Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Middag!!! ik kan iedereen een opvang hondje aanraden...ik heb werkelijk helemaal geen tijd om aan bier te denken! heerlijk hoor die drukke bedoening. ze doet het hartstikke goed, @ Kunsie...gaat ie weer wat meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Hoi Lenie:heart: Ik log ff in, want vind het lief dat je dat vraagt. Zit hotter than my daugther te kijken. Ja gaat een stuk beter en ik ben vastbesloten om er voor te gaan. Leuk dat het met je hondje zo goed gaat! Wat lijkt het me moeilijk als hij straks weer weg moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 och die heb ik gister zitten kijken...ik heb me bescheurd! ja het zal moeilijk zijn, maar dat wist ik van te voren he? ik hoop alleen maar dat ik straks een lieve zelfverzekerde hond mag aanbieden. zet um op, je ging/ gaat goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Middag lijsters, zo weer an 't werk, eerste dag, echt zin in met deze temps...., not! Leuk om te lezen van de hondjes, Bol en Lenie. Nou, broodjes maken en pleitos maar weer, doeoeg. De droge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Ja wat een giller hé, dat programma:D Ja je bent erop ingesteld dat de hond weer weggaat natuurlijk. Bedankt:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 werkse Had! ik ga even een boodschapje doen. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Hoi allemaal, Ik schrijf me in voor de dagpact! Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 heerlijk Jops, zelfs m'n kinderen zeggen dat ik beter gemutst ben. hoe tof wil je het hebben? vergeet je niet ook een andere pan mee te nemen?..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 wrom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Goedemiddag! Wat heb ik een beroerde nacht gehad! (Om maar even met de deur in huis te vallen ) Een gedeelte lag aan mezelf. Denk wel het belangrijkste gedeelte, want ik kon simpelweg de slaap niet vatten. Het andere deel waren de onderburen. Ze hadden ruzie en ik kon het letterlijk meekrijgen. Kind schreeuwde tegen moeder, urenlang, dat de onderbuurman (de bewuste, zeg maar) het probleem was en moeder zei op harde toon dat ze normaal moest doen. Tja, ehmz. Ok. Ik geloof dat ik voor het kind was, vannacht. Goh, wat was ze overstuur. Ik had het zelfs nog met haar te doen. Refusal ligt morgen pas klaar bij de apotheker. Ik snap niet waarom nieuwe medicatie een werkdag later klaarligt en herhaalmedicatie twee werkdagen later, maar het zal zo zijn. Ik ben niet net wakker hoor. Wel net pas de computer aangezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 *2x is niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Madeleine:heart: Vervelend dat de refusal morgen pas klaar ligt. Dan moet je deze dag op jezelf vertrouwen hoor! Lukt dat denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Tuurlijk wel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Zo is dat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Lenie, en anders hebben we nog een zweepje staan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Originally posted by: wijfieDAGPACT: rip Queenie Aicha Albert Lytse Joris Tatum kunsie Acer MirandaWijfieGoedenmiddag, hier heerst een griepgolf in huis, we zijn allebei zwaar verkouden.Voor de rest weinig te vertellen, dat komt nog wel, er is genoeg gaande, maar ik heb er nu even de fut niet voor.Allmeaal een fijne dag toegewenst, hier geen zon en het is wederom gewoon weer koud!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 jawel hoor Kunsie...die plakken we aan de muur, en dan kunnen we Madeleine er tegen aan gooien :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 DAGPACT: rip Queenie Aicha Albert Lytse Joris Tatum kunsie Acer Miranda Wijfie Tine Tine niet vergeten, hoor....welkom terug, Tine! En goedemiddag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Welkom Starkey:present: Wat je hierboven ziet is het dagpact. Die wordt gesloten door mensen om met elkaar een pact aan te gaan om die dag niet te drinken. De meesten komen s'avonds vertellen of het gelukt is of niet. Het is helemaal vrijblijvend verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Goedemiddag en welkom hier Starkey! Je kunt je hier op het dagpact zetten, dat betekent dat je deze dag niet drinken gaat en jee 's avonds weer even afmeldt. Een belofte aan elkaar zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Oh Kuns, we zijn wel dubbel bezig, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Haha, dat is nog eens iets anders dan achter het behang plakken. Nu gewoon tegen de muur. Maar ik moet nog maar een dag overleven. Nee, gaat wel goed komen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Lenie:D Ook met mij doen ajb. als ik weer de fout in ga:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Beter dubbel dan niks Nancy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 geintje Madeleine... is goed Kuns!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden