Madeleine Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik moet bekennen dat ik alles wel heb gelezen, maar dat het zo'n waas is voor mijn ogen dat ik er niet op kan reageren. Sorry. Vandaag heb ik zelf de auto gerepareerd. Mijn auto maakte een raar geluid en stuurde moeilijk. Ik heb overal steen en been geklaagd, niemand wist een oplossing, tot maandag iemand wakker werd en vroeg of ik de olie van de stuurbekrachtiging wel had gecontroleerd. Kan dat leeg dan? Ja, dat kan dus leeg. Vandaag even een litertje olie a 25 euro gehaald, de juiste dop gezocht (m.b.v. Google in de hand (Je bent vrouw of je bent het niet)) en het tankje bijgevuld. Vervolgens avondeten gaan halen en goh, wat stuurt dat toch goddelijk en wat was hij heerlijk stil! Joepie! Verder aan de slag geweest in huis, ventilator weer uit de schuur gehaald (Het is hier nog niet warm, maar voor het geval dat ), brief geschreven (Jaja, met de hand. Geen printer, geen plaats voor) en net op de bus gedaan. Eten in de diepvries gemaakt etc. etc. Toen kreeg ik zin in ene biertje, om 9u, maar he, dan ben ik mooi te laat, want het is 21.00u geweest. Ik heb met dit weer, vooral nu de balkondeur weer dagelijks uren openstaat, meer zin in een gezelligheidsborrel, omdat ik het zo naar mijn zin heb en het lekker weer is, maar goed, heb gisteren met pap afgesproken dat we dat niet gaan doen. Zelfs geen evenementenbiertje op Koninginnedag (Was natuurlijk alweer afspraken voor en met mezelf aan het maken wanneer ik weer eens een biertje mocht doen) Ik heb nog steeds niet gehoord van het UZB of ik op gesprek mag bij het bedrijf. Denk dat het morgen komt. We shall see. Verder ben ik droog en ga ik maar weer eens naar bed, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Klinkt toppie allemaal Madeleine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 En ik heb dus een unieke VIER OP EEN RIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Madeleine wat ben je toch een topwijf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Kan ik van jou niet zeggen Albert je foto(?) doet niks! Hoe was je uitsmijter? behalve groot dan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Mistle niet leuk misschien maar wel lonend op den duur. Doorzetten nu dus, anders moet je later weer opnieuw beginnen. En je gaat je vanzelf fierder voelen hoor. Elke dag is er eentje, als een kraal aan een mooie ketting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Heb je al een maatje inmiddels? Taurus65 zoekt er ook een! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Hee Mistletoe, Het is ook helemaal niet leuk, het is zwaar. Vooral omdat je geen steun van je man hebt ben je dubbel alleen in de strijd. Ik stuur je dit alvast even, dan weet je dat ik er ben. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 @ Jootje: goed gedaan meis. Kom je morgen weer? @ Madeleine: ik neem mijn petje voor je af! Zelf de auto gerepareerd! Goed dat je je voorgenomen hebt het smoezenboek niet open te doen. Je hebt alleen jezelf ermee. Spannend, dat wachten op bericht. Je laat het wel weten hè, als je weet hoe en wat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 @ Mistletoe: wanneer heb je het het zwaarst? Heb je veel afkickverschijnselen? Dat slecht slapen hakte er bij mij het meeste in. Ben je nog naar de huisarts geweest? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik duik mn bedje in met een boek en mn fakirmatje. Slaap verzekerd:P:lips: truste Jen als je nog inlogt: hgoe is het gegaan op t werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 @ Jane: welterusten meis. Ik ben ook benieuwd hoe het met Jen gegaan is. Ik probeer nog even online te blijven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 En ik heb dus een unieke VIER OP EEN RIJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 "Ik heb gekoekhapt" Zo zeg je dat dus, net als gestofzuigd, maar dat is dan weer met een d. Mijn fiets is gejat vandaag. Sukkel die ik was, had hem niet op slot gezet. Niet dat dat een reden mag zijn om mijn fiets van mij te ontvreemden, maar het schijnt de norm te zijn. Stom, stom, en ik dacht nog vanochtend, als mijn fiets er nog maar staat. Die had ik namelijk op het station laten staan en was daar gisteravond niet meer langs gekomen. Maar hij stond er nog netjes vanochtend. Maar bij de supermarkt ik het dus niet veilig. Slechte buurt hier. Best balen, het was een fijne fiets, 15 jaar oud, en met nog oudere fietstassen er op. Die zal ik missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Dat heb ik ook wel eens gehad Albert. Snel typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 en mijn uitsmijter was lekkerrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 @ AR: jouw 4 op een rij was wel een bijzondere! Hoe zat het vandaag met de vitamientjes? @ Jaap: jammer van je fiets! Wel een beetje dom hè! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Balen Jaap van je fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 goed hoor Lytse ik heb tomaten op en nu ga `k naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Mistletoe 's lampje is uit. Ik ga ook maar naar bed. Welterusten AR en Jaap. We zullen voor de nachtploeg een lampje aanlaten.:light: Welterusten ook alle anderen. Morgen maken we er weer een goede dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Slaap lekker, ik ga ook zo, nog even letters staren bij de hersengymnastiek. Het is een moeilijke. Mistletoe, ik weet niet wat je zo zwaar vind, misschien de realiteit. Waar je nu mee geconfronteerd wordt? Dat kan gebeuren. Neem er de tijd voor zou ik je willen meegeven. En alles in een keer veranderen kan vaak niet. Maar met veel kleine stappen kan je toch een grote afstand afleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Jaap, het staren op de letters gaat je niet helpen. Scrollen misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Met een beetje hulp is alles mogelijk: Er is ook nog een variant met een A te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden