Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Het is ook leuk, en ik kan er allemaal wel om lachen, maar dat hoort dan weer niet. Tenminste als ze gaan klieren. En dat spugen, daar kunnen ze niets aan doen, sommigen, daar mag je dan wel om lachen vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Madeleine, Om nog eens op die balkonduifies terug te komen............ Daar valt nog een lesje van te leren, dat volhardende wat ze hebben:) Kunnen wij wel wat van gebruiken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Jullie moesten eens weten waar ik weg kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Gemeen niet nee, tenminste dat wordt niet vaak tegen me gezegd. Wel ben ik een Assenaar, zoals ze dat zo sjiek kunnen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ha Aak, ik zei het nog:D Is Jaap dus gewoon een Drent:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Maar woon daar al lang niet meer. Als jongere moet je maken dat je weg komt daar. En als ik met pensioen ga zou ik kunnen overwegen er me weer te vestigen. Maar dan is het allemaal niet meer wat het geweest was, en dan heeft het ook geen zin meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Originally posted by: akeleiDe volharding van de tortelduif ! Die ga ik onthouden Kunsie,vind ik wel mooiGa de hond even laten lopen,latersquote> Komt oorspronkelijk van Madeleine hoor Aak:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 En dan is je huis misschien net klaar Jaap Zou ook zonde zijn om weer te gaan verhuizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Zou het echt zo snel af zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Je bent nu dacht ik een jaar of 40? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ik ga even eten, het is klaar. Kliekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Eetse evengoed lekker Jaap. Ik ga ook wat in elkaar flansen Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Zo, hele middag bezoek gehad. Maatje wil misschien een huisje kopen zo'n 50 mtr. bij mij vandaan. Staat al een tijdje te koop en hij is er al een tijdje mee bezig maar het lijkt nu serieus. Nu nog kijken of de bank gerand wil staan en anders zijn er nog veel mogelijkheden met zijn beroep, dus krijg ik misschien binnenkort een andere buurman. Er is in ieder geval meer dan genoeg ruimte voor zijn 4 New Foundl. Een verharde grote plaats. Ja een prachtig huisje. Verder wat last van m'n rug. Vanochtend al maar dat wordt er niet beter op. Nou eerst eens de inwendige mens verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Originally posted by: akelei ik ken sinds kort een hele leuke Drent, dus ben er een beetje voorzichtig mee quote> vertel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Originally posted by: akelei ik ken sinds kort een hele leuke Drent, dus ben er een beetje voorzichtig mee quote> vertel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ik gok dat het de vriend van akelei's schoonzus is. En nu er van door. Die aanvangstijden zijn wel een beetje een nadeel hoor, maar anders wordt het erg laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 pffffffffffff toch geen kat die reageert as ik dan es wat zeg............... dus ook maar gee , goede morgen, middag, avond.........;; ook goed.........;;;;; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Miauw VM:D Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Wat is er aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 niks en alles!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Gooi het eruit dan......................... Dan ben je er in ieder geval van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 pffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 gewoon een rot dag dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden