snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 maandag ga ik stoppen en ga me sowieso hier op het dagpact zetten en er weer voor vechten..kan zo niet verder met me leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 toppie!!! en brullen he als het nodig is. nu snel weg en zo weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Hoi Snoepje, als 'nieuwkomer' wil ik even iets tegen je zeggen: dat denken aan 'nooit meer', 'een heel leven' en zo, dat is ook wel heel erg groot en beangstigend. ik kan daar ook (nog?) niet aan denken. ik voel het als een langzaam proces. kleine stapjes, die haalbaar zijn, die kunnen ook al reden tot trots zijn. deze avond niet drinken, zou je dat kunnen? als dat zou lukken, kun je daar al trots op zijn! elke keer dat ik me aan mijn eigen doelen/afspraken hou, voel ik me weer een stukje beter over mezelf. als ik beter over mezelf denk, hoef ik me ook minder af te sluiten voor anderen. ik tel de successen, hoe klein ze ook zijn. steeds een beetje beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 wil ik dapper en sportief m'n fiets pakken... is m'n schuurdeur zwaar toegetakeld?? hebben ze geprobeerd de deur open te breken. hartstikke mislukt, maar ik krijg 'm nu ook niet meer open. (daar gaat m'n happy-day) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Lenie, balen!! vreselijk boos kan ik worden om dat soort dingen. blijf toch met je poten van andermans spullen af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 lydia vandaag gaat niet meer lukken..stom..ik weet het ik ben al eens 20 maanden lang gestopt..dat was zwaar maar werd wel een heel ander mens toen weer begonnen met ik kan kan het wel onder controle houden mooi niet dus dus maandag maar weer weer van voor af aan beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 ik heb trouwens ook nog een vraag: ergens kwam ik op het forum (weet alleen niet meer WAAR) de afkorting H.A.L.T. tegen: Hungry Angry L ?????? Tired Wie weet waar die L voor staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 lenie het is gelukkig bij de deur gebleven maandag even de woningbouw bellen wel een stevige deur trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 waarom vandaag niet meer? omdat je al gedronken hebt? de dag is nog niet voorbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: Lydiawaarom vandaag niet meer?omdat je al gedronken hebt?de dag is nog niet voorbij....quote> dat gaat echt niethebt dat nu gewoon nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 volgens mij ben jij niet toevallig nu ingelogd. en om even een heel gemeen vraagje te stellen: en maandag? heb je het dan niet nodig? vat het alsjeblieft niet verkeerd op, maar vreemd genoeg lijkt dit heel erg op zo'n conversatie in mijn eigen hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 De L staat voor lonely (eenzaam) Honger, boos, eenzaam, moe: de triggers in het Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 hey, dank je wel Tatum! ik kon er echt niet meer opkomen. zal wel iets Freudiaans zijn: niet onder ogen willen zien ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Ik roep nu even kort: het wordt mij even te veel!!!! Veel leuke dingen, maar te veel! Te druk! Zelfs in het weekend! Bij mezelf houdend kan ik mezelf 1 vraag stellen: wat kun/wil je dan vandaag doen van de lijst, zonder te gaan drinken? Eerst maar eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: Lydiavolgens mij ben jij niet toevallig nu ingelogd.en om even een heel gemeen vraagje te stellen:en maandag? heb je het dan niet nodig?vat het alsjeblieft niet verkeerd op, maar vreemd genoeg lijkt ditheel erg op zo'n conversatie in mijn eigen hoofdquote> ik heb een aanloop nodigdoor de weeks is het makkelijkerheb een dieptenpunt nodig ..voor een nieuw begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Lydiawaarom vandaag niet meer?omdat je al gedronken hebt?de dag is nog niet voorbij....quote> dat gaat echt niethebt dat nu gewoon nodigquote> sorry mop...een beetje onzin en dat weet je zelf ook heel goed.en verders zal ik toch aangifte moeten doen, maar ik heb geen beltegoed..grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Tatum??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 lenie gewoon aangifte doen via internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 ben bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Het gaat goed Lenie, maar het wordt een beetje veel. Woensdag die klusjesman en ik moest nog dingen kopen, ik moet nog schoonmaken, dochter heeft net verteld dat ze over 2 weken op haarzelf gaat......... tja. En dat na gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Ik wilde eigenlijk een beetje rustig aan doen, maar het komt er niet van. Vanavond want dan gaat dochter naar vriendje toe, maar tot die tijd blijft ze toch hier rondcirkelen. Plannen maken. Wat moet er mee? Ik kijk er wel naar uit dat ze op haarzelf gaat, maar zo vind ik het ook wel erg druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Nou ik ga verder aan het eten. Geen schrik, ik hoef niet meer naar de winkel. Ik drink vandaag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Originally posted by: TatumHet gaat goed Lenie, maar het wordt een beetje veel.Woensdag die klusjesman en ik moest nog dingen kopen, ik moet nog schoonmaken, dochter heeft net verteld dat ze over 2 weken op haarzelf gaat......... tja. En dat na gisteren.quote> apart... ik zit maar te wachten en te wachten tot hij het huis uit gaat.kop op he?ik ga m'n bed verschonen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 ik zit ook in een relatie met een alcoholist en zolang ik drink heb ik geen wil om ermee te stoppen weet diep in mijn hart dat ik dit niet wil maar blijf er toch in hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Lenie, ze kwam er ineens mee. Er gaat iemand uit een huis weg en in dat huis woont ook een klasgenootje van dochter. Het moest snel besloten worden, voor de kamer weggegeven werd. En hij kost niet veel. Met gezamenlijk gebruik van alles. Het is op fiets-afstand van ons vandaan. Tja, ik wil het eigenlijk wel. En zij ook. Maar nu gaat ze zo door. Ze is nu heel even boven en vanavond gaat ze naar haar vriend toe. Ik heb behoefte aan rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden