Spring naar bijdragen

23 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een roeimachine Ietje. Via marktplaats en 's avonds een half uurtje roeien.

En dat uithongeren is super slecht. Aak schreef het al; je lichaam gaat in de spaarstand en je valt niet af.

Gewoon gezond eten, weinig vlees en het liefst geen varkensvlees. Veel fruit en sla en rijstcrackers voor de tussendoortjes. Af en toe een koekje en roeien of fietsen thuis.

Succes. Oh ja, ik drink regelmatig lauw water met citroen. Dat kouwe water is zo'n kouwe klets.

Ik had vroeger nooit problemen met een kouwe klets:angry: maar ja....the times; they are a changing, hihi.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Die gaat toch niet naar Spanje zonder ons mee te nemen Bol? :huh:
quote>


Nou daar is ie toe in staat hoor Mup, zeker als ie fietsend gaat en een van ons achterop moet nemen. :P

Kanjers het is weer bijna 22.30 dus tijd om af te sluiten.
tot morgen weer en slaap lekker allemaal.:lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer ook te matigen. Valt soms niet mee. Heb nu ook weer zo'n zin in wat.

En dan denk ik; het is zaterdagavond...haha.

Ik ga voor een heel klein broodje met hageltjes en dan maar weer es lekker in mn mandje kruipen.

Tjonge wat wat het KOUD vandaag, brrrr, die wind, niet normaal.

En de winter is nog niet voorbij, elke avond vorst.

Nog schaatsen, wat denken jullie.

Doeidoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okay, me sucks, ben zelfs aan het drinken nu op het werk. omstandigheden. Het word me allemaal wat te veel weet je ?

nog vier dagen en ze is echt weg, maar het vreet energie aan me, deels omdat ik het goed wil doen, deels, omdat ik er vanaf wil zijn. Erg hé. Ik geef enorme kosten uit voor haar nieuwe start, maar vraag me de laatste tijd af, doe ik het voor haar of voor mijn eigen :huh: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Helaba Mup, joe okay ??

ja en nee, weet niks meer zeker, alleen het feit dat het met de huidige niet echt ging, en diegene die ik al meer dan 5 jaar wel ken ........quote>


Zoiets vermoedde ik al.
Wel, het antwoord op je vraag is dan, je doet het voor jezelf, al dat geld uitgeven aan je ex vriendin. Opdat zij je dankbaar zal zijn dat je nog zo royaal bent. Maar dat weet je zelf ook wel, anders had je de vraag niet gesteld.

En Will .. drinken op je werk?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Lang verhaal, maar het meisje dat ik nu mss heb, is gewoon veel meer mijn ding dan het vorige. The match is so more perfect, ,but has evenso no guaranties ;)quote>


Als je deze vrouw al zo lang kent, waarom dan een paar jaar geleden toch met die ander in zee gaan? Ik vind het niet netjes van je.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Mupke kom maar op de kaasblokjes en worst. Ik heb wel trek :P

Lieve Will, waar je nu in hemelsnaam allemaal mee bezig?

Drinken op je werk, een vriendin nemen terwijl je een ander al zo lang kent en

het er naar jouw inziens beter mee kan vinden?

Waar ben je dan aan begonnen en net wat Mupke zegt ik vind het niet erg netjes van je. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...