Spring naar bijdragen

Woensdag 17 april 2013

Aicha

Aanbevolen berichten

Ik moet bekennen dat ik alles wel heb gelezen, maar dat het zo'n waas is voor mijn ogen dat ik er niet op kan reageren. Sorry.

Vandaag heb ik zelf de auto gerepareerd. Mijn auto maakte een raar geluid en stuurde moeilijk. Ik heb overal steen en been geklaagd, niemand wist een oplossing, tot maandag iemand wakker werd en vroeg of ik de olie van de stuurbekrachtiging wel had gecontroleerd. Kan dat leeg dan? Ja, dat kan dus leeg. Vandaag even een litertje olie a 25 euro gehaald, de juiste dop gezocht (m.b.v. Google in de hand (Je bent vrouw of je bent het niet)) en het tankje bijgevuld. Vervolgens avondeten gaan halen en goh, wat stuurt dat toch goddelijk en wat was hij heerlijk stil! Joepie!

Verder aan de slag geweest in huis, ventilator weer uit de schuur gehaald (Het is hier nog niet warm, maar voor het geval dat :P), brief geschreven (Jaja, met de hand. Geen printer, geen plaats voor) en net op de bus gedaan. Eten in de diepvries gemaakt etc. etc. Toen kreeg ik zin in ene biertje, om 9u, maar he, dan ben ik mooi te laat, want het is 21.00u geweest. ;) Ik heb met dit weer, vooral nu de balkondeur weer dagelijks uren openstaat, meer zin in een gezelligheidsborrel, omdat ik het zo naar mijn zin heb en het lekker weer is, maar goed, heb gisteren met pap afgesproken dat we dat niet gaan doen. Zelfs geen evenementenbiertje op Koninginnedag (Was natuurlijk alweer afspraken voor en met mezelf aan het maken wanneer ik weer eens een biertje mocht doen)

Ik heb nog steeds niet gehoord van het UZB of ik op gesprek mag bij het bedrijf. Denk dat het morgen komt. We shall see.

Verder ben ik droog en ga ik maar weer eens naar bed, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Jootje: goed gedaan meis. Kom je morgen weer?

@ Madeleine: ik neem mijn petje voor je af! Zelf de auto gerepareerd! Goed dat je je voorgenomen hebt het smoezenboek niet open te doen. Je hebt alleen jezelf ermee. Spannend, dat wachten op bericht. Je laat het wel weten hè, als je weet hoe en wat.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik heb gekoekhapt"

Zo zeg je dat dus, net als gestofzuigd, maar dat is dan weer met een d.

Mijn fiets is gejat vandaag. Sukkel die ik was, had hem niet op slot gezet.

Niet dat dat een reden mag zijn om mijn fiets van mij te ontvreemden, maar

het schijnt de norm te zijn.

Stom, stom, en ik dacht nog vanochtend, als mijn fiets er nog maar staat. Die

had ik namelijk op het station laten staan en was daar gisteravond niet meer

langs gekomen. Maar hij stond er nog netjes vanochtend.

Maar bij de supermarkt ik het dus niet veilig. Slechte buurt hier.

Best balen, het was een fijne fiets, 15 jaar oud, en met nog oudere

fietstassen er op. Die zal ik missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker, ik ga ook zo, nog even letters staren bij de hersengymnastiek. Het is een

moeilijke.

Mistletoe, ik weet niet wat je zo zwaar vind, misschien de realiteit. Waar je nu

mee geconfronteerd wordt? Dat kan gebeuren. Neem er de tijd voor zou ik

je willen meegeven. En alles in een keer veranderen kan vaak niet. Maar met veel

kleine stappen kan je toch een grote afstand afleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...