Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik heb ook al weer in de zon kunnen zitten in mijn tuin, nou ja tuin, de vorige bewoner heeft het in zijn hoofd gehaald het hele oppervlak te betegelen. en overal ligt een halve meter geel zand. Dat wordt nog een leuk klusje om daar een beetje vitale tuin van te maken. Nu lijkt het meer een kattenbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Hi Jaap, Jij en ik zijn de enigen hier nu! Wat een stilte. Ik hou niet van kattenbakken in de tuin. Hier is het rondom ons een zandbak, want de hele wijk wordt opgehoogd: de straten, tuinen, riolering enz. enz. De auto 's zijn stoffig, in de huizen idem. Ik verwacht dat ze bij ons over twee weken beginnen. Er komt zo ' n 40 cm op. Een hovenier gaat onze voortuin opnemen. Wij kunnen dat niet meer. Gelukkig is de BTW verlaagd naar 6%! Ik meld me bij deze ook maar droog af. Morgen naar het tehuis van schoonma voor een gesprek met o.a. de psychologe. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Is dat ook voor tuinaanleg? Ik wist dat het voor onderhoud was, die BTW. Alleen de arbeid, niet de materialen, tenminste zo is het bij onderhoud en renovatie. Ik zat ook al te fantaseren of iedereen naar een ander forum was, een gesloten forum waar je open en vrij kan praten zonder dat de hele wereld meeleest. En waar je speciaal voor gevraagd moet worden. Af en toe duikt dat spookbeeld hier weer op. Het zal toch niet? In ieder geval ik ben niet gevraagd. Hoef ik ook niet. En Soothe zal wel weer zonder het te zeggen op vakantie zijn. En soms heb ik ook wel eens geen zin te schrijven of heb ik het te druk. Dat kan toch gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 hoe gaat t met je Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Goed, dacht al bijna dat ik aan dovemansoren aan het schrijven was. Beetje last van mijn rug van het graven, maar verder voldaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 das mooi, ben je een beetje opgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik ga even een sigaret roken (buiten), ben zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 zo, dat was lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Niet echt eigenlijk. Er liggen ook een paar tegels van 1 bij 1 meter. Wie verzint dat nou? En rest is 60 bij 60 cm ook al belachelijk zwaar. En ik moet nog iets verzinnen om ze kwijt te raken, want als je ze er uit haalt en op stapels legt lijkt het net of je opeens veel meer steen hebt dan als het plat op de grond ligt, en er moet goeie grond in, die moet ik maar late brengen denk ik, met een paar zakjes van het tuincentrum ga ik het niet redden. En jij, nog leuke ideeën gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Buiten zijn of de sigaret? Ik vind dat toch wel een voordeel dat buiten roken, kan je gelijk even een frisse neus halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Blz. 6 en bijna 12 uur. Het is wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 het is idd fijn om even buiten te zijn, onder het mom van frisse lucht opsnuiven. Het lijkt soms ook of het mijn hoofd even weer 'opschoond', even weer helder maakt, zeg maar. Tja, en die tegels...gratis af laten halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Wil jij ze niet hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Weet je wat, ik bouw er een ecokathedraal van. Nu kan ik met een gerust hart slapen. Welterusten en goede nacht Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 ha, ha, ha, je bent een schat Jaap, maar nee, ik zie er van af! Gewoon in t plaatselijke krantje, gaat als vanzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 lekker slapen, Jaap, morgen gezond weer op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 nog wat plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Het duurde even maar nu doet ie het. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Wel, genoeg inspiratie dunkt mij? Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 mmmmm, helemaal alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 hoi hoi voor wie er allemaal niet zijn:D bijna Ira maar nog niet helemaal:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik ben net thuis van een ingewikkelde reis om dochter te zien volleyen, eerst verdwaald, toen op de goede weg, nou ja zandpad, staan er ineens levensgrote hekken en een vette sloot in de weg. Vriendin van dochter durfde er niet overheen (2 1/2 m. met hoge punten) dus ik dacht dan ik maar eerst dan moet ze wel. Het lukt beiden dus en ik heb maar Ă©Ă©n klein gaatje in mijn broek. Maar ze heeft gewonnen en het was leuk om te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 mooi verhaal, Jane! Was het een leuke avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Jaap al in dromenland in gedachten op zijn privé strand achter het huis met een warm zonnetje, in zn zwembroek, teiltje water erbij en een lekker 0% cocktail. Nou mijn pannekoek met jam en slagroom is op de slagroom die dochter zo leuk vond in mijn haar te spuiten (humor? lamenielachuh) is er uit geboend en met een iets minder goed humeur maar gauw naar bed. morgen weer een spinnathon en die pannekoek zou mijn ontbijt hebben kunnen zijn. truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden