Jen Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ai Spud, je ontroert me. Ja, ik lees nog steeds mee. Ik kan jullie niet missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Hoi Jen, ben niet zoveel aanwezig de laatste tijd, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Kom fff kijken vluchten de mensen weg heb daarom uit onzekerheid toch maar tanden gepoets, misschien blijven ze dan wel online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 3e droge dag achter de rug. Trots voel ik me. al worden de afkickverschijnselen wel wat sterker. Vooral het korte lontje speelt me parten en de extreme moeheid. Ik ga zo uitloggen en dan kruip ik lekker mijn bedje in. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Welterusten allemaal, Kastanje een goed begin klasse!!! Zelf ga ik ook onder zeil heb het ook droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Dag Taurus, met mij gaat het niet zo goed. Wellicht narcolepsie, en vandaag dan ook nog half mijn stem kwijt. Mijn lief vindt de hese klank wel sexy :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 En hoe is't met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik kom me even droog afmelden. Kastanje en Taurus goed gedaan. Ik heb het ook droog gehouden. Jen veel sterkte. Morgen ben ik de hele dag weg en log dus pas 's avonds in. Fijne dag allemaal morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Dank je, Lytse. Ik geloof dat het wel goed komt. Als ik ontslagen word, of werkonbekwaam bepaald, dan kom ik normaal gezien toe van mijn ziekte-uitkering - 'k heb wat zitten rekenen. En ik heb ook wel wat "plannen" om mijn wakende tijd door te brengen. Het grootste probleem zal, gek genoeg, zijn om mijn familie ermee te laten leren leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Originally posted by: LytseHoe lang moet je nog, voor jij met pensioen kunt?Lytse.quote> Och, Lytse, nog maar 'n jaar of elf.Terwijl even geleden collegea van mijn nu bereikte leeftijd fijn gingen vutten....Alsof ik niks beters te doen heb.De onrechtvaardigbehandelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden