Spring naar bijdragen

23 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo Tatum, dus je kun weer zien waar je plast :)

Oh handig, een klusser als man! Ik kan er niet over mee praten, maar lief is ook wat waard he.

Vannacht de halve nacht liggen blaffen.

Wat een gedoe.

En nee Jane, ik hou niet van drop (hoe is het mogelijk he) dus je mag mijn blaf wel, kun je lekker aan de drop :P.

AR het blijft dus een moeilijke situatie bij je thuis.

Blijf bij jezelf :heart: You got the power!

Joris, goeie motivatie heb je. Komt goed met jou! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat heel goed Joris.

Door uiteindelijk de motivatie goed te hebben gekregen, en geen enkel voordeel van drank meer te zien.

Ik zou ook niet 1 of 2 willen drinken. Ik ga liever voor helemaal helder, want ik ben dat gevoel zeer gaan waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop achter hem aan de trap op

Wat hij aan de schouders aan breedte heeft is hij smal bij zijn billen

ik kan niet anders dan mijn blik wegdraaien voordat het teveel opvalt dat ik staar.

"Het is een oud bed, ooit via marktplaats gekocht en het ligt heerlijk maar van dat kraken wordt ik horendol"

Pretlichtje wil als echte vakman natuurlijk precies weten waar hem het probleem in zit en gaat op zijn rug op mijn bed liggen, schoenen netjes over het randje.

"Nou mevrouw, heerlijk bedje inderdaad, maar *

*

*

*

De volgende ochtend probeerden we nog een keer of het kraken inderdaad helemaal verholpen was en dat was het.

Zelfs onder de meest rigoureuze testomstandigheden geen kraakje, mijn pretlichtje kon nu echt niet meer stuk

"Nou mevrouwtje, als je mijn hulp weer nodig hebt dan geef maar een belletje" en zuchtend deed ik de deur achter hem dicht.

EINDE

(*=zelfcensuur, mag u zelf invullen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Ik heb even terug gelezen, ik krijg nooit geniepige pb-s achter de schermen. Het is maar goed ook.
quote>


Dit is in de 3 jaar ook de eerste keer hoor Akkie, maar het is toch vervelend.
Afin we gaan gewoon weer verder. Ik heb er niet wakker van gelegen.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de grote verhuis gedaan van ex. Nu alleen alles in elkaar zetten nog en de kleine dingen die nog thuis staan inpakken. Alles was weer heel erg emotioneel. Het gaat ons beider niet zo goed af, mij iets beter dan haar natuurlijk, maar het is zoals het is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Navent, lijsters, alwwer 'n klusdag was 't hier, veel afgekit en dichtgestopt, was ff nodig.

De knalharde lusten van Jopie (zie 1e bericht) sudderen nog door tot bedreparatiefantasien van beeldende medelijsters, lees ik.

Het gePB achter de schermen boeit me niet, olie op de golven of op het vuur, het komt zoals het komt.

Maar ik vind het wel heel min, doe er niet aan mee.

Laat me af en toe 'n botte lal zijn, het vizier is open.

Niets menselijks is mij vreemd.

Verder hoop ik weer dat eenieder het zo droog kan houden als ie wil, ik ga achterover op de bank, straks op canvas 'n fijne keiharde Britse policier.

He, Gun, trouwens, waar ben je?

Nog wat gelezen?

De benieuwde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...