energie, ben met lezen op 10/3, doe ik voor het slapen gaan, wordt ik rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 akelei bedankt voor de bloem en, ik krijg ze welin dkie vaas, maar krijg de vaas dan de gootsteen niet uit. snappie? daarom gaven mensen me ook bloeiende bolletje. maar wie weet, gaat hwt vanF MO LANGZAAM DE GOEDE KANT OP, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 JEETJE, LIJKT WEL OF IK GEDRONKEN HEB, DAT IS OOK ZO, MAAR GEEN VERBODEN WAAAR. staat die capslock nog aan, komt, toen ik 6 was heeft mijn broertje p.o. een kei op mijn pink gegooid en daar kon die niet tegen. verbrijzeld en kan niet buigen, gebeuren wel eens ongelukjes m ee,. pb box is vol, moet dus, een andere x, eens gaaan ruimen. nu slapen, mo. vroeg dag voor mijn doen. slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 truste ly @akelei, al uit geweest? K moet nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Nou, ook maar even hondje lopen dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik vind t vreselijk om hier alleen te zijn, hoewel Dylan ook nog ingelogd staat hoor. Geen feedback vind ik lastig, beetje lastig om tegen jezelf te kletsen, je komt niet ver zeg maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Nog steeds wakker ira? Had nog even de herhaling van PenW gekeken, zo ook maar eens slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 yep, nog steeds wakker. Zit niet zo te wachten op een weer een reeks nachtmerries. Jij kruipt zo lekker onder de wol? Morgen nog verplichtingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Verplichtingen niet echt, d.w.z. kan het zelf regelen maar moet wel gebeuren natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 tja, dat zijn ook 'vrijblijvende' verplichtingen toch? Hoe gaat t verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Haha, vrijblijvend een beetje voor wat betreft wanneer maar ja, als ik toch nog een beetje wil verdienen.... Gaat de laatste tijd een stuk beter met me. Zeker vergeleken met een jaar geleden natuurlijk. Laatste weken opeens wel weer wat later in bed gek genoeg. Weet niet hoe dat komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 zlang dat goed voelt en goed gaat, toch geen probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Beetje lastig uit te leggen. Weet ook niet wat beter is. Was altijd iemand die vrij laat ging slapen en vaak ook nog laat werkte. Na zo'n half jaar nuchter begon ik opeens in de avond in slaap te vallen met als gevolg vroeger naar bed. Lijkt nu weer wat te veranderen. Maakt me op zich ook niet zo veel uit zo lang ik in de ochtend maar een beetje op tijd wakker word. Daar hecht ik nu wel veel meer waarde aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Maar jij gaat toch ook nog wel slapen neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 vast wel, ooit, als ik eraan toe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Voor dan in elk geval, wens ik je alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Bij deze zeg ik tot horens, lieve mensen. Ik hoop jullie over enige tijd weer te mogen begroeten. (lees: Thema's rondom alcohol). Veel liefs en gezondheid, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden